Kaveri haluaisi mut huomenna mukaansa juhannustansseihin. Miten pukeutua ja miten siellä "käyttäydytään"? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MillaVanilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MillaVanilla

Aktiivinen jäsen
25.06.2010
1 972
0
36
Mä viettelen kamun kanssa vasta huomenna juhannusta, ja se innoissaan on mua viemässä juhannustansseihin/lavatansseihin. Koskaan en ole sellaisissa käynyt, joten ei ole mitään käryä miten siellä pitäisi toimia.

Sitten on se iänikuinen ongelma: mitä pistän päälle? =)

EDIT: En sitten menekään minnekään. Turhaan olin kuvitellut pääseväni tuulettumaan.

Viimeksi muokattu:
Onko sinne muuta vaihtoehtoa kuin kukkamekko? Ei sillä, muistelin aiemmin illalla äitini kanssa 10 kk sitten kuollutta pikkuveljeäni. Olimme 16 v sitten hänen kanssaan juhannustansseissa. Mulla ei ollut kukkamekko vaan farkut, t-paita ja neuletakki eli ns. vakiounivormuni. En tanssinut kenenkään kanssa. :p

Onko sinne muuta vaihtoehtoa kuin kukkamekko? Ei sillä, muistelin aiemmin illalla äitini kanssa 10 kk sitten kuollutta pikkuveljeäni. Olimme 16 v sitten hänen kanssaan juhannustansseissa. Mulla ei ollut kukkamekko vaan farkut, t-paita ja neuletakki eli ns. vakiounivormuni. En tanssinut kenenkään kanssa. :p

Otan osaa veljesi puolesta. :hug:

En taida edes omistaa kukkamekkoa.. Mietein kyllä kun olen tehnyt tälläisen mekon niin voisiko toi olla tyyliltään yhtään sopiva sinne? Tai sitten menen myös farkut+paita yhdistelmällä...

Hyvä juttu. :) Ja kai siellä osaa käyttäytyäkin oikealla tavalla kun kattelee mitä muut tekee ja matkii. Moon vaan tälläinen sisäsisesti sosiaalinen ihminen, eli vierastan ja vieroksun uusia tilanteita, mutta silti haluaisin tehdä kaikkea sponttaanisti ja kokeilla kaikkea uutta. :)

Otan osaa veljesi puolesta. :hug:

En taida edes omistaa kukkamekkoa.. Mietein kyllä kun olen tehnyt tälläisen mekon niin voisiko toi olla tyyliltään yhtään sopiva sinne? Tai sitten menen myös farkut+paita yhdistelmällä...

Hieno mekko ja sopii ehdottomasti. En ole itse ollut tansseissa 15-vuoteen, mutta naisellinen mekko sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen, mielummin mekko kuin farkut.

Mukavasti mutta kauniisti! Pidä hauskaa!!
jIVulv
1Ir00C
WGuZqg
m4CcmW
mDEUUw
yP9q9k
KgXkvi
KxeNMU

mäkin haluaisin tansseihin, ei vain ole ketään tanssikaveria ja yksin ei tule lähettyä
´- toi mekko on just passeli,
- kaveris varmaan tietää, mihin mennä "ehdolle",
- jos joku hakee, on tapana lähteä ja kaks tanssia tanssitaan, yleensä samaa sorttia
-jos tanssi sujuu taivaallisesti, ei tarvi jutella kuin välillä, jos hakijas ei osaa tanssia, voitte jutskata tanssin aikanaki
- ja nää oli vain mun mielipiteitäni (paitsi mekko on hieno anyway)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24054329:
Voiko joku kertoa mulle, mitä noi ruksit muiden kommenteissa on?

Juu, nätti mekko, eikä lavatansseihin välttämättä tarvitse laittaa sukkahousuja jos on siistit jalat (ajellut).

Ruksit? *tähyilee palstaa kunnolla*

Eeen mie mittään huomaa, mut oonkin tällainen nelisilmä.. :)

mäkin haluaisin tansseihin, ei vain ole ketään tanssikaveria ja yksin ei tule lähettyä
´- toi mekko on just passeli,
- kaveris varmaan tietää, mihin mennä "ehdolle",
- jos joku hakee, on tapana lähteä ja kaks tanssia tanssitaan, yleensä samaa sorttia
-jos tanssi sujuu taivaallisesti, ei tarvi jutella kuin välillä, jos hakijas ei osaa tanssia, voitte jutskata tanssin aikanaki
- ja nää oli vain mun mielipiteitäni (paitsi mekko on hieno anyway)

Haittaako jos itse ei osaa tanssia? Pelkään jo nyt valmiiksi että tallon toisen osapuolen ihan maanrakoon isoilla kintuillani. :)

Jos oikeesti haluat tanssimaan, niin voisit vaikka tämän palstan kautta koittaa etsiä hengenheimolaisia seuraksi, tai rohkaistua ja mennä yksin sinne. Kai sieltä sitten voi bongata jonkun porukan jonne mennä. Mut toivottavasti pääset kesällä pyörähtelemään jossain :)

Jaa mitkä ruksit ? Jos tarkoitat oikeassa yläkulmassa olevia, niin ne on viestin järjestysnumero ketjussa.

Juu mekko "pitää" olla, mikä se sellainen nainen on jol ei kesätansseis mekkoa oo...

"kkak" nimimerkki jo sanokin perusasiat mut sit voi olla sekahaku tai miesten haku tai naistenhaku. Niistä ei nyt niin tarkkaan tartte välittää, jos on joku äijä josta tykkäät ja olet reipashenkinen niin senkun haet sitä itse jos se ei ymmärrä muuten sua hakea.

Ja sit on ujoja miehiä haahuilemassa myös lavan ulkopuolella et niitäkin voi katsastaa välil.

Mekkosi on nätti ja sopiva. Ei mittää legginssejä, ne on aivan hirveet muutenkin, en käsitä kuin naiset niitä ylipäänsä laittaa päällensä jessus.

Ja lavan takana saa vielä nykyisinkin paukkua...

ei haittaa, vaikket osaakkaan tanssia, hyvät tanssijat hoksii het, ettet osaa ja hakevat sua (jos hakevat) tietäen, ettet osaa ja huonot tanssijat ei huomaa, ettet osaa tanssia

tanssi on pohjimmiltaan vain kävelyä musiikin tahtiin ja jos toinen osaa viedä, ei sun tarvi kuin seurata ja jos toinen ei osaa viedä, sit menette niin kuin menette

renotudu ja anna miehen viedä, niin ei mitään hätää

ja kyllä mä vielä tansseihin menen. lähilavalle voin mennä yksinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24054468:
Eikun esim. tuossa "asd:n" viestin alapuolella näkyy mulla 9 kpl punaisia rukseja valkoisessa neliössä (ja en ole juonut mitään).

Jaa, katsoin asd:n viestiä ja mul ei näy ruksei, enkä tiedä mitä ovat. Joku toinen tietänee.

Täytyy varmaan huomenna ottaa rohkaiseva ennen tansseja niin en stressaa turhia tilannetta. :) Toivottavasti siellä on muitakin kun 70 mummoja ja pappoja (ei heissä sillai mitään vikaa ole, mutta olisi kiva jos olisi omankin ikäistä seuraa seassa) :)

Ja laitan sukkikset, koska en pysty pitämään kenkiä jalassa ilman sukkia. Eli ei huolta, legginsit jää kotiin. :)

Hitsi, samaan aikaan tekisi mieli mennä jo sinne tanssimaan, mutta osa minusta huutaa että jää kotiin palstailemaan... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24054468:
Eikun esim. tuossa "asd:n" viestin alapuolella näkyy mulla 9 kpl punaisia rukseja valkoisessa neliössä (ja en ole juonut mitään).

Palstan erikoisuus selkeästikin. Näkyy varmaan vaan valikoidulle ihmisryhmälle :)

Mene siihen kohtaan keskustelua ja paina tietokoneen printscreen -näppäintä. Laita sitten kuva vaikka aijaahan :D Mua alkoi kiinnostaa oikeen kunnollla :)

Toivottavasti siellä on muitakin kun 70 mummoja ja pappoja (ei heissä sillai mitään vikaa ole, mutta olisi kiva jos olisi omankin ikäistä seuraa seassa) :)

Heh, tähän on pakko kirjoittaa pikku tarina nuoruudestani:

Olin erittäin ujo nuorimies ja tansseissa melkein eka kertaa. Sit oli ikäisiäni tyttöjä myös vaikka kuinka, mutten uskaltanut niitä hakea. Sit ajattelin et "harjoittelen" äitini ikäisten kanssa ensin. Sit se ilta jotenkin meni niin että pyörin koko illan niiden vanhojen kanssa kun niistä oli hupaista. Loppuillasta yks pikkasen tuttu ikäiseni tyttö sano et "kyllä oot omituinen".

Et ei ollu helppoa...

Heh, tähän on pakko kirjoittaa pikku tarina nuoruudestani:

Olin erittäin ujo nuorimies ja tansseissa melkein eka kertaa. Sit oli ikäisiäni tyttöjä myös vaikka kuinka, mutten uskaltanut niitä hakea. Sit ajattelin et "harjoittelen" äitini ikäisten kanssa ensin. Sit se ilta jotenkin meni niin että pyörin koko illan niiden vanhojen kanssa kun niistä oli hupaista. Loppuillasta yks pikkasen tuttu ikäiseni tyttö sano et "kyllä oot omituinen".

Et ei ollu helppoa...

Uskon että ne naisetkin nautti kun nuorempi jätkä tuli välillä tanssittamaan oman ikäistensä sijaan. :)

Yhteistyössä