Tuossa läheisessä kaupungissa on vesitorni, jossa on lounasravintola. Se on auki vain yhtenä päivännä viikossa näin talviakaan.
Voiko sinne mennä vain maisemia katsomaan, vaikkei menisi syömään?
Voiko sinne mennä vain maisemia katsomaan, vaikkei menisi syömään?