kaverini syönyt 100tbl 15 mg opamoxia ja 60 tbl imovanea???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko amahdollista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25981197]Panadolia voi syödä aikuinen 3-4 g / vrk ilman haittavaikutuksia.[/QUOTE]
Noni, hyvä. On ollut niitäkin päiviä kun vetää nuo 4, joten hyvä tietää ettei se vaikuta :)

Tunnin aikana nuo vedin ja ei tunnu toasiaan missään. Huvittavaa Sinänsä. Pitänee siirtyä muihin merkkeihin:)

Joku muu voi olla siitä tuntumisesta eri mieltä...Harvoin sitä päihderiippuvainen pöhnäänsä itse tuntee, oli päihde mikä tahansa ja noi määrät taas kertoo, että ihminen joka tuommoisia käyttää on päihderiippuvainen. Kyllähän sitä voi alkoholisti ajaa sujuvasti autoakin 5 promilen humalassa, vaikka oppikirjan mukaan pitäis olla kuollu.

Läheiselläni samat lääkket käytössä ja niiden väärinkäyttöä harrastaa myös. Useamman vuoden toleranssi, mutta silti näen kyllä päältä päin jos on vetäny vaikka vaan 10kpl Opamoxeja. Eli ihan varmaan huomais jos olis 100 vetäny vaikka toleranssi oliskin.

Ovatko reseptien kirjoittajat tietoisia väärinkäytöstä? Tälle minun tuttavalleni on tehty apteekkisopimus eikä voi saada tuollaisia määriä siis kerrallaan.

Minulle kirjoittaa yksi ja sama lääkäri lääkkeet. Iteroituja reseptejä useita. Enhän mä oikeasti edes kärsi unettomuudesta.Tykkään vaan niiden viihdekäytöstä.... Kirjoittaa ihan 1000kpl opamoxia ja imovanea

Joku muu voi olla siitä tuntumisesta eri mieltä...Harvoin sitä päihderiippuvainen pöhnäänsä itse tuntee, oli päihde mikä tahansa ja noi määrät taas kertoo, että ihminen joka tuommoisia käyttää on päihderiippuvainen. Kyllähän sitä voi alkoholisti ajaa sujuvasti autoakin 5 promilen humalassa, vaikka oppikirjan mukaan pitäis olla kuollu.

Vedän parin kolmen päivän aikana noi lääkkeet. Toleransssia ei ehdi syntymään. Sitten odotan kolme kuukautta ja haen seuraavan satsin. En siis ole päihderiippuvainen vaan väärinkäyttäjä:)

Mulle henk.koht. on ihan sama, vaikka "kaveri" vetäisi millaisia määriä lääkkeitä.

Sen elämä, sen ongelma. Ei minun. Ei heruisi huomiota (sitä varmaan hakee, jos asiasta mulle kertoisi tyylillä "eikä tunnu missään!" ), en lähtisi voivottelemaan että iik apua, mene äkkiä päivystykseen, tuo on vaarallista.

Mulle henk.koht. on ihan sama, vaikka "kaveri" vetäisi millaisia määriä lääkkeitä.

Sen elämä, sen ongelma. Ei minun. Ei heruisi huomiota (sitä varmaan hakee, jos asiasta mulle kertoisi tyylillä "eikä tunnu missään!" ), en lähtisi voivottelemaan että iik apua, mene äkkiä päivystykseen, tuo on vaarallista.

En ole todellakaan menossa päivystykseen. Miksi ?

en kyllä usko, että tuollaisia määriä voi kerralla ottaa niin ettei sitä toinen huomaisi mitenkään.

minulla meni pahimmassa vaiheessa erilaisia bentsoja sadan kappaleen purkki kolmen päivän aikana.

Parasetamoli tuhoaa maksan. Aikanaan otin reippaan yliannostuksen parasetamolia ja olin vrk:n teholla ja kaikenmoisissa piuhoissa ja koneissa kiinni. Vastalääke tippui kolme päivää. Tehohoidon jälkeen 3vrk:tta sisätautien osastolla ja sieltä psykiatriselle puolelle. Sillon kävi kuolema lähellä.. Älkää leikkikö lääkkeillä...

Parasetamoli tuhoaa maksan. Aikanaan otin reippaan yliannostuksen parasetamolia ja olin vrk:n teholla ja kaikenmoisissa piuhoissa ja koneissa kiinni. Vastalääke tippui kolme päivää. Tehohoidon jälkeen 3vrk:tta sisätautien osastolla ja sieltä psykiatriselle puolelle. Sillon kävi kuolema lähellä.. Älkää leikkikö lääkkeillä...

Niin parasetetamolla henki lähtee,ei bentsodiatsepiineillä tai niiden johdannaisilla. Ihan pätevä lääkäri juuri piti tästä meille luennon työn puolesta:)

Et käskenytkään. Sanana vaan oli päivystys ja tartuin siihen,että useimmat varmaan kehoittais mua menemään sinne.Työkaverien luo. HUVITTAVAA!

Mä luulen, että sä suorastaan toivot että useimmat kehoittaisi sua menemään päivystykseen, ja olisi ihan paniikissa sun takiasi.

Huomionhakua, mitäpä muutakaan :). Lääkkeitä kun voi napsia kotioloissa ihan itsekseenkin, ilman että asiaa julistaa kavereille, keskustelupalstalle, tms.

Mä luulen, että sä suorastaan toivot että useimmat kehoittaisi sua menemään päivystykseen, ja olisi ihan paniikissa sun takiasi.

Huomionhakua, mitäpä muutakaan :). Lääkkeitä kun voi napsia kotioloissa ihan itsekseenkin, ilman että asiaa julistaa kavereille, keskustelupalstalle, tms.

Miksi niiden pitäisi olla paniikissa puolsestani? Tiedän ettei bentsoilla+johdannaisilla saa henkeä poi.
Paracetamolilla kylläkin...onhan noita sydänlääkkeitä, joilla henki lähtee. Esim.Amiodaroni cordaronen. Alkaapi pikkiholjaa qt-ajat pidentymään ja se puolestaan altistaa kammiperäisille rytmihäiriölle Kammiotakylle ja värinälle ja siinä voi henki lähteä. Nä mä esimerkiksi ovat kuitenkin ihan sairaalassa pistettäviä iv-lääkkeitä.
Bentsoilla on kiva ottaa joskus fiilistä. Tiedäkkö ne lekuritkin ottaa:=

Yhteistyössä