Kävin äsken kaupassa ja ostin:P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostin erilaiset juustot, kirjolohimäti, sekä musta mäti, kylmäsavustettu kalaa, sushit ja muut suolaiset:p

makeasta kakku, tiramisut, sitten joku erikoiset jutut en muista nimet

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22184108:
Noh, toivotaan, ettei se sun pahoinvointi johdu heittelevistä sokereista.

Tuolla ruokavaliolla se kyllä ei olisi ihme, vaikka johtuiskin.

mä kerroin yhdestä keskustelusta että otin sitten opamoxia ja olo on taas kun uus, en tiedä johtuko se vieroituoireista, mut huomenna soitan lääkärille, kun pitää oikein tutkita, nyt en ota stressiä kun en usko että jotain vakava

Sitten kohta nariset täällä,kuinka oot niin helvetin läski ja lihonnut paljon. Turvottaa ja on huono olo. Loppujen lopuksi taidat päättää viestisi siihen,että sanot meneväsi työntämään sormet kurkkuun ja oksennat.

[QUOTE="ninni";22184141]Sitten kohta nariset täällä,kuinka oot niin helvetin läski ja lihonnut paljon. Turvottaa ja on huono olo. Loppujen lopuksi taidat päättää viestisi siihen,että sanot meneväsi työntämään sormet kurkkuun ja oksennat.[/QUOTE]

Jep, ja sitten mietit onko vieroitusoireet kun on huono olo. Sitten lähdetkin ravintolaan ryyppäämään. Seuraavana päivänä mietit oletko sairas kun väsyttää.

[QUOTE="vieras";22184149]joo, munstkin tuntuu et tää savanna ei oo kyllä penalin terävin kynä....[/QUOTE]

ei ongelma ole välttämättä siinä terävyydessä vaan jossai muussa

Miksi sä sitten aina laihdutat jos et koskaan ole mitään lihonut?

Koska mä haluan paina 48-50, mut mun paino on 55-56, eikä se menee yli tai voi olla max nyt 57 ja minimi 53, se heittelee, mut ei nousee yli 60 tai jopa yli 58 vaikka kun hevonen söisin. mut ymmärsin ettei mun laihdutus auttaa koska en pystyy olla, pomolle jo ok mun paino niin mikä sitten stressaata

Jep, ja sitten mietit onko vieroitusoireet kun on huono olo. Sitten lähdetkin ravintolaan ryyppäämään. Seuraavana päivänä mietit oletko sairas kun väsyttää.

en mä juoda enää jaksa pitkään, koska mulle jo tulee pahaa olo kun aloitan, ei se sovi mulle alkoholi, joskus lähen mut nyt vuos ainakin tauko biile jutuista, ehkä uus vuos vielä, mut en usko siihenkään, koska me ollaan Pariisissa silloin vielä ja lasten kaa ei ole sellaista juttua että voin juoda, yks lasi punaviinia hyvässä ravintolassa max

Yhteistyössä