KAUPASSA NÄHTYÄ, Meikattu vauva :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mm

Vieras
Oikeasti oli ollut mieheltä pudota silmät päästä kun käytiin kaupassa ja hän oli siellä nähnyt vauvan joka oli meikattu!
Minä en nähnyt kun en osannut kiinnittää huomiota jostain syystä juuri heihin vaan katselin innokkaana vain kasviksia.
Vauvalla oli kuulemma ollut värjätyt ripset ja kajaalit.
Äiti oli ollut tukka pystyssä ja vahvasti meikattu, samoin vauvan haituvat
oli laitettu pystyyn.
SAIRASTA!

Myös ne ruskeaan froteeseen lapsensa pukevat käyttävät tätä lapsen ulkonäkökoodia oman persoonallisuutensa jatkeena ja pukevat lapsensa heimonsa tunnuksin.

Alkuperäinen kirjoittaja niiiiiiiiiiiiiin:
Myös ne ruskeaan froteeseen lapsensa pukevat käyttävät tätä lapsen ulkonäkökoodia oman persoonallisuutensa jatkeena ja pukevat lapsensa heimonsa tunnuksin.

Mä olen muuten huomannut tämän saman :D.
Hippimamma pukee lapsensa haituviin ja leveälahkeisiin 70 luvun oksennuksenoransseihin housuihin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä olen muuten huomannut tämän saman :D.
Hippimamma pukee lapsensa haituviin ja leveälahkeisiin 70 luvun oksennuksenoransseihin housuihin...

:$

kajaalit... epäilenpä. Millä sä saat vauvalle kajaalit, kysynpä vaan. Mitä ripsiin tulee, tiedän yhden vauvan jolla on luonnostaan niin pitkät ja tuuheat ripset että ne näyttävät vähintään meikatuilta, melkein tekoripsiltä. Mutta aidot ovat.

Pihkura, ja nyt sitten sanoit. Pitää lisätä omaan aleostoslistaan noi heimotunnisteet, kun en olisi muuten tajunnut.

Moni on varmaan kade mun miehen ja pojan silmäripsille. ei tartte tuuheuttajia eikä kestovärejä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Intiassa olen nähnyt vauvoilla kajalia.

Tämä liittyy heidän kulttuurinsa uskomuksiin. Siellä ajatellaan, että kajalit vauvalla estää roskien ja tulehdusten menemistä silmiin.

Mut eikö se oo semmosta, mikä laitetaan tippana silmiin ja se sit menee sinne silmien reunoille?

Alkuperäinen kirjoittaja tähän tyyliin....:
http://shabot6000.com/blog/uploaded_images/2006/lola/lola_blueeyes.jpg

aidothan nuo.

Jos joku sanoo MEIKATTU vauva, eiköhän se tarkoita meikattua, eikä mitään mitä tuossa kuvassa on.

2 vuotta sitten Lontoossa oli Harrodsin meikkiosastolla pari äitiä meikkipisteissä meikkauttamassa lapsiaan, joiden iät oli varmaan n 10 kk ja 3v välillä. Piti aika monta kertaa kiertää ohi ja ihmetellä... Ihan länsimaisia ja erittäin varakkaita olivat nämä mammat.

Kyllä meidänkin lapsista vois luulla että niillä on meikatut silmät. Samoin niiden isästä. Niillä nyt vaan sattuu olemaan niin tummat silmät ja tuuheat ripset. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja tähän tyyliin....:
http://shabot6000.com/blog/uploaded_images/2006/lola/lola_blueeyes.jpg

aidothan nuo.

Jos joku sanoo MEIKATTU vauva, eiköhän se tarkoita meikattua, eikä mitään mitä tuossa kuvassa on.

DAA noita kun nopeasti mies katsoo niin voi hyvin luulla meikatuiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Intiassa olen nähnyt vauvoilla kajalia.

Tämä liittyy heidän kulttuurinsa uskomuksiin. Siellä ajatellaan, että kajalit vauvalla estää roskien ja tulehdusten menemistä silmiin.

Mut eikö se oo semmosta, mikä laitetaan tippana silmiin ja se sit menee sinne silmien reunoille?

Voi olla noinkin mutta olen nähnyt laitettavan kajal-kakusta lasipuikolla. En tuosta uskomuksesta tiedä, taitaa tuokin olla vain tapa, jonka alkuperä on hämärtynyt.

Jossain arabimaissa muistaakseni kajalia käytetään paljon myös siksi, että siellä paistaa aurinko ja auringonpaisteessa ei tarvitse siristellä silmiä niin paljon kun on mustaa kajalia silmien ympärillä, joka "imee" valonsäteitä.

Yhteistyössä