Kaupassa oli äsken joulupukki ja 5,5v poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
sanoi jo kaupassa, että toi joulupukin takki on paljon pienempi kuin sillä on ollut meillä kotona käydessä.

Äsken sitten, kun ollaan oltu jo hetki kotona niin poika sanoi yhtäkkiä: "Tiätkö kun mua harmittaa kun sillä Joulupukilla näky farkut ja kengät, kun sitten mä alan ajatella että se ei ookaan ihan oikee."

Ei tuon ikäistä enää hämätä.

Meijän esikoinen kun oli 5v niin totesi että aito ja oikea on se joka tulee jouluna ja muut on "pukeutuneita" mut kuulema kiva kun niitäkin on, meinasi että hänkin pukeutuu isona pukiksi ja tuuraa joulupukkia ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Mun isäni teki joskus fataalin virheen. Se pisti omat kengät jalkaansa. Naapurilta lainattu kelsitakki vielä vähän hämäsi, mutta en mä enää sen jälkeen uskonut pukkiin. Mutta minkähän ikäinen olin...

Meillä joskus oli joulupukilla kans jalassa sellaiset kengät mitkä oli meillä kaapissa. Niitä ei siis käytetty enää, ne oli jotkut vanhat, mutta olin ne nähnyt. Minä vain ajattelin, että "no joulupukilla nyt on samanlaiset, hienoa!". Toisena jouluna joulupukilla oli samanlaiset tumput mitä mummuni kutoo aina ja siitäkin vain tuumin, että hieno yhteensattuma. :D

Meillä oli viime jouluna niin huono pukki halvimmassa mahdollisessa asussa, että tyttö sanoi myöhemmin illalla että ei ollut oikea pukki, mutta oli kuulemma pukin apulainen :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Mun isäni teki joskus fataalin virheen. Se pisti omat kengät jalkaansa. Naapurilta lainattu kelsitakki vielä vähän hämäsi, mutta en mä enää sen jälkeen uskonut pukkiin. Mutta minkähän ikäinen olin...

Meillä joskus oli joulupukilla kans jalassa sellaiset kengät mitkä oli meillä kaapissa. Niitä ei siis käytetty enää, ne oli jotkut vanhat, mutta olin ne nähnyt. Minä vain ajattelin, että "no joulupukilla nyt on samanlaiset, hienoa!". Toisena jouluna joulupukilla oli samanlaiset tumput mitä mummuni kutoo aina ja siitäkin vain tuumin, että hieno yhteensattuma. :D

Mutkun mun isälläni oli vielä turvakengät... Mihin pukki nyt sellaisia käyttäisi? :D

Yhteistyössä