N
nynneronannero
Vieras
Tapasin netissä kivan miehen. Mesetimme. Tapasimme ja mies vaikutti oikeasti kiinnostuneelta ja sanoikin sen. Muutaman viikon jälkeen, mies kertoi, että hänen tyttökaveri on vasta jättänyt hänet ja hänen takaraivossaan raksutti asia edelleen. Ehdotti minulle Friends with benefits -suhdetta ja minä hölmö suostuin! Mies kyllä tässäkin vaiheessa tähdensi, että ei pystyisi moiseen ilman tunteita -valettako? Tilanteemme jatkui, pidimme yhteyttä lähes päivittäin (ehkä kerran viikossa emme), tapailimme seksinmerkeissä ja välillä vähän muutenkin, jolloin mies myös julkisilla paikoilla kosketteli. Hain miesti baarista, jolloin hän huolehti, että tarvinko minäkin ruokaa. Mies on monesti pyytänyt luokseen yöksi ja tähdentänyt, että nukutaan vaan. Ennen olemme seksin jälkeenkin viettäneet aikaa yhdessä, katselleet tv:tä ym, mutta nyt miehelle on tullut kiire saada minut pois luotaan. Mies on tähdentänyt, että ei halua nyt suhdetta kenenkään kanssa, koska ei luota naisiin, mutta kuitenkin hän roikkuu treffipalstoilla, miksikä? Tulee vain olo, että valehtelee minulle. Ei sen puoleen, roikun kyllä itsekkin, koska pyrin ettimään itselle miehen ja tuntuu, että tästä miehestä en sitä saa, vaikka tunteita häneen onkin. Nyt herääkin kysymys, kannattaako minun kertoa miehelle totuus tunteistani vai ei?