M
Muutama viikko varoen
Vieras
Kymmenen päivää rokotuksen jälkeen alkoi oireet ja nousi kova kuume ym. Muistakaapa, että piikin tehon saavuttaminen todellakin kestää hetken !
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tämä mun kaveri oli todellakin kipeä. Kuume paukutteli lähes 40 ja sängystä ei päässyt ylös.
Kyllähän tuolla rokotteella sanotaan olevan noin 90 % teho...
Alkuperäinen kirjoittaja s:Mä kans tiedän pienen koululaisen joka sai rokotteen ja muutaman päivän päästä sairastui itse tautiin, oli tosi kipeeKuume huiteli 40 päällä ja oli tosi väsy, kova yskä oli kans.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tämä mun kaveri oli todellakin kipeä. Kuume paukutteli lähes 40 ja sängystä ei päässyt ylös.
Ihan normaalilta tuo kuulostaa kuume 40 ja sängyssä lepoa. Ei kuulosta todella pahalta, mitä nyt on muutama lisäoire tuohon päälle, siihen jos vielä hengitysvaikeudet ja sairaalaan, tai kenties teholle. Vähällähän hän pääsi.
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tämä mun kaveri oli todellakin kipeä. Kuume paukutteli lähes 40 ja sängystä ei päässyt ylös.
Ihan normaalilta tuo kuulostaa kuume 40 ja sängyssä lepoa. Ei kuulosta todella pahalta, mitä nyt on muutama lisäoire tuohon päälle, siihen jos vielä hengitysvaikeudet ja sairaalaan, tai kenties teholle. Vähällähän hän pääsi.
No mulla ei ole ollut yhtään mitään, enkä ole ottanut piikkiä. Tunnen yhteensä kolme sikainfluenssan sairastanutta eikä yhdelläkään ole ollut hengitysvaikeuksia. Eli minun mielestäni ei ole päässyt kovin helpolla tuo ap:n kaveri :|
Alkuperäinen kirjoittaja s:Mä kans tiedän pienen koululaisen joka sai rokotteen ja muutaman päivän päästä sairastui itse tautiin, oli tosi kipeeKuume huiteli 40 päällä ja oli tosi väsy, kova yskä oli kans.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tämä mun kaveri oli todellakin kipeä. Kuume paukutteli lähes 40 ja sängystä ei päässyt ylös.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Teho alkaa samantien mutta se vahvistuu 2 viikon aikana täyteen tehoon asti.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Ja mun sisko. Kuume nousi 3 päivää rokotuksen jälkeen, lauantaista asti on maannut sairaalassa hengityskoneessa.
Alkuperäinen kirjoittaja ja:muistakaapa että ei se rokote välttämättä edes auta ja tauti tulee silti.
"se tulee lievempänä sitten jos on rokotteen ottanut" -joopa joo, miten todistaa? kaikilla tauti on kuitenkin yksilöllinen ja keho reagoi eritavalla. ei voida tietää olisiko se tauti ollut sittenkin lievempi ilman rokotusta.
Alkuperäinen kirjoittaja ja:muistakaapa että ei se rokote välttämättä edes auta ja tauti tulee silti.
"se tulee lievempänä sitten jos on rokotteen ottanut" -joopa joo, miten todistaa? kaikilla tauti on kuitenkin yksilöllinen ja keho reagoi eritavalla. ei voida tietää olisiko se tauti ollut sittenkin lievempi ilman rokotusta.
Alkuperäinen kirjoittaja ja:niinhän ne sanoo, mutta ksynpä että millä h.vetin laskutoimituksella tommoseen tulokseen on päästy..
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Ja mun sisko. Kuume nousi 3 päivää rokotuksen jälkeen, lauantaista asti on maannut sairaalassa hengityskoneessa.
Hui kauheeta.Kai hän paranee kuitenkin ,onko mitään ennustetta?Voimia :flower: