Kävin ekaa kertaa lastenvaatekirppiksellä ja voi luoja......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huh huh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olin kanssa tänään, ja mulla on aina sama tuska, en löydä mitään. Kulahtanutta tosiaan on ja ylihintaista.

Toisalta, ymmärrän ylihinnan ainakin itse käyttämälläni kirpparilla. Viikon hinta pöydälle on 35 €. JOS meinais tehdä voittoa jollain 0,2-1 € kuteilla niitä pitäis myydä ihan tolkuttomast. Ja tuonverran olen valmis makasmaan vähän kuluneemmastakin rytkystä arkivaatteeksi.

Itse vien nykyään UFFiin, viimeksi pidin pöytää ja laitoin kaikelle hinnaksi tuon 0,2-0,5 €, tavaraa meni tolkuutoman paljon ja silti voittoa ei tullut juuri ollenkaan. Eli ei lainkaan vaivan arvoinen.

Tänään ostin kahdet housut 1 € kpl ja toppatakin varatakiksi 3 €.

v.php

Mä olen pari kertaa myynyt lastenvaatekirppiksellä tavaroita pois ja joka kerta kun kävin siistimässä/lisäämässä tavaraa pöydälle, pitäjä jaksoi "valittaa" mun halvoista hinnoista. Aina se yritti että olisin lisännyt hintoja, että kyllä ne kallimmallakin menee... Mä en kuitenkaan nostanut, koska ainoa mitä mä tahdoin, oli nopeasti kama pois käsistä. Ja silti tein voittoa.

Ja tuolla kirppiksellä on näkynyt sitä että merkki on mikä myy, oli se sitten huonossa kunnossa oleva reimatec tai ticketti niin hinta pistetään ylemmäs ja ylemmäs vaikka normikirppiksellä samasta haalarista vois pyytää vaan 5-10 e. Mennyt ihan tyhmäksi enkä mä ainakaan lähde siihen että ryöstäisin koska musta kirppiksen idea on suurinpiirtein kierrätys... ja siitäkin on pitänyt tehdä bisnestä.

Mutta se, mikä voi olla ap:n tai ihan allekirjoittaneen mielestä jo kulahtanut vaate, jota ei enää omalla lapsella viitsi päällä pitää voi olla jonkun toisen mielestä ihana löytö.

Kyllä se vaan niin on, että vaikka minusta vaate on jo liian nukkainen, kaverikaan ei sitä ota, joku kolmas teki kirpparilla minun pöytäni edessä haltioituneita huudahduksia - ihanaaa..... Riittää kun siinä on näköjän kuosi kohdallaan. Tosin tässä taisi olla hinta kohdallaan. Småfolkkia joku löysi eurolla.

Mutta itselläni hinnoittelu on tasapainottelua myyntinopeuden ja kohtuullisen hinnan välillä. Perustavara halvalla eteenpäin ja kalliimmasta voin odottaa hetken sitä oikeata ostajaa. Jos haluaisin tehdä tiliä, myisin huutonetissä.

Yhteistyössä