Kaupassa nähtyä..... :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
Joo,mulla todellakaan ei ole varaa arvostella kenenkään ulkonäköä, mutta pikkasen pisti silmään ja hymyilyttään, kun edellä oleva matami oli tunkenu pari numeroo liian kireet farkut jalkaan ja sit sellanen kivan lyhyt toppi :whistle: voitte varmaan kuvitella, miten ne farkut kiristi, josta syystä sen takapuoli loisti niin että persvako vaan vilkku ja kaikki jenkkakahvoista mahaläskeihin oli paljaana ku se toppi ei ollu tarpeeks pitkä :laugh: :ashamed:

joo, oon idiootti ku tein tälläsen alotuksen mut jotain rajaa :D |O

Kuten sanoit itse: Ei ole varaa arvostella kenenkään ulkonäköä, mutta teit sen silti.
Ja viimeisessä lauseessa kerrot itsestäsi kaiken tarpeellisen...

Mulla pisti kans silmään kun kaveri käväs kahvilla. On kortisonilääkityksen takia paino noussu. liian lyhyt paita ja kangashousut oli sivusaumoista revenny/leikattu siis vyötäröstä. kuminauha näytti menevän yläosassa. Ei kuulemma raski ostaa vaatteita ja kun tympii tuo painon nousu. Mutta ei kait voi loputtomiin kiskoa pieniä vaatteita päälle oli sen painon nousun syy mikä tahansa.
Ja joo ite oon paljon painavampi ja mulle liian lyhyt paita on se mikä ei yllä mahan alapuolelle, vaikka housut sen mahan peittäiski.

Varmaan johtuu siitä, ettei ole katsonut itseään vähään aikaan kokovartalopeilistä. Liekkö välttelee semmoista. Mutta tosiaan liian lyhyt paita - olipa se kellä vaan - on tökerön näköinen!

taitaa ap olla muodoton langanlaiha ja kateellinen tikkuvartalostaan :)
jokainen saa sulloa ittensä sellaseen kun haluaa, älä kato toiusen persettä kaupassa vaan keskity omiin ostoksiin enskerralla

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja joo ite oon paljon painavampi ja mulle liian lyhyt paita on se mikä ei yllä mahan alapuolelle, vaikka housut sen mahan peittäiski.

sama juttu. ei tulis mieleenkään lähtee napapaidassa ja lantiohousuissa mihinkään. ja hällä tuskin oli siitä kiinni etteikö jotain paitaa edes vois ostaa, hihnalle ku kerty meikkejä sun muuta...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
taitaa ap olla muodoton langanlaiha ja kateellinen tikkuvartalostaan :)
jokainen saa sulloa ittensä sellaseen kun haluaa, älä kato toiusen persettä kaupassa vaan keskity omiin ostoksiin enskerralla

ap ei todellakaan ole tikku :D vaan koittaa kovasti laihduttaa minkä kerkiää.

ja vaikee sitä persettä on olla kattomatta, ku se pyllistelee siinä melkein naaman edessä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

sama juttu. ei tulis mieleenkään lähtee napapaidassa ja lantiohousuissa mihinkään. ja hällä tuskin oli siitä kiinni etteikö jotain paitaa edes vois ostaa, hihnalle ku kerty meikkejä sun muuta...

Minä en käsitä, miten jotkut on niin perusuteliaita, että jaksavat tuolla lailla kytätä ihmisiä.

Mut ehkä minulla on se kuuluisa elämä itselläkin, ettei tarvitse keskittyä elämään muiden kauhistelujen kautta...

Minäkin olen sinut nähnyt joskus prismassa ja miettinyt että miksi et laita pussia päähän, tai jotenkin tuo kamaluus pitäisi peittää. Kylläpä pisteet just ropisi, pidin sinua jopa fiksuna ihmisenä ja sellaisena ettet alentuisi tällaiseen. Mutta haukkukaa vaan kaikki normista poikkeavat, jos ette itse uskalla pukeutua NIIN KUIN HALUATTE. Sillä ei pitäis olla mitään väliä miltä muiden silmissä näyttää jos itselle kelpaa. Häpeä :(

Mäkin tykkään kyllä pitää suht tiukkoja vaatteita näillä helteilläkin. Yritän kyllä toki varmistua siitä, että vaatteeni ovat kuitenkin sopivan kokoiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Luulis tietty että näillä ilmoilla semmoset ilmavemmat vaatteet ois enempi käyttömukavat.

niin, ja ettei ihan koko kansalle niitä aarteitaan esittele. kaupassa.

Aarteet ja aarteet. :D

No lihavilla löytyy sentään persettä, toisin kuin laudoilla :D

Eikö se ole vaan hyvä että kaikki ei pukeudu kuin samasta muotista? En ole koskaan käsittänyt näitä aloituksia. Kannattaa muuttaa itseään jos on niin huono olo että alentuu muita ulkonäön takia haukkumaan. En sitten taida uskaltaa mennä kauppaan kehitysvammaisen poikani kanssa, koska häntä joku typerys katsoo pitkään ja tekee tänne hänestä aloituksen. Tuli niin huono olo tästä, ihmiset on julmia.

Mulla on lantiofarkut ja paita, ei lyhyt mutta ei mikään pitkäkään. Ne farkut on sopivat, kokoa isommat putoaa päältä mutta kun mahaan on jäänyt viimeisimmästä raskaudesta löysää niin pullisteleehan se sieltä välistä.
En jaksa ostaa muutaman kuukauden takia uusia pitkiä paitoja joista en tykkää ja oon ajatellu ettei mun roikkumakkarat ketään häiritse..
Mut vähän tuli tästä paha mieli ja nolo olo, toisaalta naurattaa et joku jaksaa toisen läskejä kauhistella.

Mä olen jotenkin sitämieltä että jos joku valaankin kokoinen tuntee olonsa mukavaksi liianpienissä vaatteissa makkarat tursuten, niin tehkööt niin. Vaikka eihän se nyt ole ehkä esteettisintä mutta jos hällä on siinä hyvä niin mikä ettei.

Jotenkin voin ymmärtää että sitä omassa mielessään miettii kaikenlaista, varmaan jokainen, mutta miksi kirjoittaa se tällaiselle palstalle josta varmasti löytyy myös joku sellainen joka ei kilojaan häpeä tai peittele. Onko tämän aloituksen tarkoitus saada muutkin häpeämään itseään jos aloittaja niin tekee?

Kaikki te jotka vedätte sen herneen nenään: tässä aloituksessa ei selkeästikään arvosteltu sitä että joku on lihava, vaan sitä ettei tajua pistää sopivan kokoisia vaatteita päälle vaan survoutuu liian pieniin vaatteisiin niin että persekin näkyy! Ei siinä ole kyse lihavuudestä, samanlaisia aloituksia täällä on monesti esim. teineistä jotka pitää liian matalia housuja ja liian lyhyitä takkeja, ja niihin hämmästelykuoroihin kyllä kaikki mammat täälläkin yhtyy... Niin että lopettakaahan jo, ottakaa se pää pois perseestä ja se heittäköön ensimmäisen kiven joka ei oo jotakuta joskus arvostellut...!

Joo,mulla todellakaan ei ole varaa arvostella kenenkään ulkonäköä, mutta pikkasen pisti silmään ja hymyilyttään, kun edellä oleva matami oli tunkenu pari numeroo liian kireet farkut jalkaan ja sit sellanen kivan lyhyt toppi :whistle: voitte varmaan kuvitella, miten ne farkut kiristi, josta syystä sen takapuoli loisti niin että persvako vaan vilkku ja kaikki jenkkakahvoista mahaläskeihin oli paljaana ku se toppi ei ollu tarpeeks pitkä :laugh: :ashamed:

Ettet vahingossa katsonut itseäsi peilistä? :p

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:

Ettet vahingossa katsonut itseäsi peilistä? :p

:laugh: :|

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä