Kävin äsken kaupassa ja ostin:P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olet kyllä jotenkin niin "blondi". :) Ihanaa piristystä kyllä tuo tähän palstailuun ja sun tekstisi on oikeasti hauskaa luettavaa. Hyvin saa selvän, vaikkei kielioppi olekaan halussa.:D

[QUOTE="vieras";22184287]Olet kyllä jotenkin niin "blondi". :) Ihanaa piristystä kyllä tuo tähän palstailuun ja sun tekstisi on oikeasti hauskaa luettavaa. Hyvin saa selvän, vaikkei kielioppi olekaan halussa.:D[/QUOTE]

ehkä olenkin blondi kun en ikinä ymmärrä mitä mun aloituksissa on niin pahaa että aina mua haukuttaan. Miks ihminen ei voi nauttia van elämästä ja herkuista ja kun vielä se pahoinvointikin meni kun otin lääke, mulla jooko selvät vieroitusoireet tai jotain muuta, mut mä en stressaa yhtään koska epäilen vieroitusoireksi jo ja kun huomenna soitan lääkärille niin eikö se selviä,.... nyt mä vaan sorry puhuin toisesta aloituksesta

[QUOTE="vieras";22184373]Antakaa palstalaiset Savannan herkutella, ei se ole keltään pois. Nauti herkuistasi kun voit! :)[/QUOTE]

mulle ei saa mitään tehdä, mulla kun on aina joka jutusta joku psyykinen sairaus:D

Sa oot Savanna ihan selva bipolar!

tottakai

mulla on myös:):)

A

* Agitaatio (lääketiede)
* Ahdistuneisuushäiriöt
* Anhedonia
* Apatia

D

* DSM-IV
* Delirium
* Dementia
* Dermatillomania
* Dissosiaatio (psykologia)
* Dissosiaatiohäiriö
* Dissosiatiivinen identiteettihäiriö

G

* Ganserin oireyhtymä

H

* Harhaluuloisuushäiriö
* Hermoromahdus
* Hypergrafia
* Hypokondria
* Hysteerinen sokeus

* Hysteria

I

* Impulsiivisuus
* Itseinho

K

* Kaksisuuntainen mielialahäiriö
* Katatonia (oireyhtymä)
* Kleptomania

L

* Lapsivuodepsykoosi
* Lykantropia (sairaus)

M

* Monomania
* Mutismi
* Münchhausenin oireyhtymä

P

* Paniikkihäiriö
* Peliriippuvuus
* Persoonallisuushäiriöt
* Posttraumaattinen stressioireyhtymä
* Psykososiaalinen lyhytkasvuisuus
* Pyromania

* Rapunzelin oireyhtymä

S

* Skitsoaffektiivinen häiriö
* Skitsofrenia
* Sosiaalisten tilanteiden pelko
* Stendhalin syndrooma

T

* Tanoreksia
* Tanssimania
* Trikotillomania
* Tukholma-syndrooma

U

* Unettomuus

V

* Vainoharhaisuus
* Valemuistisyndrooma
* Videopeliriippuvuus

Y

* Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö

Ä

* Änkytys

Ei ihme, jos sulla on elimistö sekasi, jos herkkuja vaan ja ruokavalio mitä sattuu. Enkä ihmettele sitä pahoinvointias. Älä viitsi valittaa, jos et kykene pitää itsestäsi ja ruokavaliostasi huolta.

Ei ihme, jos sulla on elimistö sekasi, jos herkkuja vaan ja ruokavalio mitä sattuu. Enkä ihmettele sitä pahoinvointias. Älä viitsi valittaa, jos et kykene pitää itsestäsi ja ruokavaliostasi huolta.

Ainakin mä en syö hesessa mitä tekee 99% suomalaisista:).

Mut kerro viisas sun oma ruokavalio?

Niin ja koko elämää mä tykkäsin herkutella ja jatkan samalla tavalla, jos viikko mulla pahoinvointi se ei tarkoita yhtään mitään, se on joku muu syy

Yhteistyössä