Kaveri vetäs herneen nenään - pitkä juttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei se niin pitkä ollutkaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei se niin pitkä ollutkaan

Vieras
Kaveri vetäs herneen nenään. Juttu meni näin. Meillä kummallakin on vauvat. Heil vauva nukahtaa ulkona vaunuissa ja sit tää kaveri vie vaunut parvekkeelleen jossa vauva jatkaa unia. Asuvat kerrostalossa. No mä sanoin että mä en voi viedä parvekkeelle, kun pitäis koko asunnon poikki ne likaset pyörät kuljettaa, enkä jaksa alkaa mitään muovivirityksiä asettelee lattioille niin piti mua tiukkiksena. Niillä lattioilla jossa olis kuraa ja muuta niin sit pitäis vauvaa ryömityttää ja näinpäinpois. Siihen sanoin että no teil onki koira, ni ootte tottuneet että ei oo niin siistiä. Vetäs herneen nenään. Tottahan mä vaan puhuin.

Meil on koira, ja ihan siistiä meillä useimmiten silti on. Kyllä mäkin vähän palkokasveja klyyvariin nykisin, jos joku tulis päin näköä sanomaan, että kun teillä on niin p****sta...

Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
ai, meil on kaks isoo kuolaavaa koiraa ja meillä on siistiä :xmas:

musta tollasia asioita ei tartte ääneen sanoa, vaikkei isosta jutusta olekaan kyse. käytöstavat....

On vai? Käytätsä niillä kenkiä ulkona?

Ja miksei kavereiden kesken nyt voi puhua ihan rehellisesti kaikesta, voi luoja...

no voithan sä työntää ne kärryt sinne parvkkeelle ku eka vähä putsaat rattaita ja sit ku oot vieny ne nii pyyhit lattian siitä kohtaa mihin sitä "kuraa" tuli....

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
ai, meil on kaks isoo kuolaavaa koiraa ja meillä on siistiä :xmas:

musta tollasia asioita ei tartte ääneen sanoa, vaikkei isosta jutusta olekaan kyse. käytöstavat....

On vai? Käytätsä niillä kenkiä ulkona?

Ja miksei kavereiden kesken nyt voi puhua ihan rehellisesti kaikesta, voi luoja...

no en todellakaan käytä kenkiä, mut ne jalat voi putsata ennen sisälletuloo :D

kyllä mä kavereiden kanssa puhun ihan rehellisesti kaikesta, mut tollaset arvostelut osaan jättää sanomatta, musta se on epäkohteliasta. mut kukin tavallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja missämaalaisjärki:
no voithan sä työntää ne kärryt sinne parvkkeelle ku eka vähä putsaat rattaita ja sit ku oot vieny ne nii pyyhit lattian siitä kohtaa mihin sitä "kuraa" tuli....

Juuri näin. Ei kai nyt kukaan selviä kurajälkiä jätä vaan siihen lattialle ja laita vauvaa siihen ryömimään? Tyhmä ap ;)

Meillä on koira, mutta ei siitä kyllä mitään kuraisia tassunjälkiä koskaan tule. Ainut juttu on ne karvat lattialle.. se kyllä tekee likaisen vaikutelman vaikka imuroisi joka päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja missämaalaisjärki:

Juuri näin. Ei kai nyt kukaan selviä kurajälkiä jätä vaan siihen lattialle ja laita vauvaa siihen ryömimään? Tyhmä ap ;)

Meillä on koira, mutta ei siitä kyllä mitään kuraisia tassunjälkiä koskaan tule. Ainut juttu on ne karvat lattialle.. se kyllä tekee likaisen vaikutelman vaikka imuroisi joka päivä.

En mäkään tuonut eteistä pitemmälle koskaan, kun en jaksa siivota koko aikaa lattioita. Olen laiska mutta pitää olla siistiä. :D

Multa meni nyt ohi ja lujaa :xmas: Miksi huudellaan porvoota ja syytetään epäkohteliaasta käytöksestä, tämähän oli vain toteamus, saahan ne sotkut siivottua eikö apN kaverin pidä olla ylpeä siitä ettei ole niin laiska kuin ap? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Meilläkin on siistiä, vaikka meillä on koira ja kissa.
Ei ne mitään kurasotkuja lattioille aiheuta, toisin kun ne likaiset vaunujen pyörät.

EI VARMAAN OLE ,KARVOJA JA KIRPPUJA , KAIKKEE PASKAA KARVOJEN SEASSA YÄK. EN VOI AJATELLA KÄYVÄNI MISSÄÄN KELLÄ ELIKOT SISÄLLÄ. LAPSIPARAT.

Alkuperäinen kirjoittaja YÄK:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Meilläkin on siistiä, vaikka meillä on koira ja kissa.
Ei ne mitään kurasotkuja lattioille aiheuta, toisin kun ne likaiset vaunujen pyörät.

EI VARMAAN OLE ,KARVOJA JA KIRPPUJA , KAIKKEE PASKAA KARVOJEN SEASSA YÄK. EN VOI AJATELLA KÄYVÄNI MISSÄÄN KELLÄ ELIKOT SISÄLLÄ. LAPSIPARAT.
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, kuinka paljon kaikkea likaa ihmisistä irtoaa? :o Hilsettä ja muuta ihoepiteeliä, hiuksia, hikeä, sylkeä, aivastuspisaroita... Kuinka ihmeessä voit käydä missään kellä on ihmisiä sisällä???

Yhteistyössä