A
ap
Vieras
En minäkään suorita koko aikaa =) . Ei se sitä ole. Välillä saattaa laiskottaa oikein kunnolla, miksi mielikuva että täytyis suorittaa koko ajan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mirror:![]()
![]()
jotenkin nyt ap luulen että se kaverittomuutesi johtuu jostain ihan muusta...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:Alkuperäinen kirjoittaja Luulottelua:Siis käytät kesto-kuukautissuojia? Mitä ihmettä sillä on tekemistä sun kavereiden kanssa??? Ei ainakaan mun kaverit oo kiinnostunu käytänkö tamppooneja vai siteitä.
jospa ap:n kesto-kk-suojat haiskahtaa niin pahalle etteivät viitsi tulla toiste? tai sit ap kuivattaa ne tahraiset suojat keittiössä pyykkinarulla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No ehkä se kaverittomuus johtuu sitten siitä että sitä samanhenkistä ihmistä ei ole vielä löytynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja www:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Mulla sama ongelma mut syytä en ole vielä selvittäny. Ehkä ne täällä kävijät on tajunnu et mä uskon Jumalaan ja se onki sit liikaa?
Mulle sun tekemiset ei olis lainkaan ongelma.
Toi voisi olla kyllä mulle ongelma, jos teillä lojuisi raamattuja joka paikassa ja niitä herätysväen lehtiä. Sori vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja TAJUSIN:Siis vaikka käytän pamppersia ja syötän kaupan ruokaa lapsilleni niin sun pointtis uppos.. Voin hyvin kuvitella esimerkiksi seuraavan tilanteen:
Mammakerho kokoontuu ja mammat alkaa jutusteleen:
" Meiän Ernolle ei oikein taida noi muumivaipat sopia ku punottaa niin!"
Siihen sitten mamma 2 että:
"Juu ne on ihan huonoja, falskaa meidän Irmalla ikävästi."
Mamma kolmonen ehdottaa:
" Meidän Tarmo käyttää liberoo ja se on toiminut!"
Mamma nelonen taas puolustaa pamppersia ja sitten tulee Liisa ja sanoo:
" Meillä noi kestovaipat käytössä ja hyvin pelaa"
Siinä nousee muilla karvat pystyyn ja ei olla ton yhen kavereita
Alkuperäinen kirjoittaja TAJUSIN:Siis vaikka käytän pamppersia ja syötän kaupan ruokaa lapsilleni niin sun pointtis uppos.. Voin hyvin kuvitella esimerkiksi seuraavan tilanteen:
Mamma kolmonen ehdottaa:
Alkuperäinen kirjoittaja www:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Mulla sama ongelma mut syytä en ole vielä selvittäny. Ehkä ne täällä kävijät on tajunnu et mä uskon Jumalaan ja se onki sit liikaa?
Toi voisi olla kyllä mulle ongelma, jos teillä lojuisi raamattuja joka paikassa ja niitä herätysväen lehtiä. Sori vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja TAJUSIN:Siis vaikka käytän pamppersia ja syötän kaupan ruokaa lapsilleni niin sun pointtis uppos.. Voin hyvin kuvitella esimerkiksi seuraavan tilanteen:
Mamma kolmonen ehdottaa:
Just niin, tuota olen miettinyt että pitäs olla vaan hiljaa koska jos noin uskaltautuu sanomaan niin ne katseet muilta on ihan karseita, saanko kysyä että MIKSI? miksi tuohon keskusteluun ei saa osallistua? pitää olla vain hiljaa
Alkuperäinen kirjoittaja outoa:Alkuperäinen kirjoittaja TAJUSIN:Siis vaikka käytän pamppersia ja syötän kaupan ruokaa lapsilleni niin sun pointtis uppos.. Voin hyvin kuvitella esimerkiksi seuraavan tilanteen:
Mamma kolmonen ehdottaa:
Miksi karvat nousee pystyyn kestoilijan kohdalla, mutta ei Tarmon äidin kohdalla joka käyttää Liberoita?!?! :O
Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:Alkuperäinen kirjoittaja outoa:Alkuperäinen kirjoittaja TAJUSIN:Siis vaikka käytän pamppersia ja syötän kaupan ruokaa lapsilleni niin sun pointtis uppos.. Voin hyvin kuvitella esimerkiksi seuraavan tilanteen:
Mamma kolmonen ehdottaa:
Miksi karvat nousee pystyyn kestoilijan kohdalla, mutta ei Tarmon äidin kohdalla joka käyttää Liberoita?!?! :O
tässäpä tulikin sit hassu kommentti minkä takia uskosin et sulta karkkois kaverit niiden vaippajuttujen takia.
eli sinä kestoilija pidät itseäsi parempana kuin liberoita käyttävät..
huh huh.
kyl mulle ainaski o ihan sama mitä vaippoja kukin käyttää, miten se ystävyyteen liittyy..
tuollaiset kuulostavat jotenkin että pitävät itseään niinä täydellisinä äiteinä ja paprempana kuin muut jonku vaippajutun takia esim.
eiköhän se äitiys ole kaikkea muutakin!
ja yleensä kuka äiti haluaa kilpailla ystävänsä kanssa paremmuudesta. kyllä mäkin sellaiset ystävät jättäisin jo jos siihen pisteeseen menis, et pitäis aina kommentoida oma vastauksensa et mä teenikin toisin kuin sä, tarkoittaen sitä sillain.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En pidä seläntakana puhumisesta =/ , muuten voisinkin juoruta ja puhua paskaa. Siitä tulee ihan kamala olo jos jota kuta haukkuu ehkä jopa sitten syyttä. Mielummin olen yksikseni jos ilman tuollaista kuraa ei kaveria enää suomesta saa.
Alkuperäinen kirjoittaja outoa:Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:Alkuperäinen kirjoittaja outoa:Alkuperäinen kirjoittaja TAJUSIN:Siis vaikka käytän pamppersia ja syötän kaupan ruokaa lapsilleni niin sun pointtis uppos.. Voin hyvin kuvitella esimerkiksi seuraavan tilanteen:
Mamma kolmonen ehdottaa:
tässäpä tulikin sit hassu kommentti minkä takia uskosin et sulta karkkois kaverit niiden vaippajuttujen takia.
eli sinä kestoilija pidät itseäsi parempana kuin liberoita käyttävät..
huh huh.
kyl mulle ainaski o ihan sama mitä vaippoja kukin käyttää, miten se ystävyyteen liittyy..
tuollaiset kuulostavat jotenkin että pitävät itseään niinä täydellisinä äiteinä ja paprempana kuin muut jonku vaippajutun takia esim.
eiköhän se äitiys ole kaikkea muutakin!
ja yleensä kuka äiti haluaa kilpailla ystävänsä kanssa paremmuudesta. kyllä mäkin sellaiset ystävät jättäisin jo jos siihen pisteeseen menis, et pitäis aina kommentoida oma vastauksensa et mä teenikin toisin kuin sä, tarkoittaen sitä sillain.
En ole kestoilija mutta ihmettelen miksi Muumivaippoja käyttävät ei suutu Liberoa tyytyväisenä käyttävän kommentista mutta tyytyväisen kestoilijan kommentti suututtaa. On se aika outoa jos ei voi kertoa mitä vaippaa käyttää ja onko tyytyväinen, kun muut ajattelee että tuo pitää itseään täydellisenä tms!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja www:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Mulla sama ongelma mut syytä en ole vielä selvittäny. Ehkä ne täällä kävijät on tajunnu et mä uskon Jumalaan ja se onki sit liikaa?
Kerroppas mitä on herätysväen lehdet?