kyllä munkin miehen suusta tuli vaikka mitä puppua silloin kun sain tietää että olen raskaana ja oikeastaan koko raskauden ajan

Tais sanoa kans et "työnnän rappusista alas ni tuleepahan keskenmeno siinä sitten". Sanoin takasin että tuskimpa tulee kun ollaan vasta plussa saatu.. että mutta jos sen teet niin eipä ole kotiin tulemista.
Ja siis tämä lapsi ei edes ollut vahinko muttei kyllä tekemällä tehtykään.
keskiraskaudessa sano että "ois kiva mennä kiinaan" mä vastaan jotain että "kui? oishan se kiva..." Tämä vastaa että "veisimpä sut kiinaan ni ne seivästää ton sun mahan ni ei oo enää huolta". Olin että mitä vittua?
tuo mies sanoo kyllä paljon asioita mitä ei oikeasti tarkoita mutta päästelee suusta ihan mitä vain. Pyytelee sitten anteeksi myöhemmin kun kyselen että onko se tosissaan
Mä olen jo tottunut tohon ettei sitä kannata ottaa tosissaan jos se tollasia töksäyttelee. Kylläkai sitä pelotti se isäksi tulo vaikka kuinka paljon mutta ei oikein osannut siitä minulle puhua. Minä kun olen vauvaa odottanut kuin kuuta taivaalta ja vauvojen hoitokin oli jo niin tuttua puuhaa

hän kun ei ollut edes vauvaa sylissä pidellyt....
Minä en kyllä missään vaiheessa pelännyt miestäni tai edes epäillyt että se vauvalle jotain tekisi, tai että oikeasti tarkoittaa mitä kukkua sanoikaan, kunhan vain päästeli höyryjä hieman oudolla tavalla
Loppuraskaudessa kun maha on oli jo iso ja vauva siellä potki, aloin puhelemaan tyyliin että viikko pari niin meillä on vauveli

Niin tämäkin vasta alko lämpeemään ja alko vauvalle juttelemaan kaikkea että "isi täällä, koita tulla kevyesti maailmaan ettei äiti oo kauheen kipeenä" "Isi täällä, kuuletko sä? tuu pian" ja silitteli massua ja puheli leluista ja muusta
Pitkään sillä kesti lämmetä mutta kyllä siitä hyvä isi tuli vaikka jutut oli aikalailla raakoja aluksi.
Eli sanoisin AP:lle että vaikka jutut kuinka kuulostavat kamalilta ja raaoilta niin aina ne eivät välttämättä ole juuri niin. Ne raa`at puheet saattavat kertoa myös pelosta ja siitä kuinka epävarma kyseinen ihminen on sittenkin isän roolistaan, vaikka lapsi olisi kuinka toivottu ja odotettu.
kannattaa kysyä mitä mieltä tämä ystäväsi on, onko mies hänen mielestään tosissaan? Pelkääkö hän miestään? Jos hänen mielestä mies on tosissaan tai hän pelkää miestään, niin sitten olisin huolissaan..