Kaveripariskunta tulee käymään: miltä tarjottavat kuulostaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keksi

Vieras
He siis tulevat viikonloppuna.

Ajattelin tarjota broilerisalattia (käykö siihen feta-juusto, jos muuten on rucolaa, jääsalaattia, kirsikkatomaatteja, kurkkua ja broileria?)
- karjalanpiirakoita, sämpylöitä, kinkkupiirakkaa.
- salaattikastiketta


Sitten kahvilla
- täytekakku
- keksejä
- pullaa
- suklaakonvehteja
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Kuulostaa tosi hyvältä, mut ei se salaatti mun mielestä enää sitä fetaa kaipaa.


Ok, feta siis poijjes.

Plääh, mä olin juuri kirjoittamassa, että ilman muuta feta mukaan, ja vaikka oliiveja kans.


Ok, siis fetaa sittenkin. Voihan ne tosiaan viskellä vaivihkaa pois lautaseltaan jos ei tykkää. Itse tykkään feta-juustosta :)
 

Similar threads

Yhteistyössä