V
vierailija
Vieras
Mua meinaa nyppiä tuttavaperheen ja lapsien epätasa-arvoinen kohtelu kyläilyasioissa. Meidän 10-vuotiaat lapset on olleet keskenään bestiksiä vuosia ja puolin ja toisin on aina lapset olleet leikkimässä päivisin ja heidän tyttönsä ollut meillä yökylässäkin useita, kymmeniäkin kertoja. Meidän tyttö on ollut siellä varmaan puolenkymmentä kertaa. Viimeiseen 1,5 vuoteen ei ole saanut mennä kertaakaan. Syynä uusioperheen uusi iskä ja 1,5-vuotias taapero...joka muuten sekin on ollut meillä muutaman kerran päivisin hoidossa. Iskä kun ei pärjää haastavaluonteisen taaperon kanssa, eikä oikein "hyväksy" tätä perheen vanhempaa lasta saati sitten sitä, että tällä olisi yökavereita. Perheen äiti tekee vuorotyötä, eli kavereita saa olla vain äidin ollessa kotona . Meidän tyttö saa jatkuvasti pakit, että iskä ei taida nyt haluta vieraita jonkin epäselvän tekosyyn varjolla. Olen kysynyt, onko meidän tyttö jotenkin käyttäytynyt huonosti tms, kuulemma ei. Meillä tyttö tietysti haluaisi sinne yöksi ja ihmettelee, kun nykyään ei koskaan sovi. Viime aikoina olen minäkin kieltäytynyt ottamasta heidän lastaan meille, koska pitäisi mennä joskus toisinkin päin...harmittaa lasten puolesta 
Mitä vois tehdä?
Mitä vois tehdä?