Kaveripariskunta, jossa mies on rasittava ja ärsyttävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taasko ne tulee meille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taasko ne tulee meille

Vieras
Ihan inhottaa, kun ne kutsuvat itsensä kylään, tai tulevat ilmoittamatta. Okei, Lapissa on tapana vaan tulla kylään ennalta ilmoittamatta, tapa se sekin on...

No joka tapauksessa itse asiaan.
Siltä mieheltä puuttuu kohteliaat pöytätavat. Se piereskelee, röyhtelee ja pureskelee esim. tarjolla olevaa suklaata niin kovaäänisesti, että lotina ja mäiske vaan kuuluu, yäks!
Ja sillä ne puheet on tosi rasittavia. Jos vaikkapa käy ilmi, että me ollaan saatu rahaa kohtuu iso summa, niin se alkaa tyrkyttämään "ostatte sitten sitätätätuota!" jne.

Voi jestas, ollaan miehen kanssa monesti pohdittu, että miten se pariskunta ei eroa. Kyllä mulla vaimona oksettaisi sellainen mies, joka ei osaa pöytätapoja, persekuru vilkkuu housuista ja se on kovaääninen ja karkea. :( Eikä se edes ole komea, sellainen tyypillinen suomimies, pullukka ja housunpersus lököttää niin, että perse näkyy.

Se nainen on tosi kiva, jonka vuoksi ollaan nyt päätetty vaan hammasta purren sietää sen ukkoa. Toivomme tosin, että he eroaisivat. Kauhulla odotamme, milloin he ilmoittavat, että heille on tulossa perheenlisäystä

Ja sillä ne puheet on tosi rasittavia. Jos vaikkapa käy ilmi, että me ollaan saatu rahaa kohtuu iso summa, niin se alkaa tyrkyttämään "ostatte sitten sitätätätuota!" jne.

Mites tuollainen käy vahingossa ilmi? :) Pikkuisen rasittavilta tekin kuulostatte, kuka nyt leuhkii jollain perinnöillä tai arpajaisvoitoilla, varsinkaan jos ei halua oikeasti edes keskustella aiheesta.

Juu, kuulostaa rasittavalta. Toi tyyppi, sekä se tapa, että tullaan kutsumatta. Muuttakaa etelään, täällä ollaan sitäkin pidättyväisempiä kyläilyn suhteen.

Ihan inhottaa, kun ne kutsuvat itsensä kylään, tai tulevat ilmoittamatta. Okei, Lapissa on tapana vaan tulla kylään ennalta ilmoittamatta, tapa se sekin on...

Siltä mieheltä puuttuu kohteliaat pöytätavat. Se piereskelee, röyhtelee ja pureskelee esim. tarjolla olevaa suklaata niin kovaäänisesti, että lotina ja mäiske vaan kuuluu, yäks!

Voi jestas, ollaan miehen kanssa monesti pohdittu, että miten se pariskunta ei eroa. Kyllä mulla vaimona oksettaisi sellainen mies, joka ei osaa pöytätapoja, persekuru vilkkuu housuista ja se on kovaääninen ja karkea. :( Eikä se edes ole komea, sellainen tyypillinen suomimies, pullukka ja housunpersus lököttää niin, että perse näkyy.

Se nainen on tosi kiva, jonka vuoksi ollaan nyt päätetty vaan hammasta purren sietää sen ukkoa. Toivomme tosin, että he eroaisivat. Kauhulla odotamme, milloin he ilmoittavat, että heille on tulossa perheenlisäystä
Mies vaikuttaa tyypilliseltä lappalaiselta, ihmisiä kun ei ole paljoa ympärillä joita olisi pitänyt oppia huomioimaan.

Mies vaikuttaa tyypilliseltä lappalaiselta, ihmisiä kun ei ole paljoa ympärillä joita olisi pitänyt oppia huomioimaan.

Minulla on yksi sääntö elämässäni: jos joku käyttäytyy huonosti, eikä tajua niin tekevänsä, en ala minäkään olemaan sen kohteliaampi. Velvollisuuteni ei ole ajatella sellaisen ihmisen tunteita yhtään sen enempää kuin hän minun. Joten jos joku piereskelee pyydän tekemään sen vessassa/ulkona tai totean, että suklaa taitaa olla tosi hyvää kun tänne asti kuuluu. Asiaa ei tarvitse sanoa kiihtyneenä ja vihaisena, vaan huumoriakin voi hyödyntää.Pääasia, että asia tulee sanotuksi, sillä suurin osa ihmisistä tajuaa viimeistään seuraavana päivänä ettei se tainnut tykätä mun pieruista. Ja jos ei tajua, niin parin kerran jälkeen voi sanoa, että oikeasti mulle on tärkeää ettet piereskele mun seurassa. Mutta älä ihmeessä siedä tuollaista. Äläkä patoa kieltoa sisääsi, sillä et vahingoita ketään ystävällisellä palautteella.

Yhteistyössä