kaverin ruma ja lihava lapsi, yök.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyiiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapsen haukkuminen kiloista ja luonteesta on samanlaista kuin kehitysvammaisen haukkuminen. Lapsi kun ei voi itse sille mitään, minkälaiset vanhemmat hänellä on.

Eli kovin kypsältä tuo aloittaja kyllä kuulostaa...

^ Niin on senkin sukulaislapsen isä hoikka (ei tosin urheilullinen). Vaan ruokavalio on koko porukalla päin persettä kun lapsetkin vetää nakkeja suoraan paketista ja palasokeria kahvipöydässä palatolkulla. Mamma vaan hymistelee vieressä kun "ruoka maistuu"..

[QUOTE="LaMamanMorbid";29666617]Piereskely kertoo, että ruokavalio ei ole kohdillaan...tai sitten syövät paljon palkokasveja. =D[/QUOTE]

Oliko tuo nyt tärkein asia ko. tilanteesta?

Mua kyllä puistattaa että lapsesta puhutaan noin, edes provosoidakseen muita. Ei lapsi sille mitään voi. Mutta kyllämuakin ärsyttää sellaiset vanhemmat, jotka ei välitä mistään. Lellivätja syöttävät ja pilaavat lapsen elämää.

Itseäni harmittaa eniten köyhät vanhemmat. Ensinnäkin tullaan jollain jeesuksen aikaisella autolla päiväkotiin tai vanhempain iltaan, vanhempien vaatteet on halpahallista haettua H & M laatutuotteita ja lastenvaatteet samanlaista rihkamaa. Lisäksi osa näistä vanhemmista asuu vielä KERROSTALOSSA!

Olen pelännyt, että köyhyys tarttuu vielä omiin lapsiin, joten tarkastan aina taustat vanhempien osalta verotoimistosta / netistä.

Mikään masennus tai lääkkeet ei lihota! Vaan se lihottaa kun maataan sohvalla ja syödään, syödään ja syödään!

Jos ihminen kuluttaa enemmän kuin saa ravintoa ei voi lihota, mutta nykymaailmassa on juuri päinvastoin, syödään aivan likaa ja epäterveellisesti kulutukseen nähden!

Sinä, joka sanoit, ettei masennus tai lääkkeet lihota, vaan sohvalla makaaminen ja syöminen: Huvittaisko sua tehä yhtään mitään muuta kun maata sohvalla, kun tuntuu, että seinät kaatuu päälle ja että elämä on turhaa, koska a) kaikki tuntuu niin pahalta tai b) mikään ei tunnu miltään? Ja masennuslääkkeet valitettavan usein lisää ruokahalua.

Ja kyllä, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ja meni tunteisiin. Masennus on sairaus, ei laiskuutta, ja sanomalla, että "jos yrität olla ilonen ni kaikki on varmasti paljon helpompaa" vaan pahentaa asioita, koska masentunu mieli ymmärtää ton niin, että "kaikki muut pystyy siihen, miks mun pitää olla niin huono, etten pysty ees olemaan ilonen" ja se vaan lisää sitä masennusta entisestään.

Kiitos ja anteeksi off-topic.

Yhteistyössä