Kaveri suuttui minulle ihan hirveästi :( (fb)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aaargh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Napsnaps";27656325]No, olihan se vähän ällöttävästi sanottu. Se sun kaveri on laittanut joulua kotiin ehkä lasten kanssa, on hyvä, siisti koti ja sitä joulun tunnelmaa jota sitten jakaa fb:ssä ystävilleen ja perheelleen ja sitten tulee tuollainen alapääkommentti.

Vähän sama kuin aloittaja päivittäisi onnessaan että ihana rakas lapsi mulla! ...ja sitten joku kommentoisi "ai se pierupää ahtisaaren näköinen ipanako! Höhöhö!" VITSIIIIIII!

Vitsi on siinä että kaikki nauraa.

Alapää-pissa-pippeli-kakka-pimppi-pieru-räkä- ym.huumori on sellaisen huumorin laji että kaikki eivät siitä tykkää. Ei siinä mitään pahaa ole, jokaiselle jotakin mutta pitää tiedostaa että kaikki eivät siitä pidä.[/QUOTE]

Jaatko sinäkin mielelläsi piparin tuoksua?

Hmmm... Se koira älähtää, johon kalikkaa... Etenkin, jos ystäväsi viljelee vastaavaa huumoria toisille! Taitaa olla pipo kireällä tai pipari kaipaa muutakin kuin pesua... HÖH! Joka syyttä suuttuu, surutta leppyy!

[QUOTE="vieras";27656911]Hmmm... Se koira älähtää, johon kalikkaa... Etenkin, jos ystäväsi viljelee vastaavaa huumoria toisille! Taitaa olla pipo kireällä tai pipari kaipaa muutakin kuin pesua... HÖH! Joka syyttä suuttuu, surutta leppyy![/QUOTE]

Joka kerta kun joku sankari mainitsee tämän typeryyden täällä palstalla pitäisi automaattisesti pamahtaa viikon bannit.

En mä nyt ymmärrä miten tuollasesta voi suuttua, mutta en mäkään pidä facebookin seinää hyvänä paikkana tollasille jutuille. Kasvokkain kaverin kanssa voi käydä tollaista keskustelua mutta eri asia "julkisesti" ja "kirjallisesti".

Mä oon huomannut, että tuolla naamakirjassa täytyy varoa sanojaan. Vaikka päivitykset onkin rajattu tarkkaan valitulle ryhmälle... Siellä kiersi sellanen tyhmä juttu, että varokaa tätä kusipää paskanjauhajaa jne. kera linkin, joka ohjasi omaan profiiliin. Kaks kaveria luuli että oikeesti varoittelen ihmisiä heistä, toinen veti koko hernepellon nenäänsä, poisti mut kavereista ja estikin :D

• Tykkää
Reactions: Rockwood
[QUOTE="Napsnaps";27656325]Vähän sama kuin aloittaja päivittäisi onnessaan että ihana rakas lapsi mulla! ...ja sitten joku kommentoisi "ai se pierupää ahtisaaren näköinen ipanako! Höhöhö!" VITSIIIIIII![/QUOTE]

Mää hajosin tolle alotusviestillekin aika pahasti, mut nyt meinasin tukehtua leipääni :laugh: T.juntti, yksinkertaisen huumorintajun omaava joka nauraa pieru- ja alapääjutuille.

Inhoan kaikkia kaksimielisiä juttuja ja niitä, jotka niitä viljelee.

Ei minunkaan hyvänä ystävänä voisi olla, jos olisi noin sivistymätön ja moukkamainen, että laittaa inhottavia alapään juttuja. Haluan jotain tasoa fb-profiiliini.

No tollanen ei ole kivaa, koska facessa kaiken lukee myös monella mummot, äidit, isät, tädit ja sedät. Tuo on vaan huonoa käytöstä ja vitsikin oli ihan huono. Mä hermostuisin siitä, että joku paukapää laittas tollasta esimerkiksi mun äidin luettavaksi, tai mun lapsen luettavaksi. Kuka muuten haluaa tulla muistetuksi noin tyhmistä jutuista omien tuttujen, sukulaisten ja kavereiden edessä?

Sori vaan, mutta jos kaverillas on pinna kireellä, niin oot säkin kyllä aika nolo.

You're joking, right?:laugh:....right:D......right:|.....r u kidding me:O

Ympäri maailmaa ihmiset pitää jo kahta tai useampaakin FB-tiliä. On se virallinen tili, joka jaetaan työnantajille ja muille, jonne ei koskaan laiteta yhtään kännikuvaa tai puujalkavitsiä ja sitten on erikseen se tili, jossa jauhetaan kavereiden kanssa paskaa. Jos on oikeasti niin tarkkaa, ettei kaverit saa läppää heittää, niin suosittelen tätä useamman tilin tekemistä. Tai sitten voi olla vaikka kutsumatta/hyväksymättä näitä "rääväsuita" kavereikseen.

Vaikea kuvitella, miten tuollaisesta voisi suuttua, varsinkaan jos ei ole itse luonteeltaan mikään kaino neitsykäinen. Itse kyllä jätän politiikan ja muun paskan FB:n ulkopuolelle, kun en jaksa alkaa ihmisten kanssa inttämään - jauhan ne paskani yksityisviesteissä sitten. Mutta saa minun seinälleni heittää niin monta härskiä läppää kuin pystyy keksimään.

Yhteistyössä