Kaupassa kuorittuja appelsiineja myynnissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hahahhaha kerran mä törmäsin valmiiksi pilkottuihin keittojuureksiin ja pakasteherneisiin Kuka luuseri niitäkin käyttää :ROFLMAO::ROFLMAO: mun luuseri kaveri ostaa vielä sellasen peunaversion kun on allerginen raa'alle perunalle ja saa siitä iho-oireita! :ROFLMAO:

Hahahhaha kerran mä törmäsin valmiiksi pilkottuihin keittojuureksiin ja pakasteherneisiin Kuka luuseri niitäkin käyttää :ROFLMAO::ROFLMAO: mun luuseri kaveri ostaa vielä sellasen peunaversion kun on allerginen raa'alle perunalle ja saa siitä iho-oireita! :ROFLMAO:

Niinpä, ja valmiiksi viipaloitu leipä oli myös valtavan naurun aihe kauppoihin tullessaan.

Jos niille appelsiineille ei ole menekkiä, niin äkkiä ne hyllystä katoaa. Itse voisin ostaa vaikka välipalaksi tai reissuevääksi, sillä hedelmäveitsi harvemmin kulkee käsilaukussa mukana. Vaikka tuo kuivaminen kyllä vähän epäillyttää itseäkin.

Voi olla, että palstamammojen joukossa olisi enemmän vegaaneja, jos liharuoka myytäisiin edelleen kuorimattomana.

Mrs-Wong-Sibu-Chicken.jpg

mites jos on käsi paketissa. tai nivelreuma, parkinsonintauti, krooninen jännetupentulehdus ranteissa....
kotihoidon palveluja ei saa siksi ettei pysty kuorimaan appelsiinia. (tai pilkkomaan keittojuureksia, leikkaamaan leipää, valmistamaan ruokaa ylipäätään muuten kuin mikrossa lämmittämällä.... )

• Tykkää
Reactions: Pin
Piti tulla kommentoimaan samaa kuin tuo edellinen kirjoittaja, eli kaikki eivät todellakaan sairautensa tai vammansa vuoksi pysty itse kuorimaan appelsiineja. Kannattaa muistaa, että se, mikä on itselle helppoa ja joka päiväistä, voi olla jollekin mahdotonta. Jotenkin kummasti palstalla aina oletetaan, että kyseessä on laiskuus tai elämän hallinnan ongelmat - miksiköhän?

• Tykkää
Reactions: Pin
mites jos on käsi paketissa. tai nivelreuma, parkinsonintauti, krooninen jännetupentulehdus ranteissa....
kotihoidon palveluja ei saa siksi ettei pysty kuorimaan appelsiinia. (tai pilkkomaan keittojuureksia, leikkaamaan leipää, valmistamaan ruokaa ylipäätään muuten kuin mikrossa lämmittämällä.... )
Kyllä ne kuule luusereita on jotka noita valmiiksi pilkottuja ja viipaloituja käyttävät, koska viisikymppinen isoäiti niin on jyrähtänyt.

Yhteistyössä