Kaveri tyrkkyilee ja vie miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaavarpunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaavarpunen

Vieras
Mulla on kaveri, jolla on isot tissit ja miehiä miellyttävät kasvot. Aina kun ollaan liikkeellä, niin tämä kaveri pukeutuu tyrkysti. Ja sitten jos joku mies kiinnostaa mua, niin tämä taas tarkoituksella tyrkkyilee sille miehellekin, niin että mies unohtaa minut. Loppujen lopuksi kaverini ei kuitenkaan halua niitä miehiä.

Miten voisin estää tämän ja miks miehet on niin tyhmiä että haksahtavat tuollaiseen tyrkkyilyyn?

Mun on vaikea lähteä viihteelle kenenkään muun kanssa, kun on vain pari keiden elämäntilanne sellainen, että lähtevät viihteelle. Ja itse asiassa ne pari muutakin kaveria ovat samaa kaveriporukkaamme kuin tämä tyrkkykaverinikin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Kuka nyt sellaista miestä haluaisi, joka vaan panee jotain tyrkkyä? Eli kuka haluaisi mitään miestä ylipäätään :laugh:

Ei ne miehet yleensä pääse sänkyyn asti sen kaverini kanssa, se vaan tykkää varata kaikki miehet itselleen...

Olin aikoinani samassa jamassa lähestulkoon jokakerta, olin ns "seinäruusu".
Vaan en oo enää, jos huomaan että äijä on kiinnostunu minusta. Otan äijän ja lähden "muualle" baarin puolelle tai vaihtoehtoisesti "meille,vai teille" menetelmä.
Viettelen omalla tahdonvoimallani enkä läskitisuilla. Miehet ovat kyllä kertoneet että tyrkyt ovat oksettavia,mutta mies kokee siinä tilanteessa käyvän flaksin niin mikäs siinä, sitten helpompi ottaa tyrkky.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuka nyt sellaista miestä haluaisi, joka vaan panee jotain tyrkkyä? Eli kuka haluaisi mitään miestä ylipäätään :laugh:

Ei ne miehet yleensä pääse sänkyyn asti sen kaverini kanssa, se vaan tykkää varata kaikki miehet itselleen...
Haluaisin vielä lisätä että ihan kaikenlaiset miehet menee tähän lankaan. Siks kysynkin että miten miehet voi olla niin typeriä?

Haluaisin vielä lisätä että ihan kaikenlaiset miehet menee tähän lankaan. Siks kysynkin että miten miehet voi olla niin typeriä?

Miehet on hiukan yksinkertaisia. Kyllä ne antaa, jos joku oikein kovasti pyytää.

Jos kaverisi nk antaa ymmärtää, niin miehet, jotka ovat hakemassa baarista yhdenyön juttua, tarttuvat mieluummin tähän täkyyn kuin yrittävät saada sellaiselta, joka ei edes anna ymmärtää.

Harmi et on noin.. Toisaalta jotkut naiset vain on niin seksikkäitä et vie miehet vaikkei olisi tarkoituskaan. Esimerkiksi minulla on yksi sellainen kaveri joka saa miehet kiinnostumaan hänestä tekemättä mitään ja hän ei todellakaan tee sitä tahallaan eikä ikinä ole ollut kenenkään miehen kanssa johon joku toinen on iskenyt silmänsä.. Jos kaveri tahallaan yrittä'ä viedä miehen johon toinen on iskenyt silmänsä niin se on aika törkeää.. Mut toisaalta sellainen mies joka oikeesti rakastuu suhun, niin se rakastuu luonteeseen, ei ulkonäköön.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Jos kaverisi nk antaa ymmärtää, niin miehet, jotka ovat hakemassa baarista yhdenyön juttua, tarttuvat mieluummin tähän täkyyn kuin yrittävät saada sellaiselta, joka ei edes anna ymmärtää.

Mutkun sitä juuri ihmettelen, että sellaiset kiltin ja vähän nössön oloiset miehetkin haksahtavat kaverini tyrkkyilyyn. Satun pitämään kilteistä miehistä, en halua mitään donjuania. Mutta kun kaverini tekee niistä kilteistäkin miehistä ihan typeriä.

Mutkun sitä juuri ihmettelen, että sellaiset kiltin ja vähän nössön oloiset miehetkin haksahtavat kaverini tyrkkyilyyn. Satun pitämään kilteistä miehistä, en halua mitään donjuania. Mutta kun kaverini tekee niistä kilteistäkin miehistä ihan typeriä.
Ei toi ole mitenkään kummallista. Jos kaveristasi saa sen vaikutelman, että häneltä irtoaa helposti ( vaikkei lopulta irtoakaan ) , niin nössöjenkin mielestä on järkevämpää koittaa saada kaveriltasi kuin joltain sellaiselta, joka jo käytöksellään osoittaa haluavansa jotain muuta kuin yhden yön jutun.

Selitys: niille kilteille nössöille nousee päähän, kun kerrankin ne kelpaa naiselle, joka sais kenet vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja storm:
Harmi et on noin.. Toisaalta jotkut naiset vain on niin seksikkäitä et vie miehet vaikkei olisi tarkoituskaan. Esimerkiksi minulla on yksi sellainen kaveri joka saa miehet kiinnostumaan hänestä tekemättä mitään ja hän ei todellakaan tee sitä tahallaan eikä ikinä ole ollut kenenkään miehen kanssa johon joku toinen on iskenyt silmänsä.. Jos kaveri tahallaan yrittä'ä viedä miehen johon toinen on iskenyt silmänsä niin se on aika törkeää.. Mut toisaalta sellainen mies joka oikeesti rakastuu suhun, niin se rakastuu luonteeseen, ei ulkonäköön.

Peesaan! Ja osui. Mua aina miehet sanoi seksikkääksi ja pyörivät kimpussa. Mutta oli vaikea löytää miestä, joka olisi ottanut vakavasti. Kaikki luulivat ulkonäöstäni (isot rinnat ja iso suu ) että olen joku "kevytmielinen" bimbo. Ihan sama miten olisi pukeutunut, aina sai kuulla vain seksikkyydestä. Hohhoijaa.

Yhteistyössä