Kaverisynttärit :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Miten on, jos kaveri kutsuu lapsesi (koulu luokkansa) syntymäpäivilleen ja ei mene kenellekään vastavuoroisesti juhliin ja taas tulee uusi kutsu tältä kaverilta niin annatteko lasten mennä (lahja mukana) ?

Meidän pojan luokkakaveri kutsui koko luokkansa juhliin ja ei ole mennyt kenenkään juhliin vastavuoroisesti:(

Siis mikä pakko kenenkään on mennä mihinkään synttäreille?
En ymmärrä tuota sinun ongelmaas.
Voi kai sitä kutsua vaikka toisenkin luokan ja olla itse menemättä kenenkään synttäreille.
Jospa se äiti siellä väsää sitä kutsuttavaa porukaa ja sanoo että kutsutaan koko luokka,
ja lasta ei vaan kiinnosta lähteä toisten synttäreille.
Minun mielestä jokainen saa tehdä niin kuin tahtoo

Ilmesesti se poika ei itse ole voinut päättää meneekö ystävänsä synttäreille vai ei. Eikös kaikki lapset yleensä halua synttäreille? El ikyseessä on luultavasti vanhemmat joilla on ollut aina jotain "esteitä" kun on kyse muiden synttäreistä. Olisi julmaa olla viemättä lahjaa tuolle pienelle pojalle, joka ei voi sille mitään että äiti ei vie häntä muiden synttäreille, vaan siitä syystä ettei poika ole tuonut ikinä vastalahjaa. Eli laittakaa tenava synttäreille ja ostakaa joku pikku pakettikin:) Näin teette päivän hyvän työn;D

Mietin vain kun kaveri oli kutsunut itse koko luokkansa ja nyt ei ole mennyt kenenkään juhliin ei edes onnitteluja antanut:(
Ja nyt tällä kaverilla on taas juhlat ja nyt kun lapseni ilmoitti ettei tule niin kaveri suttui:(
Oman navan tuijottajia:(

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mietin vain kun kaveri oli kutsunut itse koko luokkansa ja nyt ei ole mennyt kenenkään juhliin ei edes onnitteluja antanut:(
Ja nyt tällä kaverilla on taas juhlat ja nyt kun lapseni ilmoitti ettei tule niin kaveri suttui:(
Oman navan tuijottajia:(

Lapset on lapsia. Älä välitä.

Kyse ei todellakaan ole mistään pikkulapsista vaan ihan jo 12vuotiasta joilla pitäsi olla omaa älliäkin päässä:(
Ja tosiaan tuo kaveri oli nyt ottanut nokkiinsa siitä kun kukaan ei enään halua tulla hänen päivilleen,minusta kun on aivan normaali käytäntö että ne ketkä käy minun lapsen päivillä niin vastavuoroisesti niihin menee lapsenikin eikä tuijota omaa napaansa ja odota isoa lahjamäärää ilman että itse menee kenenkään päiville.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Enempää kantaaottamatta itse ongelmaan: On kyllä ihmeellinen lapsi, jos toisten syntymäpäiväjuhlat ei kiinnosta! :o

Kyse on kuitenkin erityskoulun oppilaista/mukautettu oppisuunnitelma eli hiukan on lapsellisempaa porukkaa kuin normi 12v.
Harmillista vain mutta totta,voi olla jatkossa ika hiljaista tuon kaverin syntymäpäivillä:(
Kyllä minusta on vastavuoroisesti käytävä toisenkin juhlissa eikä vain toisen juhlissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ennariina:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Enempää kantaaottamatta itse ongelmaan: On kyllä ihmeellinen lapsi, jos toisten syntymäpäiväjuhlat ei kiinnosta! :o

Minullekin tuli mieleen että miksi tämä lapsi ei halua mennä synttäreille jos kutsutaan?!

Oli vastannut ainakin 5 eri luokkakaverilleen nyt jotenkin näin ettei vanhemmat ala ostelemaan vieraille lapsille leluja ja lahjoja ja jos ne keillä on juhlat ei hanki kuljetusta juhlakalun luo niin sinne ei mitään asiaa.
Kyse tuskin on rahasta sillä molemmat vanhemmat ovat yksitisellä lääkäreinä,eli kovin se raha irtoaa meillä työttömilläkin ja pieni palkkaisillakin heidän lapselleen.Mutta taitaa olla niin mitä parempi ammatti niin sen enemmän ollaan itsekkäitä:(

Yhteistyössä