KAVERINI TULI KYLÄÄN JA SANOI..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vxxtuuntunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vxxtuuntunut

Vieras
Olen rv35 ja kaveri (paremminkin miehen kaverin vaimoke) tuli kylään nähty joskus viikko sitten viimeksi tämä heti ekana sano nauraen/ivallisesti että" voi helxxtti oletpa sä taas turvonnu, kauheaa".. itse sanoin että joo kiitos.tuli tosi pahamieli ja alkoi suuttumaan ja hitsi kun en keksiny letkauttaa mitään parempaa takasi!! kertokaahan mitä voisin sanoa takaisin jos hän vielä näin mulle sanoo..

ja tuolla turpoamisella tarkoitti käsittääkseni sitä että maha kasvanut!!koska mielestäni en ole yhtään turvoksissa...

en tiedä mutta minusta tosi törkeää tuollain heti heittää kun ovesta sisään pääsee...

No en mä pahastuis tommosesta, mut en ookkaan samanlainen turvonnut tiukkapipo kuin....... niin tota, mun kaverit ainakin saattais läpällä noin heittää ja se on ok mulle...

Alkuperäinen kirjoittaja tuhmis:
No en mä pahastuis tommosesta, mut en ookkaan samanlainen turvonnut tiukkapipo kuin....... niin tota, mun kaverit ainakin saattais läpällä noin heittää ja se on ok mulle...

mulle ei ole ookoo että puolituntematon ihminen astuu mun kotiin mollaamaan minua niinku se hänen tarkotuksensa olikin..siskolle tästä kerroin ja sanoin että jos esim se ois minulle noin heittänyt ei olisi haitannut pätkääkään..

Vastausehdotus 1
"Niin, harmi juttu. Mutta onneksi sen korvaukseksi mulla on päässä muutakin kun sahanpurua. Hups, mitä sulla on olkapäillä? Onko se hilsettä vai....?"

Ehdotus 2
"Joo, sä et tainnut tietää, että mä olen raskaana. Tuuhan tänne, mulla on yks iiiihana kirja jossa selvitetään raskaus ihan alusta veriseen loppuun saakka, mä voin siitä näyttää sulle mitä se raskaus tarkoittaa :saint: ."

Alkuperäinen kirjoittaja Oiskohan:
se kateellinen sulle tuosta raskaudesta tai siis tulevasta vauvasta ja se sit purkautuu tuolla tavoin? Onko heillä lapsia?

ei heillä ole lapsia eivätkä vielä haluakkaan ainakin niin olen kuullut heidän sanovan. en tiedä sitten, itse tämä nainen on sellainen painoaan tarkkaileva ja muiden painoa myös. hän on joskus olllut lihava , mutta on laihduttanut itsenä muuan vuosi sitten laihaksi koskaan hän ei kyllä kellekkään snao jos joku on laihtunut mutta jos joku on lihonu niin siitä kyllä.

jotenki tuli niin inhottava mieli kun itse kuitenkin viimeisillään raskaana niin tuollain pitää nakata päin näköä niinku pönkittääkseen itsetuntoaan..

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
se kateellinen sulle tuosta raskaudesta tai siis tulevasta vauvasta ja se sit purkautuu tuolla tavoin? Onko heillä lapsia?

ei heillä ole lapsia eivätkä vielä haluakkaan ainakin niin olen kuullut heidän sanovan. en tiedä sitten, itse tämä nainen on sellainen painoaan tarkkaileva ja muiden painoa myös. hän on joskus olllut lihava , mutta on laihduttanut itsenä muuan vuosi sitten laihaksi koskaan hän ei kyllä kellekkään snao jos joku on laihtunut mutta jos joku on lihonu niin siitä kyllä.

jotenki tuli niin inhottava mieli kun itse kuitenkin viimeisillään raskaana niin tuollain pitää nakata päin näköä niinku pönkittääkseen itsetuntoaan..

Tai sitten sen mies ei vielä halua niitä lapsia....;) Joistakuista laihduttaneista kyllä tulee tuollaisia toisten arvostelijoita, jotkut kuvittelevat olevansa suorastaan ylijumalia, mikä on mun mielestä jotenkin nurinkurista. Heiltä kun nimenomaan sitä ymmärrystä luulisi löytyvän lihaville ihmisille. Ja välihuomautuksena, etten nyt tietenkään viitannut tuolla lihava-kommentilla millään tavoin sinuun, vaan ihan yleisellä tasolla mietin. Mä en ylipäätään tajua, miksi jotkut raskaana olevasta jotkut puhuvat tyyliin, että xx on lihonnut, kun kuitenkin kyse on raskaana olemisesta. Raskaana olevan naisen elimistössä tapahtuu yhtä sun toista! =)

Ota sinä rennosti; nauti raskaudestasi sekä kauniista vatsastasi ja viittaat kintaalla tuollaisten idioottien kommenteille. Jos vielä tulee sinun luoksesi päästämään sammakoita suustaan, niin annat sitten samalla mitalla takaisin! Onnellista loppuodotusta! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:

Tai sitten sen mies ei vielä halua niitä lapsia....;) Joistakuista laihduttaneista kyllä tulee tuollaisia toisten arvostelijoita, jotkut kuvittelevat olevansa suorastaan ylijumalia, mikä on mun mielestä jotenkin nurinkurista. Heiltä kun nimenomaan sitä ymmärrystä luulisi löytyvän lihaville ihmisille. Ja välihuomautuksena, etten nyt tietenkään viitannut tuolla lihava-kommentilla millään tavoin sinuun, vaan ihan yleisellä tasolla mietin. Mä en ylipäätään tajua, miksi jotkut raskaana olevasta jotkut puhuvat tyyliin, että xx on lihonnut, kun kuitenkin kyse on raskaana olemisesta. Raskaana olevan naisen elimistössä tapahtuu yhtä sun toista! =)

Ota sinä rennosti; nauti raskaudestasi sekä kauniista vatsastasi ja viittaat kintaalla tuollaisten idioottien kommenteille. Jos vielä tulee sinun luoksesi päästämään sammakoita suustaan, niin annat sitten samalla mitalla takaisin! Onnellista loppuodotusta! :flower:

kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Mua ärsytti kun vielä rv 35 joku sano "ei susta yhtään nää että odotat". No joo! mitä nyt painoa tullu liki 30 kiloa lisää ja silleen...

No kaikkia ei voi miellyttää :D! Osa loukkaantuu kun masun kasvua kommentoidaan vauhdikkaaksi, osa loukkaantuu vähättelystä ja loput ottaa nokkiinsa jos ei kukaan kommentoi mitenkään.

Aina ei voi voittaa, ei ees joka kerta.

Mutta ymmärrän täysin ap:n kiukun puolitutun laukomisista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Mua ärsytti kun vielä rv 35 joku sano "ei susta yhtään nää että odotat". No joo! mitä nyt painoa tullu liki 30 kiloa lisää ja silleen...

No kaikkia ei voi miellyttää :D! Osa loukkaantuu kun masun kasvua kommentoidaan vauhdikkaaksi, osa loukkaantuu vähättelystä ja loput ottaa nokkiinsa jos ei kukaan kommentoi mitenkään.

Aina ei voi voittaa, ei ees joka kerta.

Mutta ymmärrän täysin ap:n kiukun puolitutun laukomisista.

Samoin ymmärrän minä! Ja yksi mikä ärrrrrrrrrrsytti oli se, kun joillain ihmisillä on pakonomainen tarve taputtaa vauvamahaa! Meinasin lyödä näpeille...

Yhteistyössä