Kaverin avokki löi koiraani nyrkillä päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suututtaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suututtaa

Vieras
Koira on vielä pieni pentu, enkä ole vielä saanut kitkettyä vasten hyppimistä pois.
Pentu meni siis ja hyppäsi tätä avokkia vasten, jolloin samanaikaisesti tämä avokki täräytti sitä nyrkillä suoraan päähän. Koiralta petti jalat alta ja se kiljahti ja alistui laskien allensa, onneksi oltiin ulkona. Tämä mies vain naureskeli ja totesi, ettei häntä vasten hypitä kun kerran vain.

Arvanette, että kyseinen ihmishirviö ei ole enää tervetullut meille.

Varmaan koiranvihaajat tulee ilkkumaan,ihan sama mulle. Tuntoaisti koirillakin on. :kieh:

No eikö jokaisella ihmisellä ole oikeus koskemattomuuteen? Jos joku hyppäis mun päälle, enkä sitä haluais, niin ihan varmasti täräyttäisin kuonoon. Mitä päästit koiran hyppimään? Ihan oma vika.

[QUOTE="vieras";27024630]No eikö jokaisella ihmisellä ole oikeus koskemattomuuteen? Jos joku hyppäis mun päälle, enkä sitä haluais, niin ihan varmasti täräyttäisin kuonoon. Mitä päästit koiran hyppimään? Ihan oma vika.[/QUOTE]

jos lapsi hyppää, niin lyötkö sitä nyrkillä kun on oikeus koskemattomuuteen? sama asia. eläin tuntee ja kärsii.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi ja Uudi
[QUOTE="vieras";27024630]No eikö jokaisella ihmisellä ole oikeus koskemattomuuteen? Jos joku hyppäis mun päälle, enkä sitä haluais, niin ihan varmasti täräyttäisin kuonoon. Mitä päästit koiran hyppimään? Ihan oma vika.[/QUOTE]
Olen ohjeistanut kaikkia meille tulleita koukistamaan jalan eteen kun näkee, että koira on singahtamassa vasten. Eikä huomioimaan koiraa mitenkään muulla tavoin.

Enpä jäänyt kuuntelemaan puolusteluita, kaappasin koiran mukaan ja paineltiin sisään.

Mä olisin vetäny turpaan sitä avohoitopotilasta.
Eilen tulin töistä pyörällä kotiin ja joku ämmä koiransa kanssa vastaan. Koira nykäs hihnassa mua päin ja haukahti niin se ämmä veti sitä selkään kädellä että kajahti.

oisit potkaissut sitä munille.Ois ikänsä muistanut :laugh:

näin just. Olisit potkassut munille ja sanonut, että " ja minun koiraani ei lyödä kuin kerran"

jokainen tietää, että koiranpennut saattavat hyppiä ja jos sellaiseen perheeseen tulee kylään niin pitää osata käyttäytyä. Kylässä ollaan talon tavoilla ja se koira kuuluu siihen taloon!

Olen ohjeistanut kaikkia meille tulleita koukistamaan jalan eteen kun näkee, että koira on singahtamassa vasten. Eikä huomioimaan koiraa mitenkään muulla tavoin.

Enpä jäänyt kuuntelemaan puolusteluita, kaappasin koiran mukaan ja paineltiin sisään.

No kannattaisko sulkea se koira vaikka toiseen huoneeseen, kun tulee sellaisia vieraita, jotka ei koiran hyppimistä kestä? Tai laittaa koira kiinni?

Munkin kaverillani on ylipirteä koira, joka laitetaan toiseen huoneeseen kun tulee vieraita. Ihan sen takia, ettei vieraiden tarvitse kärsiä tottelemattomasta koirasta. Kunhan koira kasvaa ja koulutetaan, niin saa sitten olla paikalla, mutta ei vieraiden tehtävä ole osallistua koiran koulutukseen minkään jalan koukistuksilla ja muilla.

[QUOTE="vieras";27024716]No kannattaisko sulkea se koira vaikka toiseen huoneeseen, kun tulee sellaisia vieraita, jotka ei koiran hyppimistä kestä? Tai laittaa koira kiinni?

Munkin kaverillani on ylipirteä koira, joka laitetaan toiseen huoneeseen kun tulee vieraita. Ihan sen takia, ettei vieraiden tarvitse kärsiä tottelemattomasta koirasta. Kunhan koira kasvaa ja koulutetaan, niin saa sitten olla paikalla, mutta ei vieraiden tehtävä ole osallistua koiran koulutukseen minkään jalan koukistuksilla ja muilla.[/QUOTE]

Tai sit ihmiset, joille koirat ovat noin suuri ongelma, voisivat pysytellä poissa koiraperheistä. Eiköhän tolla asenteella liikkeellä olevien kannata sopia ne tapaamiset muualle kuin koirallisen kotiin.

:O Joo, sun ois pitänyt vetää kunnon potku äijän munille ja todeta naureskellen, että sulle rakkaita ihmisiä ja eläimiä satutetaan vain kerran.

Joo, sehän oliskin hulvatonta, varsinkin kun kunnon potku munille voi johtaa lapsettomuuteen. Sekö sitten on oikein? Ja täällä vouhkataan samassa lauseessa, että "EIHÄN ELÄIMIÄ SAA LYÖDÄ!" ja sitten jatketaan, että olisit antanut takaisin ja potkaissut munille....!!! Voi ..ttu mitä idiotismia taas ketju täynnä...

ihmetellään, mistä tällaisia "sadistisia kiduttajia" tulla tupsahtelee. Jos ihminen pystyy kohtelemaan eläintä huonosti, mikä estää tekemästä ihmisellekin samaa?

En ikinä haluaisi olla tuollaisen ihmisen kanssa enää tekemisissä. Ja voisi olla, että hänen avovaimoonsakin välini kylmenisivät. Olisi ollut millainen kaveri tahansa.

[QUOTE="vieras";27024716]No kannattaisko sulkea se koira vaikka toiseen huoneeseen, kun tulee sellaisia vieraita, jotka ei koiran hyppimistä kestä? Tai laittaa koira kiinni?[/QUOTE]

No mistä helvetistä sitä etukäteen tietää kenenkin kestämisiä? Jos on noin helevetin hullu ja tulee silti kylään paikkaan, jossa on koiranpentu niin menköön vieras itse sinne kodinhoitohuoneeseen istumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja öh;27024730:
Tai sit ihmiset, joille koirat ovat noin suuri ongelma, voisivat pysytellä poissa koiraperheistä. Eiköhän tolla asenteella liikkeellä olevien kannata sopia ne tapaamiset muualle kuin koirallisen kotiin.

No mitä kutsua sellaisia vieraita käymään, jotka ei koirista pidä, varsinkin kun tietää ettei kontrolloi omaa koiraansa??

ei silti tarkoita, että koiraa saa lyödä.. vaikka olisikin kysymys huonosti koulutetusta koirasta, josta ei siis tässä tapauksessa ilmeisesti ole, ei ole koiran syy, että se ei tiedä mitä saa, ja mitä ei saa tehdä. eli jos sitä ei ole kunnolla opetettu olemaan hyppimättä, se hyppii, eikä ansaitse nyrkkiä siitä hyvästä.. [QUOTE="vieras";27024688]No tämä ei ole kyllä samaa asiaa nähnytkään! :D Joo, jos sinä rinnastat lapsesi koiraan niin siitä vaan, mutta itse kyllä pidän ihmislasta hieman eri asiana kuin eläintä :)[/QUOTE]

[QUOTE="vieras";27024735]Joo, sehän oliskin hulvatonta, varsinkin kun kunnon potku munille voi johtaa lapsettomuuteen. Sekö sitten on oikein? Ja täällä vouhkataan samassa lauseessa, että "EIHÄN ELÄIMIÄ SAA LYÖDÄ!" ja sitten jatketaan, että olisit antanut takaisin ja potkaissut munille....!!! Voi ..ttu mitä idiotismia taas ketju täynnä...[/QUOTE]

Sepä oiskin pirun ikävää, ettei kyseisenlainen munapää sais geenejään leviteltyä...:kieh:
Mutta vakavasti ottaen, olen kyllä aikuisten oikeasti ihan samaa mieltä sun kanssasi siitä, ettei väkivalta ole ratkaisu. Mutta kyllä mä oisin äijälle antanut sanallisesti tulla, eikä kyllä ikinä enää ois meille asiaa.

Yhteistyössä