Kaverilla ollut yhden miehen kanssa sutinaa, joka nyt kyselee mua ulos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olin kaverin kanssa baarissa pari kuukautta sitten, siellä eräs mies tuli tuomaan hänelle lapulla puhelinnumeronsa. Kaverini ja tämä mies sitten jonkin aikaa pitivät yhteyttä, juttelivat lähinnä Facebookissa, eivät kuitenkaan tavanneet.

Nyt sattumalta törmäsin tuohon mieheen baarissa muutama päivä sitten ja juttelimme siellä. Nyt hän juttelee mullekin Facebookissa ja vihjailee myös, että haluaisi tavata.

Meillä kyllä synkkaa ihan kivasti, mutta eikö olis kuitenkin aika moraalitonta nähdä tuo mies?
Enää kaverini ja mies eivät kuitenkaan ole olleet yhteydessä (veikkaan että juttu kuivui hiukan kokoon ainakin kielimuurin takia)...

Kysy kaverilta onko ok :) Jos ei niillä kerran mitään ole oikeasti tapahtunut, niin minun mielestä ihan ok, mutta kysyisin kuitenkin ihan varmuuden vuoksi mitä mieltä kaveri on ja kunnioittaisin kaverin päätöstä jos sanookin, että ei käy.

Joo, kysy kaverilta, onko ok. Jos et kehtaa kysyä, tiedät itsekin, ettei ole ok. Jos taas kysyminen ei tunnu vaikealta, niin melko varmasti kaverillesikin asia on ok.

Kysy kaverilta onko ok. Mistä mies on, kun meinasit ongelmaksi kielimuuria? Onko paperit ja luvat kunnossa, vai etsiikö vaan jotain, jonka avulla sais luvat ja paperit kuntoon?

Haluatko sinä olla se kakkosvaihtoehto? Mies näkee teidät ja kiinnostuu kaveristasi niin, että antaa numeron. Ei sujunut kaverisi kanssa, niin sä sitten kelpaat, vai? Mä en tuollaista edes harkitsisi :)

[QUOTE="vieras";23765935]Kysy kaverilta onko ok. Mistä mies on, kun meinasit ongelmaksi kielimuuria? Onko paperit ja luvat kunnossa, vai etsiikö vaan jotain, jonka avulla sais luvat ja paperit kuntoon?[/QUOTE]

Mies on ihan Euroopasta, tuskinpa on papereitten ja lupien kanssa ongelmia, on siis ihan töissä täällä :D Kielimuuri lähinnä siksi, että kaverini englannin taidot ovat todella heikot.

[QUOTE="vieras";23766006]Mies on ihan Euroopasta, tuskinpa on papereitten ja lupien kanssa ongelmia, on siis ihan töissä täällä :D Kielimuuri lähinnä siksi, että kaverini englannin taidot ovat todella heikot.[/QUOTE]

Ok. Tulipa vaan mieleen, kun kaverin kans ei napannut, niin kokeillaan sit toista...

Yhteistyössä