Kauppareissulla kuultua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraa

Vieras
teinityttö selittää kovaan ääneen kaverilleen: "Siin mun eessä oli kauhee läski, iso ihrakasa mikä haisi kauheelle"

Mokomien ritsapi**ujen mielestä tietysti ylipainoiset ei saisi lähteä kotoaan mihinkään, kun se ei ole esteettistä :rolleyes:

No, teinit on teinejä. Eiköhän ne tuosta viisastu. MIehen tyttö sanoi eilen että olemme kuulemma miehen kanssa jo melkein mummoiässä, minä olen 32 ja mies 37 :D

Tuli siis puhetta julkkisten taitoluisteluohjelman vuoksi, jossa oli about 40-vuotiaita naisia "ihan hirveän näköisiä, hyi", oli teinin kommentti. Eiköhän ne elämän realiteetit siitä hiljalleen ja sitä rataa...

Aika epäkohteliasta, mutta teinit on teinejä. Kyllä nekin siitä vielä joskus fiksuuntuu.

Itekin olisin saattanu teininä möläytellä tommosia mutta nykyään ei tulis enää pieneen mieleenkään, vaikka en oo päässy vielä edes kaksvitosen ikään.

Kuka jaksaa huolehtia joidenkin teinien jutuista. Kokeileppa joskus kommentoida niille jotain takaisin. Saat sellaisen ryöpyn takaisin, että on ihmettelemistä taas pitkäksi aikaa.

Minä järkytyin kerran syvästi kun olin bussissa. Jonkun vauva itki, ja lähistöllä ollut teinityttö totes kaverilleen: - Hyi v-u mä vihaan noita kersoja, ne pitäs tappaa!

Minä olin tuossa viikko sitten katselemassa uteliaisuudesta muodostelmaluistelun kisoja
ja takanani istui hiukan iäkkäämpiä rouvia
(noin 67-73v ja eipä mikään hoikkakaan tämä arvostelia.
Tämä pyylevämpi rouva etenkin oli erittäin kova arvostelemaan luistelijoiden ulkomuotoa.
Yhdenkin joukkueen luistelijoissa oli yksi hiukan harteikkaampi,
ei minusta muuten poikennut muista niin tämä vanhus kovaan ääneen ystävättärelleen että tuollaisten läskien pitäisi pysyä jäältä pois kun on noin hyvin ruoka-aikana viihtynyt kotonaan.
Toinen mummo siihen että hyvinhän tuo isompikin tyttö osaa luistella niin tämä pahempi arvostelia marmattaa kuinka tuollainen ruoka-aikaan kotona viihtynyt pilaa hoikkien tyttöjen esityksen omalla olemuksellaan.
Minä en voinut kuin järkyttyneenä kuunnella ja sitten oli jo pakko kommentoida kun tuli vähän pienempien lasten lustelut ja siellä muutama oli hiukan normaali muottia isompia ja mummolla marmatus jatkui.
Silloin käännyin ja kysyin mummolta että
-anteeksi että puutun kommentointiisi jota nyt olen koko kisan aikana saanut kuunnella mutta kun olet kokoajan arvostellut luistelijoiden kokoa näköä ja painoa niin kannattasikohan vastaisuudessa ensin katsoa sinne peiliin ja pysyä pois koko kisoista jotta edes muu yleisö saa nauttia kisasuorituksista
Tietäähän sen että mummelihan siitä suuttui ja lähti tuhisten pois mutta mitä väliä toivottavasti hänelle vastaisuudessakin joku muukin avaa suunsa,
tavat ne vanhuksillakin pitää olla.

Sama se minkä kokoinen on mutta jos haisee niin haisee. Aikuisena toki osaa hiljempaa ällötä mielessään moista haisulia mutta teinit ei aina välttis älyä ;) Ei se ylipaino kai estä peseytymästä, ottaa vaikka pitkän harjan avuks.. sori oli pakko.. :D
Terkuin n.40-vuotias "ritsapillu", joka osaa muuten peseytyä riittävän usein.

Arvasin että tulee tuo yleistys että kaikki ylipainoiset haisee pahalle.

Miten niin yleistys? Teini kerto jostain jättikehosta joka oli haissu pahalle. Eikö tällaista muka ole voinut tapahtua? Mistä vetoa että tekin miehillenne ja tyttökavereillenne valitatte toisten mammojen tavasta kasvattaa, jonkun ulkonäöstä, jostain idiootista palstalla? Mikä tekee täsatä "aikuisempaa"?

No teineille pitää antaa vastuuvapaus, he eivät ole kykeneviä toimimaan tuon paremmin. :D

Mä en osaa ottaa nykyään teinityttöjä ollenkaan vakavasti, mua naurattaa jo valmiiksi kun näen sen "vittuuxkyyläät, omg"-perusteini-ilmeen kaupassa, kassajonossa tai missä vain julkisessa paikassa.

saattaisin minäkin jollekkin jälkikäteen turhautumistani valittaa, jos vaikka jäisin kassajonossa jumiin jonkun hyvin pahanhajuisen ihmisen taakse. muut kuvaavat sanani sitten valikoituisivat sen mukaan onko henkilö huomattavan lihava tai laiha, kummallisesti pukeutunut tai onko ostokset erityisen epämääräisiä. enkä nyt tarkoita mitään maalaistalon hajua, voimakasta parfyymiä, vienoa hikeä vaan niitä ihmisiä jotka oikeasti haisevat elintavoistaan johtuen ihan puhtaasti paskalle ja kuolleille eläimille.

teinityttöhän on siis voinut törmätä johonkin ihan oikeasti syystä tai toisesta pahanhajuiseen ihmiseen joka oli ylipainoinen. ei siis välttämättä vain tavalliseen ylipainoiseen ihmiseen joka muka haisee pahalle koska on lihava.

Alkuperäinen kirjoittaja vanhuksen törkeä käytös;29535149:
Minä olin tuossa viikko sitten katselemassa uteliaisuudesta muodostelmaluistelun kisoja
ja takanani istui hiukan iäkkäämpiä rouvia
(noin 67-73v ja eipä mikään hoikkakaan tämä arvostelia.
Tämä pyylevämpi rouva etenkin oli erittäin kova arvostelemaan luistelijoiden ulkomuotoa.
Yhdenkin joukkueen luistelijoissa oli yksi hiukan harteikkaampi,
ei minusta muuten poikennut muista niin tämä vanhus kovaan ääneen ystävättärelleen että tuollaisten läskien pitäisi pysyä jäältä pois kun on noin hyvin ruoka-aikana viihtynyt kotonaan.
Toinen mummo siihen että hyvinhän tuo isompikin tyttö osaa luistella niin tämä pahempi arvostelia marmattaa kuinka tuollainen ruoka-aikaan kotona viihtynyt pilaa hoikkien tyttöjen esityksen omalla olemuksellaan.
Minä en voinut kuin järkyttyneenä kuunnella ja sitten oli jo pakko kommentoida kun tuli vähän pienempien lasten lustelut ja siellä muutama oli hiukan normaali muottia isompia ja mummolla marmatus jatkui.
Silloin käännyin ja kysyin mummolta että
-anteeksi että puutun kommentointiisi jota nyt olen koko kisan aikana saanut kuunnella mutta kun olet kokoajan arvostellut luistelijoiden kokoa näköä ja painoa niin kannattasikohan vastaisuudessa ensin katsoa sinne peiliin ja pysyä pois koko kisoista jotta edes muu yleisö saa nauttia kisasuorituksista
Tietäähän sen että mummelihan siitä suuttui ja lähti tuhisten pois mutta mitä väliä toivottavasti hänelle vastaisuudessakin joku muukin avaa suunsa,
tavat ne vanhuksillakin pitää olla.

Arvostelen kun katson ohjelmia mutta en tiiä että sanosko sitten katsomossa.

Yhteistyössä