Kauppakassien kuljetus pyörällä, kuka kehtaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Näin tänään (eikä ollut ensimmäinen kerta, vaan olen usein vuosien mittaan nähnyt saman naisen) n. 40 v naisen kaupungilla.

Hän siis polki pyörällä, jonka korissa oli kauppakassi, sekä kummassakin tangossa myös.

Jos tietäisitte, miltä se näyttää!

Miksi kauppakasseja ei voi viedä autolla/taksilla tms??!

Kuka kehtaa kuljettaa valtavan määrän tavaraa pyörällä, siis aikuinen ihminen??!!

Häpeän joka kerta, kun näen saman naisen.

En kehtaisi edes hänen tilallaan viedä ostoksia sillä pyörällä kotiin.

Joka kerta kun näen hänet, iskee myötäpeä.

Huh, pakko avautua johonkin tästäkin.

Näin tänään (eikä ollut ensimmäinen kerta, vaan olen usein vuosien mittaan nähnyt saman naisen) n. 40 v naisen kaupungilla.

Hän siis polki pyörällä, jonka korissa oli kauppakassi, sekä kummassakin tangossa myös.

Kuka kehtaa kuljettaa valtavan määrän tavaraa pyörällä, siis aikuinen ihminen??!!

😂😂🤣 Eihä se itseään hienona ja parempana kansalaisena pitävältä onnistukkaan. Minä ainakin kehtaan, ajattele ja myötähäpeä niin paljon kuin tykkäät😊👍

Miten ne ostokset pitää tuoda kotiin, jos pyörällä ei saa niitä kuljettaa? Onko ajokortti ja auto pakko hommata, jotta saa tuoda omat ostokset kotiin?

Entä jos on jostain syystä kortiton/autoton? Miten tälläinen ihminen oikein kuljettaa ostoksensa kotiin?

Ehkä ne on pakko ap:n mielestä jättää kauppaan sitten? Siis jos niitä ei kehtaa kuljettaa muuten kuin autolla?

Miten ne ostokset pitää tuoda kotiin, jos pyörällä ei saa niitä kuljettaa? Onko ajokortti ja auto pakko hommata, jotta saa tuoda omat ostokset kotiin?

Entä jos on jostain syystä kortiton/autoton? Miten tälläinen ihminen oikein kuljettaa ostoksensa kotiin?

Ehkä ne on pakko ap:n mielestä jättää kauppaan sitten? Siis jos niitä ei kehtaa kuljettaa muuten kuin autolla?
Ja Putte kiittää kun ajaa turhaan kauppaan 👍

Ehkä ap. on lukenut jutun, jossa aiheena kassien pyörän tangolla pito. Jos kassien kantokahvat ovat liian alhaalla, se saattaa haitata ohjaamista ja jarrutusta. Poliisi antaa silloin rikesakon.

Siis mitä?😂 pienet on jollakin murheet, jos tuo on noloints mitä olla voi.😳

Oon vissiin nähny tuon saman tyypin!🙄
Otin kuvan ku tuli Prismasta!

1c89fdeb7d785172adf5fb5ebb74a058.jpg

Googlaa ap "rahtipyörä" niin johan alkaa löytyä ison tavaramäärän kuljetukseen tarkoitettuja pyöriä ja paljon!!

Hinnat pomppaavat älyttömän ylös. Noilla on nimenomaan jopa luvallista kuljettaa tavaraa kotiin.

Voitko kuvitella ap?

Yhteistyössä