Kaupassa nähtyä taas kerran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vierASS:
HOHHOIJAA!!!!!!!!!!!!

Veikkaan tässä vaiheessa ketjun pituudeksi 25 sivua.

Joukkoon rynnii mukaan ne kaikki diabeetikot, joiden on mentävä nälkäisenä kauppaan ja revittävä Tripin pilli pussistaan jo alkumetreillä.

Herättää sitten kun lopetatte.

g150.gif

HIH....

KETÄ KIINNOSTAA??? Onpas teillä päänsäryt kun on niin kamalaa kun joskus joku avaa jonkun lapsellensa. Itsekin sitä olen harrastanut, jos n.1 vee lapsi on huutanut pää punaisena kun kärryihin on lapattu maitoa. Ala nyt sitten puhumaan järkeä ja kouluttamaan yksivuotiasta, että ei saa juoda kun ei olla maksettu!

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
KETÄ KIINNOSTAA??? Onpas teillä päänsäryt kun on niin kamalaa kun joskus joku avaa jonkun lapsellensa. Itsekin sitä olen harrastanut, jos n.1 vee lapsi on huutanut pää punaisena kun kärryihin on lapattu maitoa. Ala nyt sitten puhumaan järkeä ja kouluttamaan yksivuotiasta, että ei saa juoda kun ei olla maksettu!

No milloin se koulutus alkaa? Sitten kun lapsi täysikäinen? Kyllä on vanhemmilla peiliin katsomista, jos annetaan periksi. Mutta nämä vanhemmathan ovat näitä pullamössö-velliperse tapauksia. Ottakaa vaikka autoon mukaan trippimehu ja pieni leipä, joka syötetään sille Nico-Petterille ennen kauppaan menoa.

Mua ei todellakaan kiinnosta jos joku cittarin kassaneiti nyrpistelee nenäänsä yhdelle avatulle maitopurkille. Mua kiinnostaa vaan että saan tehtyä ostokseni rauhassa ilman että yksivuotias huutaa pää punaisena melkein kiiveten ulos kärryistä. Ja tätä samaa metodia käytin hänen veljeensä, nyk. 3 vee hienosti käyttäytyvä poika. Hänestä ei siis ole tullut varastelevaa hulttiota kun sai vaikutteita varastelevalta äidiltänsä.
Niin ja ihan vaan mainitakseni, nämä "avataan ennen maksamista" ovat olleet ihan yksittäisiä erikoistapauksia, silloin kun reissu on venynyt tai omat eväät loppuneet/unohtuneet tms.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Mua ei todellakaan kiinnosta jos joku cittarin kassaneiti nyrpistelee nenäänsä yhdelle avatulle maitopurkille. Mua kiinnostaa vaan että saan tehtyä ostokseni rauhassa ilman että yksivuotias huutaa pää punaisena melkein kiiveten ulos kärryistä. Ja tätä samaa metodia käytin hänen veljeensä, nyk. 3 vee hienosti käyttäytyvä poika. Hänestä ei siis ole tullut varastelevaa hulttiota kun sai vaikutteita varastelevalta äidiltänsä.
Niin ja ihan vaan mainitakseni, nämä "avataan ennen maksamista" ovat olleet ihan yksittäisiä erikoistapauksia, silloin kun reissu on venynyt tai omat eväät loppuneet/unohtuneet tms.

Täytyy vielä tarkentaa ettei joku saa aihetta, siis en toki avanut 1l maitopurkkia vaan 2dl pillimaidon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tajuu....mulla 4 vuotias ei ala huutamaan saadakseen jotakin, ei todellakaan. Saattaa kysyä, että ostetaanko, mutta riittää pelkkä ei. Näin antaa asian olla.

Ei munkaan toivottavasti enää tuollon sitä tee kun on oppinu jo aikasemmin. Ja kyllä on huudettu meilläkin 1v mut onhan se opetettava alusta asti.

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
En mäkään tajua, että jo kaupassa pitää availla tuotteita, on se sitten karkkia, leipää tai banaania |O

Enkä tajua sitäkään, että kiukuttelevalle lapselle luvataan kaupasta ties mitä. Jos mun kanssa tullaan kauppaan, niin siellä totellaan ja käyttäydytään tai sitten vaihtoehtoisesti saa kiukutella sen kauppamatkan ajan, mutta mitään herkkuja on turha odottaa.

Meillä on myös kolmas vaihtoehto, eli voi jäädä ensikerralla isän kanssa kotiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
En mäkään tajua, että jo kaupassa pitää availla tuotteita, on se sitten karkkia, leipää tai banaania |O

Enkä tajua sitäkään, että kiukuttelevalle lapselle luvataan kaupasta ties mitä. Jos mun kanssa tullaan kauppaan, niin siellä totellaan ja käyttäydytään tai sitten vaihtoehtoisesti saa kiukutella sen kauppamatkan ajan, mutta mitään herkkuja on turha odottaa.

Meillä on myös kolmas vaihtoehto, eli voi jäädä ensikerralla isän kanssa kotiin :D

Joo, tää on meilläkin :)

Kerran mulla meni esikoisen kanssa kaupassa hermot, kun kitisi ja kiukutteli kokoajan. Jätin ostokset kasssatyöntekijälle ja kerroin palaavani kohta. Vein pojan kotiin ja palasin kauppaan :) Tosi tätä helpotti se, että kauppa on tuossa 150m päässä eli ei ollut matka eikä mikään viedä poikaa kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
:laugh: Vanhemmille tulossa "hiukka" lisää haasteita tulevaisuudessa. Säälin vain vanhempia ja ehkä vähän lastakin kun joutuu joskus törmäämään todellisuuteen ettei kaikki menekkään kuten hänen vanhempansa antavat hänelle antaneet ymmärttää että maailmaa pyörii lapsen navan ympärillä 100% :sti.

Samaa mieltä olen!

Mutta helppoahan se on antaa aina periksi...

Yhteistyössä