T
"toivoton"
Vieras
Eli laitan tänne jos saisin fiksummilta neuvoja kun itse jo ihan neuvoton.
Tilanne, naapurissa asuu tyttö 6v joka on käynyt meillä leikkimässä.
Mitään kiusaamista tai sellaista meillä en ole huomannut ja leikit sujuneet minusta hyvin.
Nyt kuitenkin tuo tyttö ei enään meille suostu tulemaan.
Olen kysynyt tuolta tytöltä itseltään miksi ei halua enään meille,
menee vaikeaksi puhumattomaksi pahimmillaa käy itkemään ja juoksee kotiin :O
Olen kysynyt meidän lapsilta (2 lasta 6v poika ja 8v tyttö)
että onko nyt jotakin jota minä en olisi kuullut tai nähnyt että onko jotakin riitaa,
ei meidän lapset osaa kertoa kun heistä ei mitään riitaakaan ole ollut.
Olen kysynyt näiltä vanhemmilta niin he vaan olkia kohauttaa että heidän tyttö nyt vaan välistä on tuommoinen herkkä.
No nyt tätä on jatkunut kohta puolivuotta
Olen koettanut olla puuttumatta mutta vaikeahan se on jos tuo kyseinen tyttö tulee ovellemme ja haluaa meidän tytön heille leikkimään ja meidän tyttö ei heille halua.
Ja taas mennään itku kurkussa kotiin.
Ennen jos meidän tyttö ei halunnut leikkiä hän jäi meidän pojan kanssa leikkimään.
Nyt kysyn fiksummilta että onko tämä siis joku 'vaihe' joillakin lapsilla vai kuvittelenko minä nyt.
Jotenkin kun nyt tuntuu että olisikohan meidän poika sanonut tai tehnyt jotain josta tuo naapurin tyttö on suuttunut-loukkaantunut, mutta tosiaan en kyllä ole huomannut (tosin olenhan välillä wc:hen karannut itse)
Tai olisikohan heillä siis tuon tytön kotona jotakin sattunut?
Jotenkin tämä tyttö siis vaan välttelee mielle tuloa jos meidän poika on kotona tai ylipäänsä ei suostu mihinkään jos meidän poika mukana.
Mutta kun kukaan ei puhu mitään!?
arrgh..
Tilanne, naapurissa asuu tyttö 6v joka on käynyt meillä leikkimässä.
Mitään kiusaamista tai sellaista meillä en ole huomannut ja leikit sujuneet minusta hyvin.
Nyt kuitenkin tuo tyttö ei enään meille suostu tulemaan.
Olen kysynyt tuolta tytöltä itseltään miksi ei halua enään meille,
menee vaikeaksi puhumattomaksi pahimmillaa käy itkemään ja juoksee kotiin :O
Olen kysynyt meidän lapsilta (2 lasta 6v poika ja 8v tyttö)
että onko nyt jotakin jota minä en olisi kuullut tai nähnyt että onko jotakin riitaa,
ei meidän lapset osaa kertoa kun heistä ei mitään riitaakaan ole ollut.
Olen kysynyt näiltä vanhemmilta niin he vaan olkia kohauttaa että heidän tyttö nyt vaan välistä on tuommoinen herkkä.
No nyt tätä on jatkunut kohta puolivuotta
Olen koettanut olla puuttumatta mutta vaikeahan se on jos tuo kyseinen tyttö tulee ovellemme ja haluaa meidän tytön heille leikkimään ja meidän tyttö ei heille halua.
Ja taas mennään itku kurkussa kotiin.
Ennen jos meidän tyttö ei halunnut leikkiä hän jäi meidän pojan kanssa leikkimään.
Nyt kysyn fiksummilta että onko tämä siis joku 'vaihe' joillakin lapsilla vai kuvittelenko minä nyt.
Jotenkin kun nyt tuntuu että olisikohan meidän poika sanonut tai tehnyt jotain josta tuo naapurin tyttö on suuttunut-loukkaantunut, mutta tosiaan en kyllä ole huomannut (tosin olenhan välillä wc:hen karannut itse)
Tai olisikohan heillä siis tuon tytön kotona jotakin sattunut?
Jotenkin tämä tyttö siis vaan välttelee mielle tuloa jos meidän poika on kotona tai ylipäänsä ei suostu mihinkään jos meidän poika mukana.
Mutta kun kukaan ei puhu mitään!?
arrgh..