Kaverin yötyöt ja lasten kyläily - miten toimia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli lapset n 10 vuotiaita. Kaveri tekee pelkkää yövuoroa. Esim tänään tyttö tuli koulusta ja kysy et saako mennä "Olivialle" . Ennen tuota kaverin töihin menoa olivat jatkuvasti tekemisissä. Nyt kohta vuoden verran aina vähemmän ja vähemmän.
Yleensä kaveri lupaa et heille voi tulla. Lapset sit olleet keskenään ja kaveri nukkunut. Miehensä satunnaisesti paikalla. Kaverilta kun kysyny niin hänen puolestaan voi tulla mut sit saattaakin olla täys häslinki päällä ovat huidelleet pitkin kyliä asioilla tms.
Jotenkin tuntuu typerälle päästää tyttöä sinne kun ei voi tietää mikä siellä tilanne. Nyt ei tuo kaveri vastaa puhelimeen. Ilmeisesti nukkuu.

Oon aika monta kertaa kieltäny menemästä sinne (pitää kuskata autolla) kun en ole saanu kaveria kiinni. Ja vaikka ollaan joskus sovittukin etukäteen että tyttö menee sinne niin on sit kerenny suunnitelmat muuttua siihen mennessä.

Siis sinun lapsesi ja yötyötä tekevän kaverisi lapsi ovat kavereita keskenään? Pyydä tuota kaverin lasta tulemaan teille käymään, niin voit itse valvoa lasten puuhia?

Joo siis noin. Meni vissiin vähän sekavaksi. Olen pyytänyt mutta molemmat haluais välillä olla toisinkin päin.
Ja tuossakin se ongelma että kaverin pitäisi ainakin hakea sit tyttö jossain vaiheessa iltaa pois.

[QUOTE="eräs";25475303]Eikö 10 vuotias jo itse vastaa tekemisistään/menemisistään?? Meinaan siis omille vanhemmilleen... Kai hänellä sentään on puhelin???[/QUOTE]

Ongelmana on se että välimatka on niin pitkä että joutuu kuskaamaan autolla. Eli eivät voi "itekseen" tulla ja mennä.

Yhteistyössä