kaveri on niiin negatiivinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhis

Vieras
on alkanut ärsyttämään kaverin negatiivisuus, tuntuu että mikään ei ole ikinä hyvin. Oltiin juuri shoppailemassa ja kaikki tuntui olevan päin v*ttua. Yritin sitten vaan myötäillä ja välillä yrittää löytää hyviäkin puolia jostain asioista mutkun ei.

kun lähdin kotiin, tuntui siltä etten enään ikinä lähde mihinkään sen kanssa.... mutta enhän tosissaan halua välejä poikkaista, toisaalta en viitsi sanoa suoraankaan, koska tiedän kyllä miten tämä kaveri siihen suhtautuisi.

muilla samanlaista ongelmaa?

Oli ennen. En jaksanut sitten kuunnella ja vähitellen lakkasin pitämästä yhteyttä. J-lauta, kun alkoi ottaa päähän se jatkuva valitus ja vääntö...Eipähän tarvitse enää kuunnella :)

Jep, mulla on tollanen työkaveri, 8 tuntia pitää kuunnella sitä käninää, ikinä ei oo mikään hyvin. Voin kertoa että 8 tuntia päivässä 5 päivää viikossa ei jaksa naurattaa!

mä ihan oikeasti mietin että miten sen mies jaksaa sitä kotona *blush* tai jos se on sit kotona erilainen...
mun maailma ei oo perseellään joten en tosiaan tiiä mistä puhut.... eikä pitäisi tuolla kaverillakaan olla mutta kaikesta silti tuntuu löytyvän kitisemisen aihetta.

Yhteistyössä