Kaupassa nähtyä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
Raskaana olevan naisen näin, eikä aiheuttanut muuta, kuin yllättyneen reaktion minussa:" ai, tuossakin iässä voi olla raskaana... niin missä iässä?"

No niin, nyt olen minäkin tehnyt velvollisuuteni ja laittanut aloituksen "Kaupassa nähtyä". :saint: :D
 
tuskan hiki katosi huh.
säikähdin, että joku kirjoittaa nähneensä minut legginseissä kaupalla.ekaa kertaa oli ne päällä ja olo oli kuin kalsareissa ois ollut ja olin varmaan sennäköinenkin :D
 
mulla ois yks mahtava kuva liitettäväksi tällaisen kaupassa nähtyä otsikon alle :snotty: mutta voinkohan sen tänne laittaa. siinä olevan henkilön kasvot saati muukaan ei näy. paitsi takalisto :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
tuskan hiki katosi huh.
säikähdin, että joku kirjoittaa nähneensä minut legginseissä kaupalla.ekaa kertaa oli ne päällä ja olo oli kuin kalsareissa ois ollut ja olin varmaan sennäköinenkin :D

:D Nään sut hiipimässä läpikuultavissa valkoisissa leggareissa, mustat korkkarit jalassa polvet hieman koukussa, hyllyjen välissä. Välillä trikoomekkoa alaspäin kiskoen.
Pälyilevänä ja vaivautuneena.
 
Pitääpä valmistautua huomista kauppareissua varten, että ollaan terävänä siellä kyttäämässä muita ihmisiä. Mikähän olisi hyvä kellonaika mennä kyttäämään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
pitäis vielä käydä siellä kaupassa niin vois jotain kertoa B)

Ei se niin tarkkaa ole... Aiemmatkin kaupassa nähdyt jutut kelpaavat. Tai keksi ihan itse :saint: :D

jaa aikasemmatkin.
no tämä on kerrottu ennenkin, kassajonossa ihmettelin että ompas joku lähellä kun tuntuu niinkun kopeloitais peräpäätä, siirryin vähän mutta se vaan jatku. käännyin ja takana oli naama punasena nainen. mitään selitystä ei kuulunu |O .
juu, ei ollu mikään vanha mummo eikä kännissä oleva ikiteini..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Pitääpä valmistautua huomista kauppareissua varten, että ollaan terävänä siellä kyttäämässä muita ihmisiä. Mikähän olisi hyvä kellonaika mennä kyttäämään?

no tietenkin joskus 11-12 aikaan,kun kaikki kotiäidit on siellä huutavien räkänokka kakrujensa kanssa ostamassa juhannussafkoja kärryt kukkurallaan.ja ruokatuntilaiset kiittää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
jaa aikasemmatkin.
no tämä on kerrottu ennenkin, kassajonossa ihmettelin että ompas joku lähellä kun tuntuu niinkun kopeloitais peräpäätä, siirryin vähän mutta se vaan jatku. käännyin ja takana oli naama punasena nainen. mitään selitystä ei kuulunu |O .
juu, ei ollu mikään vanha mummo eikä kännissä oleva ikiteini..

Tuo oli kyllä "kaupassa koettua", mutta kelpaa. ;)

Enkä muuten ollut minä, vaikka minulla on tapana nipistellä äijää peffasta kaupassa ja yleisillä paikoilla. :saint: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Tuo oli kyllä "kaupassa koettua", mutta kelpaa. ;)

Enkä muuten ollut minä, vaikka minulla on tapana nipistellä äijää peffasta kaupassa ja yleisillä paikoilla. :saint: :D

tuolla ei ollu mitään miestä mukana että olis voinu selittää erehtyneensä henkilöstä :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Pitääpä valmistautua huomista kauppareissua varten, että ollaan terävänä siellä kyttäämässä muita ihmisiä. Mikähän olisi hyvä kellonaika mennä kyttäämään?

Mä voin tulla verkkarit päällä, tukka pystyssä huuattaa poikaa samaan kauppaan niin saat jotain kerrottavaa varmasti.. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Pitääpä valmistautua huomista kauppareissua varten, että ollaan terävänä siellä kyttäämässä muita ihmisiä. Mikähän olisi hyvä kellonaika mennä kyttäämään?

Mä voin tulla verkkarit päällä, tukka pystyssä huuattaa poikaa samaan kauppaan niin saat jotain kerrottavaa varmasti.. :p

Tekisit ihan mun iloksi pitemmän kauppareissun. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Tuo oli kyllä "kaupassa koettua", mutta kelpaa. ;)

Enkä muuten ollut minä, vaikka minulla on tapana nipistellä äijää peffasta kaupassa ja yleisillä paikoilla. :saint: :D

tuolla ei ollu mitään miestä mukana että olis voinu selittää erehtyneensä henkilöstä :snotty:

:laugh: :laugh:

Äijä oli ainakin kerran pläjäyttää tuntematonta naista peffalle kaupassa, näki vain takapuolen, kun nainen koukki jotain eineksiä tms kylmästä ja luuli rassukka minuksi. Onnistui sentään juuri ja juuri hillitsemään itsensä...

Mutta ehkäpä sinun kourijasi ajatteli, että on takuuvarma konsti päästä juttuihin? :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Mutta ehkäpä sinun kourijasi ajatteli, että on takuuvarma konsti päästä juttuihin? :saint:


voi olla että tuo oli suunnitelma mutta ei osannu muuta kun :ashamed: siinä vaiheessa kun olis pitäny jotain sanoa :laugh:
 

Yhteistyössä