kaveri väittää(asiaa kesk.yhdynnästä ja rask.tulemisesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukkapipo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiukkapipo

Vieras
oli tos kaveri vkoloppuna kylässä ja tuli juttua ehkäisystä.... sanoi heillä olevan VARMANA keinona keskeytetty yhdyntä!!!!!!!

mä siinä sitten olin, että eihän se nyt sata varma voi olla....!!!!???

kuulema luottaa siihen kuin kiveen!!!

eiks kuitenki oo tapauksia, jossa tää systeemi ei olekkaan toiminut????

no... tää nyt oli taas tällainen "iänikune" keskustelun aihe... sori 8)

mut laitoinpa nyt tän tänne ku kävi mietityttää.....

kokemuksia, tositapahtumia tms......pankaas tullen ;)

no jos käyttää vain keskeytettyä yhdyntää niin riski tulla raskaaksi on kyllä huomattava. Luultavasti heillä on käyttössä myös ns. rytmijärjestelmä. Tiedän pariskunnan joille tuli ns. touhutippalapsi, eli ovulaation aikana ei kannata kyllä keskeytettyyn yhdyntään luottaa ;)

Mä olen tehnyt semmoisen päätelmän - voi olla että olen oikeilla jäljillä tai sitten täysin hakoteillä - että se riippuu miehestä toimiiko tuo vai ei. Eli on varmaan miehiä, joilla "tihkuu" spermaa jo ennen varsinaista siemensyöksyä pieniä määriä jolloin se keskeytetty yhdyntä on harvinaisen epävarma menetelmä. Mutta sitten kuitenkin on pareja, jotka vuosikausia käyttää keskeytettyä yhdyntää ihan toimivana ehkäisynä eli jokin taikahan siinä pitää olla. Voisiko kyse olla siitä, että näillä miehillä sitä spermaa ei tule kun sitten kaikki kerralla varsinaisessa siemensyöksyssä... Ehkä?

Jossain pienessä tutkimuksessa oli tutkittu että touhutipassa ei ole siittiöitä, mutta tää oli vaan pieni tutkimus, jossa oli tutkittu noin 16 miestä...? Ja siinä väitettiin, että nää touhutippavauvat tulevat, kun mies laukeaa liian lähelle emätintä.

Noh en luottais yhtään,tunnen kultsini ja sillä tulee nestettä jo aika varhasessa vaiheessa,jos ottaa esim suihin niin välillä ennen orkkua tulee nestettä suuhuun..nin voisin kuvitella että kiihottuneena sitä tulee myös sisälle vaikka vetäis pois just ennen laukeamista.Kannattaa oman miehen vuodot testata suihin ottamalla että missä vaiheessa tulee.

meillä ollut "ehkäisy" keinona tuo keskeytetty yhdyntä n. 10 v. .... lapset 9, 8 ja 2kk..... ihania ovat, mutta eivät täysin suunniteltuja, kuin ehkä tuo eka, mutta tykkään yllätyksistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mie vaan:
Tää on suoraan teinien juttuja. Selibaattia seuraavaksi varmin ehkäisy lienee kortsu... Ja osa ihmisistä ei tule raskaaksi, vaikka kuinka yrittäisi.

Kortsu on kyllä harvinaisen epävarma (rikkoutumisvaara, voi luiskahtaa pois paikaltaan)!

Kyllä ne varmimmat on sterilisaatio ja hormonikierukka, joskaan ei 100% varmoja nekään.

Alkuperäinen kirjoittaja Matia:
Noh en luottais yhtään,tunnen kultsini ja sillä tulee nestettä jo aika varhasessa vaiheessa,jos ottaa esim suihin niin välillä ennen orkkua tulee nestettä suuhuun..nin voisin kuvitella että kiihottuneena sitä tulee myös sisälle vaikka vetäis pois just ennen laukeamista.Kannattaa oman miehen vuodot testata suihin ottamalla että missä vaiheessa tulee.

No eihän sitä suihin ottamalla voi tietää onko nesteessä siittiöitä vai ei!

Yhteistyössä