Kaveri ihan tosissaan pohtii kumpi todennäköisempää:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelevä

Vieras
Kaveri tullut siis pillereistä raskaaksi, ja ovis ollut suurinpiirtein 30pv

29pv "touhuillut" exänsä kanssa, mies ehkä 2 sek ollut sisällä, eikä todellakaan lauennut kun ei edes kunnolla meinannut sen korkean humalatilan takia seistä

Ja 30pv pannut ystävänsä kanssa, ja mies lauennut sisälle

Ja nyt miettii tosissaan että kummalle on paksuna. Mutta siis minun teoriani on että jos tosiaan on oikeasti noin että exän kanssa vaan muutama työntö koska ei seissyt kunnolla, niin asia on aika selvä, eiköhän se tuo ystävä ole isä.

Ärsyttää kun hän on tätä kohta kolme viikkoa pähkäillyt ja tuntuu että on yöunensakin menettänyt tän takia. Ei luulis tuon stressaamisen sikiöllekkään olevan hyväksi! Mutta asiahan ei mulle kuulu. :D Joten en viitsi puuttua tähän enempää. Tai sitte kaveri ei tosiaan oo koko totuutta mulle sanonut.

Ei pahalla mutta sun kaveris on ihan oikeessa miettiessään tota asiaa vakavammin.. Jos on ollut yhdynnässä niin raskaus on mahdollinen ajasta ja laukeemisesta riippumati.. ja näyttöä on ku yks sellainen nukkuu ja tuhisee tossa vieressä joka alkunsa saanut muutaman sekunnin touhutipasta, että varmasti ajan kanssa miettisit itsekkin asiaa jos samassa tilanteessa olisit...

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkee sitä on:
oliko ihan halunnut vauvaa vai oliks tää vahinko!?

No luultavasti ap:lta oli jäänyt 1 sana kirjoittamatta, eli pillereistä huolimatta tuli raskaaksi. Tuskin kukaan vielä ihan pelkistä pillereistä tulee raskaaksi.

ai sori en huomannut edes tota

Yhteistyössä