Kaverin veljen vaimo sitten vähän repäs =O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäsevain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minäsevain

Vieras
Oli ihan pokkana selittäny kaverille,että kun hän on niin laiska,niin ei jaksa laittaa vauvan turvakaukaloa vöihin,että hyvinhän se ilman vöitäkin pysyy siinä penkillä. No,kaveri oli sitten vetässy henkeä,ja kerenny sanoa,että "voi kauheeta...",niin oli tämä nainen kuulemma vastannu,että onhan hänelle siinä etupenkillä airbackin käytössä. Oli kyllä vetäny kaverin hiljaseks,eikä enään tienny mitä ois sanonu,oli vaan tuijottanu akkaa suu,auki,että ootko sä oikeesti noin idiootti :kieh: =O

Kai se nyt sai sanottua edes et sitä airbackia ei ainakaan saa olla!!! Eikä sitäpaits kaukaloo edes saa pitää etupenkillä, eikä ilman vöitä yhtään missään autossa. No huh huh.

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Ihan tosi? :kieh: :|

No ihan tosi!!!!!!:kieh: :kieh:

Jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia. Mutta tarvis nyt tyhmemmänkin tommonen tajuta. Pankaa ny lukien sille lakia.

No muutamassa muussakin asiassa YRITETTY sanoa vähän järkeä päähän,mutta miten se onnistuu sellaisen ihmisen kohdalla,jolla on asenne: "Olen aina oikeassa,ja tiedän kaiken."

e010.gif
:headwall:
a055.gif

Jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia. Mutta tarvis nyt tyhmemmänkin tommonen tajuta. Pankaa ny lukien sille lakia.

No muutamassa muussakin asiassa YRITETTY sanoa vähän järkeä päähän,mutta miten se onnistuu sellaisen ihmisen kohdalla,jolla on asenne: "Olen aina oikeassa,ja tiedän kaiken."

:( No, ehkäpä hää tajuaa sitten kun on liian myöhästä.. :/

Jos ei kerta järki mene ystävien avulla päähän niin ilmottakaa poliisille nimettömänä vaikka asia ja auton rekkari. Luulis kunnon sakkojen ja häpäisyn tipauttavan takas maan pinnalle.

mä sanoisin asiasta ja jos ei perille menis kyttäisin koska lähtee autolla lapsen kanssa..olisin niiiiin vittumainen,lapsen henki on sen käsissä jos kolari tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Äläitkebaby:
mä sanoisin asiasta ja jos ei perille menis kyttäisin koska lähtee autolla lapsen kanssa..olisin niiiiin vittumainen,lapsen henki on sen käsissä jos kolari tulee.

niin siis kyttäisin ja soittasin piipaat perään.

Alkuperäinen kirjoittaja äläitkebaby:

Et sinä kyttäis vaan poliisit. Selität niille että olet huolestunut ja ne saapi napata muijan tien päältä.

Neuvo ainakin pitämään kattoluukku auki, kun bagi laukeaa pieni mahdollisuus että tenava "poistuu" sitä kautta eikä iske itseään auton rakenteisiin, tosin laskeutuminen onkin sitten toinen juttu..

Vakavasti, näytäppä vaikka tubesta kuinka paljon voimaa bagissä on, en ole kurkannut mutta luulisin että sieltä voisi videoita löytyä??
Jos pitää paikkansa tuo juttu niin melko älyvapaa tapaus kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Et sinä kyttäis vaan poliisit. Selität niille että olet huolestunut ja ne saapi napata muijan tien päältä.

Pitääpä ehdottaa kaverille tätä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Pitääpä ehdottaa kaverille tätä.

Ja muistakaa että teillä ei ole tässä mitään hävettävää vaikka menisittekin poliisille - sillä muijalla on paljon enemmän selitettävää kuin teillä. Minä olisin jo sanonu poliisille ja joskus on tullut niin tehtyäkin kun on ollut aihetta, ja aina on apu löytynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Kai se nyt sai sanottua edes et sitä airbackia ei ainakaan saa olla!!! Eikä sitäpaits kaukaloo edes saa pitää etupenkillä, eikä ilman vöitä yhtään missään autossa. No huh huh.

mistä sä repäsit ettei kaukaloo saa pitää etupenkillä?? ei sillon jos on turvatyyny,mutta muuten kyllä.

Jos vaan katto, et miten toinen kauhistuu. Toivottavasti ei oo tosissaan!!!!!!!!!!!!
Olen mä kyllä nähny liian usein täälläpäin lapsia sylissä autossa, ja joskus jopa kuskin sylissä!

Yhteistyössä