H
"huh huh"
Vieras
.....mitä rytkyjä myytiin ja aivan törkeään hintaan. Osa vaatteista oli niin kulahtaneita ja värinsä ja muotonsa menettäneitä, että hyväksyisin ne enää lattiaräteiksi, ihan oikeasti. Ja sit esim. yhdestä sellaisesta paidasta pyydettiin 3,5 . Ja se oli joku perus Anttilan paita. Mä en edes kehtais viedä myyntiin sellaisia vaatteita, saati pyytää jotain väliltä 3-10 kappale. Lähdin sit tosissaan tyhjin käsin.
Taidan myydä mun lastenvaatteita huutiksessa aivan pilkkahintaan sit näköjään, kelpuutan myyntiin vain tosi hyvät vaatteet ja silti kuvaukseen olen kirjoittanu, että "normaalia pesunukkaa", vaikka sitä noissa meidän vaatteissa ei näköjään edes ole, mä olen vain niin tarkka vaatteiden kunnosta. No olen saanukkin palautteita, että vaatteet on älyttömän hyviä kuvaukseen verrattuna. Taidanpa nostaa hintojani....
Taidan myydä mun lastenvaatteita huutiksessa aivan pilkkahintaan sit näköjään, kelpuutan myyntiin vain tosi hyvät vaatteet ja silti kuvaukseen olen kirjoittanu, että "normaalia pesunukkaa", vaikka sitä noissa meidän vaatteissa ei näköjään edes ole, mä olen vain niin tarkka vaatteiden kunnosta. No olen saanukkin palautteita, että vaatteet on älyttömän hyviä kuvaukseen verrattuna. Taidanpa nostaa hintojani....