Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ainakaan minä. kumeja en oo käyttäny ikinä ja siteitä/tamponeja en oo tarvinnu 4vuoteenAlkuperäinen kirjoittaja eikö;28390192:yhtä asiaa ihmettelen joka kerta näitä listoja lukiessa:
eikö kukaan muka osta siteitä/tamponeja tai kondomeja?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eikö;28390192:yhtä asiaa ihmettelen joka kerta näitä listoja lukiessa:
Alkuperäinen kirjoittaja eikö;28390192:yhtä asiaa ihmettelen joka kerta näitä listoja lukiessa:
Kuis tää sun tasokas huomio liittyi mitenkään tähän ketjuun?Huomaa kyllä että läskejä riittää täälläkin. Älkää ottako pahana itse juuri tulin tänne kotimaahan ja voi veljet, siellä ulkomailla on tasokkaampaa ladya. Ai miksi en pysynyt siellä? Koska tuon tänne rahaa että voidaan lukea ja työllistää nuoria.
Huomaa kyllä että läskejä riittää täälläkin. Älkää ottako pahana itse juuri tulin tänne kotimaahan ja voi veljet, siellä ulkomailla on tasokkaampaa ladya. Ai miksi en pysynyt siellä? Koska tuon tänne rahaa että voidaan lukea ja työllistää nuoria.