Kaveri syyttää facessa valtiota kun menee palkasta ulosottoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hymytyttö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hymytyttö"

Vieras
Kuulemma loppuu kohta rehellisen työn tekeminen ja suomi on paska maa.
Tekis mieli vastata että iteppä oot asias kussu maksa ny vaan kiltisti kitisemättä. Vituttaa tollaset vinettäjät jotka omat asiansa sotkeneet eikä pysty ottamaan vastuuta.

Tiedän et velka-ahdinko on kauheeta ja palkasta ottaminen kirpasee mutta kyllä se syypää olet sinä itse eikä valtio. Huh!

Näinhän se on. Turha siinä sitten enää pyristellä, kun paskat on jo hosuissa. Joilllakin vaan tuo vastuunotto omista tekemisistään ei sitten millään mene kaliin.. Helppohan se on aina syyttää muita.

[QUOTE="Hymytyttö";24568191]Kuulemma loppuu kohta rehellisen työn tekeminen ja suomi on paska maa.
Tekis mieli vastata että iteppä oot asias kussu maksa ny vaan kiltisti kitisemättä. Vituttaa tollaset vinettäjät jotka omat asiansa sotkeneet eikä pysty ottamaan vastuuta.

Tiedän et velka-ahdinko on kauheeta ja palkasta ottaminen kirpasee mutta kyllä se syypää olet sinä itse eikä valtio. Huh![/QUOTE]

taidetaan tuntea samakaveri.. ;)

No mainitsemasi tapaus on sentään töissä. Mutta kuvitteleeko ihmiset todella, että jos vaikka remonttilaskua ei halua maksaa, sen voi vaan jättää maksamatta? Että kyllähän ne remppaäijät ihan hyvin pärjää, vaikken niille työstä tai tarvikkeista maksakaan? Tai vuokranantaja on varmasti niiiiin rikas että kyllä minulla oli oikeus asua ilmaiseksi hänen asunnossaan? Kuka tuollaisia valopäitä oikein kasvattaa, onko ne ne samat jotka mutisee nykynuorisosta?

Kelalta haetaan asumistuki, sossusta vuokravakuudet ja loput vuokrasta ja sitten ei edes makseta sitä vuokraa. Phah!

En kanssa ymmärrä. Mun mielestä parempi vaihtoehto on maksaa palkastaan aina tietty summa, kuin se että sut käskettäis maksamaan monta tonnia heti, ja uhkais sitten joku jollei maksa.

O_o

Onko tää tyyppi miespuolinen? Mä tunnen kans yhen tuollasen jonka mielestä kaikki on valtion,hallituksen ja poliitikkojen syytä. Jopa se ettei hän saa naista.

[QUOTE="MuM";24568521]En kanssa ymmärrä. Mun mielestä parempi vaihtoehto on maksaa palkastaan aina tietty summa, kuin se että sut käskettäis maksamaan monta tonnia heti, ja uhkais sitten joku jollei maksa.

O_o[/QUOTE]

Miksi kenemkään pitäisi suostua siihen, että toinen osapuoli, joka on saanut tavaran tai palvelun voisi yksipuolisesti päättää maksaa osamaksulla, kun se toinen osapuoli joutuu kuitenkin maksamaan heti omat kulunsa ja laskunsa.
Joten rankimman jälkeen vain ulosotto.

Kyllä Suomessa on inhottavat lait kun ne edellyttää että velat pitäs maksaa. Sen pitäs olla niin, että velat maksetaan takaisin vain jos sattuu huvittamaan ja sattuu just eräpäivä olemaan rutkasti massia.

Verot valtion maksettaviksi!

[QUOTE="vieras";24568863]Onko tää tyyppi miespuolinen? Mä tunnen kans yhen tuollasen jonka mielestä kaikki on valtion,hallituksen ja poliitikkojen syytä. Jopa se ettei hän saa naista.[/QUOTE]
Ei oo mies, enkä sen paremmin tunne että valittaako yleensäkin, mutta huomasin vaan tuon statuksen.
Oon itsekin maksanutmonta tonnia omia toilailujani, eikä mulle tullut mieleen syyttää tilanteesta ketään tai mitään muuta kuin itseä.

no päättäjät on tehny päätöksensä tästä esim. pienyrittäjien verotuksesta. monella alottelevalla kampaajalla ei paljon jalansijaa ole tässä maailmassa enää :(

että periaatteessa puhuu ihan totta kyllä...

[QUOTE="sss";24569488]no päättäjät on tehny päätöksensä tästä esim. pienyrittäjien verotuksesta. monella alottelevalla kampaajalla ei paljon jalansijaa ole tässä maailmassa enää :(

että periaatteessa puhuu ihan totta kyllä...[/QUOTE]

Miten pienyrittäjän verovelvollisuus eroaa muiden verovelvollisuudesta??? Verot on jokaisen tuloistaan maksettava. Olen aina ymmärtänyt, että pienyrittäjänä minulla on paljon velvoitteita, mutta miksi veroja ei pitäisi maksaa?. Jos kampaaja saa tuloa työstään, niin miksi verotuksessa on jotain ihmeellistä, on aloitteleva tai kokeneempi?

[QUOTE="vieras";24568863]Onko tää tyyppi miespuolinen? Mä tunnen kans yhen tuollasen jonka mielestä kaikki on valtion,hallituksen ja poliitikkojen syytä. Jopa se ettei hän saa naista.[/QUOTE]

me tunnetaan varmaan sama ihminen :D lisäksi kaikki on vaan jenkkilän hallituksen ja meidän hallituksen salaliitto suomalaisia vastaan :D

Yhteistyössä