kävin äsken hakeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
villasukat makkarista ja katselin siinä sitten nukkuvaa miestäni kun vetelin sukkia jalkaan :D
ja tuli sellanen sydän pakahtuu- olo, voi taivas miten paljon mä tota rakastan.
ja mitä mä sitten teen jos sitä ei jonain päivänä ole??!! :o :/
tiedän, et liian herkästi pidän sitä itsestäänselvyytenä, mutta se vaan on niin tuttu ja turvallinen.
toivottavasti meillä on vielä montamonta yhteistä vuotta edessä
:heart: :heart: :heart:

tiedän tunteen. itsekin välillä tunnen noin kun miestä katselen ja sitten perään ajattelen jotain kauheaa. ihan kuin en uskaltaisi luottaa onneen, mutta olen pikkuhiljaa oppinut nauttimaan hetkestä,enkä tyrmää enää kivoja ajatuksia negatiivisilla.

Tuli tosi hyvä mieli kun luki ton ap:n kirjoituksen:)
alkoi hymyilyttää ja sellai lämmin tunne sydämmeen:)

Välillä tälläsiäkin pääsee lukee eikä aina vaan sellasii mun ukko on mulkku tms

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Tuli tosi hyvä mieli kun luki ton ap:n kirjoituksen:)
alkoi hymyilyttää ja sellai lämmin tunne sydämmeen:)

Välillä tälläsiäkin pääsee lukee eikä aina vaan sellasii mun ukko on mulkku tms

osaa se mulkkukin olla :D :D :D
ja silti mä sitä rakastan ja toivon, että se jaksaa rakastaa mua vaikka oon tosi hankala persoona :ashamed:

No eiköhän me kaikki osata toisinaan olla:)
Mutta on ihana kun joskus muistetaan puhuu noista hyvistäkin asioista eikä aina pahoista / huonoista:)
Sit kun noille miehillekkin aina muistas ja osais sanoo noi hyvät jutut sillai suoraan :ashamed: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
No eiköhän me kaikki osata toisinaan olla:)
Mutta on ihana kun joskus muistetaan puhuu noista hyvistäkin asioista eikä aina pahoista / huonoista:)
Sit kun noille miehillekkin aina muistas ja osais sanoo noi hyvät jutut sillai suoraan :ashamed: :heart:

älä muuta sano... :ashamed:
kyllä mä sille lähes päivittäin sanon rakastavani, mut se tulee tietyllä rutiinilla..
tuntuu ainakin itsestä niin ihanalta kun huomaa et toinen tarkottaa sitä iha todella =) :heart:

Yhteistyössä