Kaverin luo leikkimään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
Voi,että olenko nipo vai onko muilla tällaisia ongelmia ja miten olette niitä ratkaisseet?????

Lapsellani kaveri jonka luokse haluaisi leikkimään ja hänen vanhempiensakin puolestaankin ok,MUTTA minä en mielelläni päästäisi KOSKA isoveli välillä kiusaa näitä pienempiä,härnää,villitsee,tyrannisoi ja opettaa ties mitä kummallisuuksia....eikä vanhemmat katso yhtään perään!!!

Lisäksi tällä isoveljellä jotain "sinisilmäsistä" lastamme vastaan ja on välillä erityisen ilkeä eikä lapsemme ymmärrä miksi,eikä kaikkia ilkeilyjä edes ymmärrä ilkeilyksi...on todella vielä niin sinisilmäinen ja luottavainen ja yrittää olla rohkea,reipas ja sosiaalinen;vähän ylikin omien voimavarojensa. Ja toivoo ja oletta muilta hyväntahtoisuutta.

No, meille otan tämän lapsen kaverin (tietysti ilman isoaveljeä) mielelläni leikkimään ja hyvin leikit sujuu ja kiva kaveri. Lapsenni on kiukuissaan ja ymmällään kun en päästäisi kaverin luokse leikkimään.

Pelkään aina mitä siellä sattuu jne. kuinka joutuu kokemaan isoveljen "sakin hivutusta"...muutaman kerran kun olen saattanut lastani heille ei isoveli ole huomannut kun olen kuullut hänen ilkeilynsä... ja aijemmin usein siletä itkien lapseni tuli pois...MIKSI siis haluaa sinne siltikin leikkimään,en voi ymmärtää??? Ja olenko kauhea äiti jos en päästä häntä???

Minä en siis voi sietää tätä isoaveljeä:) eiköhän tuo tekstistä näy!!! On tää ärsyttävä tilanne!!! Sanokaas jotain järkevöittävää mulle!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juttele sen äidille

No,en ole jutellut näillä sanoilla,mutta sehän tässä hirvittää kun äidin mielestä isoveli on lapsenlikkana näille pienemmille,pitää silmällä jne. SE juuri minusta onkin kamalaa kun hänellä näin on aivan oikeus terrorisoida pienempiään.

Yhteistyössä