Kävin äsken kaupassa ja ostin:P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä se pitää seurata mielitekoja, varsinkin sellaisina päivinä kun asiat menee päin vittua. Ruoka on aika helppo ja harmiton tapa piristäytyä.
Mullakin meni tänään matkalla töistä kotiin satanen enkä ostanut kuin sushia, limua ja jälkkärit. Ja oli joka pennin väärti.

Kyllä noi Savannan herkut kaloineen kaikkineen kuulosti hesen hiilarihöttöä fiksummalta ruualta. Kakku nyt on toki kakkua, mutta kyllä välillä saa syödä epäterveellisestikin. :) Ei yksi mättöpäivä tee pahaa jos ruokavalio on muuten kunnossa. Mun on tosi vaikea uskoa että näistä kauhistelijoista kukaan ei tykkää joskus ostaa vaikka sipsipussia ja suklaalevyä iltansa iloksi.

Eiköhän hän taas heitä kaikkia 100-0? :D
En pidä tyylistään provosoida, mutta kyllä hän varmasti nauraa paljon näitä lukiessaan ja kirjoitellessaan. Tosin tulee mieleen sellainenkin, että voisihan sitä hänellä parempaakin tekemistä olla. Elämän täytyy olla tylsää, jos jaksaa provoilla niin usein...

Mutta oli miten oli, tämä on kuitenkin aika halpaa hupia. :)

Ja hupiahan tämä lueskelukin on :D

Kyllä se pitää seurata mielitekoja, varsinkin sellaisina päivinä kun asiat menee päin vittua. Ruoka on aika helppo ja harmiton tapa piristäytyä.
Mullakin meni tänään matkalla töistä kotiin satanen enkä ostanut kuin sushia, limua ja jälkkärit. Ja oli joka pennin väärti.

Nyt on kylla pakko kysya, etta missa hinnoissa siella sushi on? En ma saa satasta menemaan meidan lahiravintolassa, vaikka kuinka yrittaisin. Ja kotiin haettaessa viela halvempaa, ks. esim tuo platterin hinta
http://www.yosushi.com/static/downloads/menus/YO!ToGoMenuMarch.pdf

[QUOTE="vieras";22184749]Kyllä noi Savannan herkut kaloineen kaikkineen kuulosti hesen hiilarihöttöä fiksummalta ruualta. Kakku nyt on toki kakkua, mutta kyllä välillä saa syödä epäterveellisestikin. :) Ei yksi mättöpäivä tee pahaa jos ruokavalio on muuten kunnossa. Mun on tosi vaikea uskoa että näistä kauhistelijoista kukaan ei tykkää joskus ostaa vaikka sipsipussia ja suklaalevyä iltansa iloksi.[/QUOTE]

Mä oikeasti nyt nauran että silmistä vettäkin tulee

koska he kauhistelee, jos kotiin ostan jotain, jos lapsille ostan jotain, jos tuhlan rahaa, jos juon alkoholia, jos syön mielialalääkkeet, jos käyn biletämässä, jos teen töitä kun jaksan paljon tehdä, kun avaan firmoja, koska mulla on kanan pää ja monta muuta, että syön herkkuja ja pla, pla, mua kinosta niin paljon mitä he oikein tekee:laugh:

Hih. minäkin kävin kaupassa tänään ja ajattelin juuri noin kun tulin kotiin: nyt alkaa mässäys. ja oli hirveä nälkä. ja ihanaa syödä kaikkea mitä tuli ostettua.
no, meillä ostokset tekivät vaan noin 60 euroa eikä edes ostettu yhtään mitään. pari maitoa ja yksi kermajuusto, pienen pieni savukala. jotain pientä. joten varmasti 200 euroa menee kevyesti, jos ostaa jotain kalliimpaa ja on rahaa herkutella. meillä pienet tulot, joten ostamme eduullista.

Sä oot paras, savanna! :D

tottakai

mulla on myös:):)

A

* Agitaatio (lääketiede)
* Ahdistuneisuushäiriöt
* Anhedonia
* Apatia

D

* DSM-IV
* Delirium
* Dementia
* Dermatillomania
* Dissosiaatio (psykologia)
* Dissosiaatiohäiriö
* Dissosiatiivinen identiteettihäiriö

G

* Ganserin oireyhtymä

H

* Harhaluuloisuushäiriö
* Hermoromahdus
* Hypergrafia
* Hypokondria
* Hysteerinen sokeus

* Hysteria

I

* Impulsiivisuus
* Itseinho

K

* Kaksisuuntainen mielialahäiriö
* Katatonia (oireyhtymä)
* Kleptomania

L

* Lapsivuodepsykoosi
* Lykantropia (sairaus)

M

* Monomania
* Mutismi
* Münchhausenin oireyhtymä

P

* Paniikkihäiriö
* Peliriippuvuus
* Persoonallisuushäiriöt
* Posttraumaattinen stressioireyhtymä
* Psykososiaalinen lyhytkasvuisuus
* Pyromania

* Rapunzelin oireyhtymä

S

* Skitsoaffektiivinen häiriö
* Skitsofrenia
* Sosiaalisten tilanteiden pelko
* Stendhalin syndrooma

T

* Tanoreksia
* Tanssimania
* Trikotillomania
* Tukholma-syndrooma

U

* Unettomuus

V

* Vainoharhaisuus
* Valemuistisyndrooma
* Videopeliriippuvuus

Y

* Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö

Ä

* Änkytys

[QUOTE="Vieras";22184764]Eiköhän hän taas heitä kaikkia 100-0? :D
En pidä tyylistään provosoida, mutta kyllä hän varmasti nauraa paljon näitä lukiessaan ja kirjoitellessaan. Tosin tulee mieleen sellainenkin, että voisihan sitä hänellä parempaakin tekemistä olla. Elämän täytyy olla tylsää, jos jaksaa provoilla niin usein...

Mutta oli miten oli, tämä on kuitenkin aika halpaa hupia. :)

Ja hupiahan tämä lueskelukin on :D[/QUOTE]

mä palstalla opin muuten että jos mieti liika niin pakko olla luulosairaus, niin saanko mä annan sulle diagnoosi luulosairaus, koska sä mietit että mä provosoin mut kun en siitä tee:D

Mä oikeasti nyt nauran että silmistä vettäkin tulee

koska he kauhistelee, jos kotiin ostan jotain, jos lapsille ostan jotain, jos tuhlan rahaa, jos juon alkoholia, jos syön mielialalääkkeet, jos käyn biletämässä, jos teen töitä kun jaksan paljon tehdä, kun avaan firmoja, koska mulla on kanan pää ja monta muuta, että syön herkkuja ja pla, pla, mua kinosta niin paljon mitä he oikein tekee:laugh:
Niinpä niin. :) Älä sä näiden räkytyksestä välitä vaan elä elämääsi ihan rauhassa.

Sun herkut kuulostaa muuten ihan sairaan hyviltä, mutta sushiin en koskisi, se kun on melko epäeettistä. Siis jos siinä on tonnikalaa, toki mä jotain kasvissushia voin syödä. :D Muuten kyllä olen kateellinen noista sun herkuista, nam!

[QUOTE="vieras";22184802]Niinpä niin. :) Älä sä näiden räkytyksestä välitä vaan elä elämääsi ihan rauhassa.

Sun herkut kuulostaa muuten ihan sairaan hyviltä, mutta sushiin en koskisi, se kun on melko epäeettistä. Siis jos siinä on tonnikalaa, toki mä jotain kasvissushia voin syödä. :D Muuten kyllä olen kateellinen noista sun herkuista, nam![/QUOTE]

tuu tänne herkuttelemaan mun kaa:p

tuu tänne herkuttelemaan mun kaa:p
Heh, houkutteleva ajatus mutta täältä Tampereelta on ehkä vähän turhan pitkä matka sinne. :) Nukkumaan tässä pitäis mennä että jaksaa herätä aamulla ajoissa, mutta ehkä mä nyt tästä aloituksesta inspiroituneena herkuttelen vähän lasillisella punkkua ja lopuilla juustoilla, jotka jääkaapista löytyy. Hyvää herkutteluiltaa sinne! :D

Oottekste sushin ystävät koskaan maistaneet niitä markettien pakastealtaissa olevia susheja? Onko ne syötäviä? Mä en ikinä oo maistanut sushia ja nyt on alkanut tekemään kovasti mieli. Ajattelin, jos eka koklaisin jotain tommosta pakastejuttua. Tai sit kertokaa Turun seudulta joku paikka, josta saa hyvää sushia! :D

Yhteistyössä