Kaveri ei sitten usko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vittuilee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vittuilee

Vieras
Millään et mulle menee 44 koko seppälän great mallistosta, niken jumppahousuja L ja XL ku painan 115 kg, pituus 183 cm. Se kyllä tietää et käyn salil 4 päivänä viikossa, paino välil junnaa eikä putoa.

No joo. Mulle menee koko 44 myös, vaikka painoa on päälle sata ja pituus alle 160.. Eikä sitä usko täällä kukaan, kun eivät näe. Tuo on mystinen juttu, en oo itekään sitä koskaan tajunnut. Kun viimeksi karppasin ja laihduin, mulle meni s ja 38, vaikka painoa oli vaa´an mukaan 75kg..

No mä en kyllä todellakaan usko, mä käyn 5 pvää viikossa salilla,painan 77kg ja pituutta 178cm ja vaatekoko 44.

Tai saatathan sä niihin mahtuu, mahdat vaan olla aikamoinen näky niihin ahtautuneina..

Mahtuu ja "mahtuu".. Tässä taitaa olla kyse jälimmäisestä.
Mahdun mäkin 36 koon housuihin, pituutta 174 ja painoa 68. Ikinä en vaan niitä ihmisten ilmoilla käyttäs.

Lakatkaa nyt survomasta itteenne niihin makkarankuoriin, hirveen näköstä.

Mäkin mahdun Seppälän kokoon 32 jos oikein ängen ja pungen, oon 176 cm ja 64 kg. Vaikka painan suunnilleen puolet siitä mitä ap, käytän samaa kokoa Niken jumppahousuista (L), on se kyllä jännä. Pitääkin ens kauppareissulla koittaa survoa itsensä Niken XS:n jumppahousuin. Onneks ne joustaa :D

Sitä en kyllä usko että pituus on ap:lle hyvä, kun oon 7 senttiä lyhyempi eikä riitä mullekaan.

Se seppälän great mallisto on suunniteltu isoimmille naisille, just tuli ostettua sieltä 42/44 paita. Mulla on vaan senttejä lähtenyt kropasta salin myötä, onhan se kummallista mutta totta se on. Ja en ahda itseeni niihin en.

Yhteistyössä