kaverin ruma ja lihava lapsi, yök.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyiiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyiiii

Vieras
ällöttää kun se tyttö on niin pilalle lellitty ja lihava. menee kohta kouluun ekalle luokalle ja kaksi kertaa omanikäistensä tyttöjen kokoinen. luonnekin tytöllä on kauhea ja kova suustaan. varmaan koulussa antaa turpiin pojillekin kokonsa puolesta.

äitinsä on niin ylpee omasta "pienestä" rinsessastaan, huomaa kyllä fb päivityksistä. ja ostaa sille likalle kaiken mitä se vaan haluaa, ja kerran kuulemma tyttö oli sanonut että saa haluamansa tavalla tai toisella. kuulemma kotona likka makaa sohvalla isänsä kanssa ja piereskelee. yök :( kuka kasvattaa lapsiaan noin?

Mua surettaa aloittajan "kaveri".
Tosi hyvä kaveri oletkin, kun tuolla tavalla puhut (tai siis kirjoitat) kaverisi lapsesta.
Minusta yksikään lapsi ei ole yök (vaikka lihava olisikin)

ei me mitään hyviä kavereita olla koskaan oltukaan. tunnen kyllä molemmat likan vanhemmat, molemmat tuntenut ala-asteelta asti. turha siinä jeesustella, minkä mä sille voin että mulle tulee siitä likasta yök olo. eikä ainoa syy ole se lihavuus...

Eikös ole kiva vaan että lähipiiristä löytyy tuollainenkin lapsi, saat itsellesi aina hyvän mielen kun näet tuon lapsi-raasun koska sinun lapsesi ovat kauniita, älykkäitä ja kaikinpuolin mahdottoman erinomaisia.

Ajatukseni hyvin samanlaiset kuin Mammalaisella:
Eikös ole hienoa, että kaverillasi on tämä ruma, lihava ja huonokäytöksinen lapsi.
Voit sitte ihastella sitä kaunista, laihaa ja hyväkäytöksistä kullannuppuasi
Ja kun äidin käytös on tätä luokkaa niin me varmaan kaikki uskotaankin, että sun lapsi olisi mitään noista... not

[QUOTE="jep";29666466]Ajatukseni hyvin samanlaiset kuin Mammalaisella:
Eikös ole hienoa, että kaverillasi on tämä ruma, lihava ja huonokäytöksinen lapsi.
Voit sitte ihastella sitä kaunista, laihaa ja hyväkäytöksistä kullannuppuasi
Ja kun äidin käytös on tätä luokkaa niin me varmaan kaikki uskotaankin, että sun lapsi olisi mitään noista... not[/QUOTE]

no pääasia ettei ole lihava lellitty piereskelevä porsas :)

No kyllä sen yleensä näkee jo äidistä tuleeko lapsesta lihava. Meilläkin eräs sukulaislapsi jo aikamoinen pullukka vaikkei vielä ole neljääkään vanha. Äitinsä on ihan järkyttävän lihava eikä välitä yhtään, että tytöstä tulee samanlainen punkero.

No kyllä sen yleensä näkee jo äidistä tuleeko lapsesta lihava. Meilläkin eräs sukulaislapsi jo aikamoinen pullukka vaikkei vielä ole neljääkään vanha. Äitinsä on ihan järkyttävän lihava eikä välitä yhtään, että tytöstä tulee samanlainen punkero.

tämänkin lapsen äiti on todella lihava. isä on kuitenkin normaalipainoinen ja käy ahkerasti salilla ja urheilee.

On totta ja huolestuttavaa, että jotkut vanhemmat eivät yhtään välitä lapsensa ruokavaliosta.
Tässä lähistöllä asuu yksi perhe, jonka arviolta n 4 vuotiasta lasta kuljetetaan AINA rattaissa. Ja AINA kun tulevat vastaan, niin lapsella on joko sipsipussi tai karkkipussi kädessä.
Ja voitte vain arvata lapsen kokoa...
Surullista katsottavaa.

Ja siltikin olen kauhistunut tästä ap:n avauksesta. Ei se ole lapsen vika, että vanhemmat eivät välitä opettaa terveellistä ruokavaliota. Tai että vanhemmat eivät välitä tarjota lapselle mahdollisuuksia lapselle luontaiseen liikkumiseen.

Minusta on kammottavaa, että ap kirjoittaa lapsen olevan yök.
Mielumminkin hänen vanhempiensa käytös on yök

No, minä olin lapsena laiha, liiankin, ja nyt lihava...vanhemmat normaalipainoisia ja liikunnallisia, aina ruokien terveellisyys oli tärkeää jne...Masennus lääkkeineen lihotti.

Yhteistyössä