Kaverin vaatteiden myyminen kirpparilla, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Joo, eli siis, mulla oli pari viikkoa sitten varattuna kirpparipöytä hintaan 30€, puhuin kaverille, että hyvin menee lasten vaatteet kaupaksi ja hän kysyi multa, voinko ottaa hänenkin vaatteita myyntiin. Lupasin ottaa, vein ison pussillisen vaatetta, kävin läpi, hinnoittelin ja vein esille kirpparille, no, niistä meni kaupaksi ehkä 7 vaatekappaletta, rahallinen arvo n.15€. Mun omia juttuja meni n.140€ arvosta. Korvausta mulle kaveri lupaa puolet myynnistä, eli tässä tapauksessa huikeat 7,50€! No tässä osiossa ei mitään, koska tosiaan omat jutut meni niin hyvinnkaupaksi, että pöytä huusi tyhjyyttään

Meillä on välimatkaa kamun kanssa n.30km, kirppari siis täällä meidän lähellä. Nyt kun pöytä on purettu, niin kaveri odottaa, että mä vien ne sen loput myymättä jääneet tavarat sille....luetteli siis äsken päivät, milloin tavarat pitäis viedä....kun ehdotin, että tulis hakee meiltä, suunnilleen loukkaantui. Tässä kohtaa meni vikaan mun mielestä, kun itte tavaransa halua antaa, niin vois myös hakee...

Ärsyttää!!

No niin tota just.

Olen kans aloittamassa kirpparipöydän pitoa ja riepoo kun mies esim. aikuisille lapsilleen ja kissa ties kelle tutuilleen mainostaa että juu tavaraa kirpparille.

En halua myydä kenenkään toisen tavaroita, omia vaan.

Yhteistyössä