Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tunnin aikana nuo vedin ja ei tunnu toasiaan missään. Huvittavaa Sinänsä. Pitänee siirtyä muihin merkkeihin![]()
Noni, hyvä. On ollut niitäkin päiviä kun vetää nuo 4, joten hyvä tietää ettei se vaikuta![]()
Läheiselläni samat lääkket käytössä ja niiden väärinkäyttöä harrastaa myös. Useamman vuoden toleranssi, mutta silti näen kyllä päältä päin jos on vetäny vaikka vaan 10kpl Opamoxeja. Eli ihan varmaan huomais jos olis 100 vetäny vaikka toleranssi oliskin.
Ovatko reseptien kirjoittajat tietoisia väärinkäytöstä? Tälle minun tuttavalleni on tehty apteekkisopimus eikä voi saada tuollaisia määriä siis kerrallaan.
Joku muu voi olla siitä tuntumisesta eri mieltä...Harvoin sitä päihderiippuvainen pöhnäänsä itse tuntee, oli päihde mikä tahansa ja noi määrät taas kertoo, että ihminen joka tuommoisia käyttää on päihderiippuvainen. Kyllähän sitä voi alkoholisti ajaa sujuvasti autoakin 5 promilen humalassa, vaikka oppikirjan mukaan pitäis olla kuollu.
Vai käytät sen välin jotain muuta...???Vedän parin kolmen päivän aikana noi lääkkeet. Toleransssia ei ehdi syntymään. Sitten odotan kolme kuukautta ja haen seuraavan satsin. En siis ole päihderiippuvainen vaan väärinkäyttäjä![]()
Vai käytät sen välin jotain muuta...???
Mulle henk.koht. on ihan sama, vaikka "kaveri" vetäisi millaisia määriä lääkkeitä.
Sen elämä, sen ongelma. Ei minun. Ei heruisi huomiota (sitä varmaan hakee, jos asiasta mulle kertoisi tyylillä "eikä tunnu missään!" ), en lähtisi voivottelemaan että iik apua, mene äkkiä päivystykseen, tuo on vaarallista.
Parasetamoli tuhoaa maksan. Aikanaan otin reippaan yliannostuksen parasetamolia ja olin vrk:n teholla ja kaikenmoisissa piuhoissa ja koneissa kiinni. Vastalääke tippui kolme päivää. Tehohoidon jälkeen 3vrk:tta sisätautien osastolla ja sieltä psykiatriselle puolelle. Sillon kävi kuolema lähellä.. Älkää leikkikö lääkkeillä...
En mä sua käskenytkään päivystykseen menemään, miten sä sellaisen käsityksen sait?En ole todellakaan menossa päivystykseen. Miksi ?
En mä sua käskenytkään päivystykseen menemään, miten sä sellaisen käsityksen sait?![]()
Et käskenytkään. Sanana vaan oli päivystys ja tartuin siihen,että useimmat varmaan kehoittais mua menemään sinne.Työkaverien luo. HUVITTAVAA!
Mä luulen, että sä suorastaan toivot että useimmat kehoittaisi sua menemään päivystykseen, ja olisi ihan paniikissa sun takiasi.
Huomionhakua, mitäpä muutakaan. Lääkkeitä kun voi napsia kotioloissa ihan itsekseenkin, ilman että asiaa julistaa kavereille, keskustelupalstalle, tms.