kaveri kylään ekaa kertaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja venni07
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

venni07

Vieras
eli meille pojalle 5v tulossa ihan ekaa kertaa kaveri kohta kylään ni nyt äiskää jänskättää ja haluisin tietää et mitä te teette yleensä ku lapset leikkii??missä menee riekkumisen raja ennen ku puututte jne....kaikki vinkit kehiin?!!

eli meille pojalle 5v tulossa ihan ekaa kertaa kaveri kohta kylään ni nyt äiskää jänskättää ja haluisin tietää et mitä te teette yleensä ku lapset leikkii??missä menee riekkumisen raja ennen ku puututte jne....kaikki vinkit kehiin?!!

No teen kaikkea mitä tekisin omankin lapsen leikkiessä ja samat säännöt kaverin kanssa kun ilman kaveriakin on meidän huushollissa.

nätisti sivusta valvot. Eli teet omia juttujasi mutta toisella korvalla ja silmällä valvot lapsia.

Ja jokaisella on omat rajansa. Meillä saa riekkua aika lujaakin. Kunhan paikkoja ei hajoteta, ei haukuta ketään jne.
Saa riehua, mutta pitää käyttäytyä hyvin.

kyllä tuon ikäiset osaa jo leikkiä aika nätisti varsinkin kaksin. jos enempi on silloin saattaa mennä riehumiseksi.. ja joutuu puuttuun välillä :)
ekalla kerralla voisi antaa heille vaikka jätskit, jos toistakin jännittää.
meillä ainakin leikkivät legoilla,bionicleillä,pelaavat.. ja leikin jälkeen on hyvä sanoa et siivoavat jälkensä :)

mut en mä uskalla antaa jätskiä ku mielestäni on allerginen jollekin...ovat siis jo kerho ajoilta kaverit,mut nyt eskarin myötä haluavat toistensa luo leikkimään!!juu eli voisin ojentaa ton legosäkin kouraan elleivät autoil sit leiki...=) kiitos vinkeistä ja pitääki vastasuuden varalle kysyä noist allergioista!!

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperä;22206831:
mut en mä uskalla antaa jätskiä ku mielestäni on allerginen jollekin...ovat siis jo kerho ajoilta kaverit,mut nyt eskarin myötä haluavat toistensa luo leikkimään!!juu eli voisin ojentaa ton legosäkin kouraan elleivät autoil sit leiki...=) kiitos vinkeistä ja pitääki vastasuuden varalle kysyä noist allergioista!!

niin allergiat kannattaa aina kysyä, mieluiten äidiltä. ja että saako tarjota jotain..kun on sellaisiakin,kenen mielestä ei,mut harvassa kuitenkin. voihan kysyä ainakin onko jano jossain vaiheessa,jos ei itse uskalla sanoa.. ja riippuu tietty kauan on. sivusilmällä on hyvä katsoa ja antaa heidän rauhassa leikkiä millä haluavatkaan. :)

Yhteistyössä