kaveri suuttui, aiheesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvggggukooölkjhgfs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vvggggukooölkjhgfs

Vieras
Välillä tuntuu että sosiaaliset kykyni ovat nolla..
Olimme kaverin kanssa illan vietossa jossa oli eräs kivan näköinen mies, huomasin hänet heti. No kaverini oli ilmeisesti jo edellisenä iltana samassa seurueessa iskenyt silmänsä samaan mieheen. Joten otin tilanteen viileästi. Mies kuitenkin jutteli minulle kivasti, oli kohtelias. Mutta myöhemmin hänellä ja kaverillani oli pidempi keskustelu, töistä. No sitten hyvin myöhään, aika alkoholipitoisen illan jälkeen olimme kaverin kanssa jo lähdössä, kun tämä mies otti minua kädestä ja sanoi että älä lähde.. Kaverini suuttui ja lähti pikavauhtia pois. Sen jälkeen ei ole suostunut kommentoimaan mitään tähän mieheen liittyvää - ollaan oltu yhteydessä. Teinkö jotain väärin??:-/

[QUOTE="vieras";28813533]Molemmat ylipainoisia?[/QUOTE]

Ei ole. Ulkonäössä ei mitään vikaa. Tosin mielestäni minä ja tämä mies olimme alunperinkin parempi pari, taustat ym. Mutta mistäs minä tiedän kenenkin mieltymyksistä. Välit kaveriin kiinnostaa nyt enemmän kuin tämä mies.

Kyllä mä näkisin, että se on sen miehen päätös kummasta kiinnostuu. Jos kaverillasi ja tällä miehellä ei kerta mitään ole edes ollut niin en näe, että mies olisi millään tapaa kaverisi "omaisuutta". Eri asia jos heidän välillä olisi jotain tapahtunut..

Olen varmaan itsekin sosiaalisesti kömpelö sitten, jos kaikkien muiden mielestä toimit väärin. Et mielestäni tehnyt mitään väärin. vaan olit hyvinkin korrekti.

Itsellä samantapainen juttu, mutta siskon kanssa. Hän kertoi minulle kerran että xxxx on ihana. En tajunnut koska minusta xxxx oli vaan kiva kaveri, ei voisi vähempää kiinnostaa muuten kuin kaverina vaan. No, sitten näin xxxx:n illanvietossa, sisko oli vielä liian nuori ravintoloihin. Ja sitten vaan kolahti yhtäkkiä. Tanssimme, ja olin vaan myyty. Sisko suuttui tästä. siitä että yhtäkkiä mun henki salpaantui kun näin xxxx:n ja melkein pyörryin jos sen näin. Ja se oli mielessä ihan koko ajan.

Kaverillasi ei kyllä ollut oikein syytä suuttua. Ymmärrän, että hän lienee pettynyt siihen, ettei hänellä ja kyseisellä miehellä kolahtanutkaan... ja tilanne tietty lienee hänelle kamalampi, sillä kyseinen mies ihastuikin sinuun, mutta ei kyllä kuulosta siltä, että sinä olisit tehnyt mitään väärin. Kaverisi ei voi mennä varailemaan miehiä etukäteen tietenkään... eihän hän voi päättää muiden puolesta, että kehen kukakin ihastuu... :)

Kyllä mä näkisin, että se on sen miehen päätös kummasta kiinnostuu. Jos kaverillasi ja tällä miehellä ei kerta mitään ole edes ollut niin en näe, että mies olisi millään tapaa kaverisi "omaisuutta". Eri asia jos heidän välillä olisi jotain tapahtunut..

Ei heidän välillään mitään tapahtunut. Ainakaan ei ole tietooni tullut. Kaveri sanoi myöhemmin että mies yritti häntäkin..ilmeisesti siis tämä pidempi keskustelu mikä heillä oli. Minusta se kyllä vaan oli keskustelu. Ei flirttiä yhtään. Ikävä tunne että kaveri on kateellinen:-/ en olisi miehestä noin kateellinen ja kättäytyisi noin. Ehkä loukkaantui jostain mitä ei kerro.

[QUOTE="huoh";28813656]Olen varmaan itsekin sosiaalisesti kömpelö sitten, jos kaikkien muiden mielestä toimit väärin. Et mielestäni tehnyt mitään väärin. vaan olit hyvinkin korrekti.

Itsellä samantapainen juttu, mutta siskon kanssa. Hän kertoi minulle kerran että xxxx on ihana. En tajunnut koska minusta xxxx oli vaan kiva kaveri, ei voisi vähempää kiinnostaa muuten kuin kaverina vaan. No, sitten näin xxxx:n illanvietossa, sisko oli vielä liian nuori ravintoloihin. Ja sitten vaan kolahti yhtäkkiä. Tanssimme, ja olin vaan myyty. Sisko suuttui tästä. siitä että yhtäkkiä mun henki salpaantui kun näin xxxx:n ja melkein pyörryin jos sen näin. Ja se oli mielessä ihan koko ajan.[/QUOTE]

Ei tainnu kukaan kirjottaa että ap olis toiminu väärin...?

Ja toi on kyllä törkeetä jos meet säätämään jotain sellasen tyypin kaa josta tiedät siskos tykkäävän.
Ap taas ei tehnyt väärin, eikä se kaveri nyt edes oo suuttunut varmaankaan jos kerran väleissä olette. Ehkä pettynyt kun mies ei häntä halunnutkaan ja siksi ei halua puhua tästä.

Kerran olin eän ystäväni kanssa ulkona, iski silmänsä erääseen mieheen. Mies ei ollut minusta mitenkään kummallinen, kohteliaasti kuitenkin juttelin hänen ja ystäviensä kanssa. No, tämä mies sitten rupesi jossakin vaiheessa lähentelemään minua. Tein aika pian selväksi, etten ole kiinnostunut. Mies päätyikin siitä sitten takaisin ystävääni, ja siitä seurasi lyhyt suhde heidän välilleen.

Kun tapailua oli kestänyt muutaman viikon, ystäväni tiukkasi minulta ikävään sävyyn mkehen kertoneet, että minä lähentelin häntä kyseisenä iltana. Olin kuulemma ärsyttävä ja munankipeä (?!). En voinut muuta kuin nauraa.. ystäväni uskoi miestä, epäonnekseen. Paljastui myöhemmin nimittäin vaimoaan pettäväksi persläveksi. Olen edelleen hieman katkera ystävälleni, että uskoi lähes tuntematonta miestä ennemmin kuin luottoystäväänsä :(

Ssiaaliset kykysi ovat nolla, koska kuvittelet, että jos joku sinua haukkuu, niin se on haukuttu aiheesta. Et tehnyt mitään, ystäväsi vaan purki pettymystään sinuun. Käske pyytämään anteeksi.

[QUOTE="vieras";28813930]Ssiaaliset kykysi ovat nolla, koska kuvittelet, että jos joku sinua haukkuu, niin se on haukuttu aiheesta. Et tehnyt mitään, ystäväsi vaan purki pettymystään sinuun. Käske pyytämään anteeksi.[/QUOTE]
Eikun ei vaan ole halunnut puhua aiheesta. Eli älä ota sitä esiin enää, kun kaveria nolottaa. Siinä mokasit. Olisi pitänyt vaan olla kuin ei mitään.

Yhteistyössä