kaveri vei mun lahjoittamat shampoot seuraavalle kylälahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "moi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"moi"

Vieras
ostin kampaamosta hänelle sopivat kalliit shampoot kun hänellä on huonokuntoiset hiukset. ja niistä aina valitti ja valitettavasti ne näyttikin kamalilta. mitä tekikään kaveri. sanoi että meni miehen kaa kylään ja vei ne sinne kun ei ollut mitään annettavaa. että näin..

Meillä on niin pieni huusholli, että en todellakaan tahdo tänne mitään ylimääräistä. Yksi joulu ystäväni toi meille kynttilänjalan, jonka oli itse väsännyt ja käyttänyt siihen tuhottomasti aikaa. En pitänyt lahjasta ja annoin sen eteenpäin, mutta olen katunut tekoani todella, koska ystäväni käy meillä aina jouluna ja ei voi olla huomaamatta, että kynttilänjalkaa ei näy missään. Oli ruma temppu antaa lahja pois.

[QUOTE="daa";25169837]No jos loukkaantu lahjasta :)[/QUOTE]

Minä luultavasti olisin loukkaantunut. "Hei vieras, kun sulla on noin järjettömän hirveät hiukset niin päätin säälistä ostaa sulle kalliita ja oman makuni mukaan valitsemiani kampaamotuotteita kun ei sulla köyhällä näköjään ole varaa muuhun kuin halpistuotteisiin! :D"

meillä oli ollut puhetta aijemin että jos sais shampoota kun ei ollut hänellä varaa niitä ostella. ja sitten tekikin tämän tempun. lopuksi vielä sanoi että jos annat lisää kun hän antoi ne eteenpäin

Yhteistyössä