Kävin kahviossa. Oli muuten haiseva kokemus.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24373808:
joo ja mustakaan ei ole kiva kun lapksi on joutunut koulukiusatuksi sairaudensa vuoksi

Tässä ei ollu kyse, yhä vieläkään, sairaudelle tai ihmiselle itelleen nauramisesta. Vaan niille pieruille. Ei ollu kyse myöskään kiusanteosta.

Annetaan tosiaan lievennykseksi se että oon viettäny tosi rankat viimeset viikot ja nauru tuliki tarpeeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24373847:
ja juuri kerroit, kuinka teitä nauratti miehen piereminen ja miten menitten kauemmaksi jatkamaan naureskelua. mistä syntyykään ne kiusaavat lapset, jos aikuiset käyttäytyy näin

Voi hyvä ihminen. Oikeasti. Ihan varmana jos seurassa ois ollu lapsia oisin vaikka väkisin pitäny naurut sisällä ja vaan siirtyny hiljaa pois. Samoin ko töissä kykenen pokkani pitämään, eikä potilaat tuntiessa ees naurata pätkääkään.

Mut mitäpä sitä vääntää rautalankaa ihmisille jotka on niin ehottomia, plus huumorintajuttomia.

huumori tekisi sinullekin hyvää! ihan aiheesta on ap nauranut, olen itsekin sh ja naurattaisi varmasti vaikka harva se päivä kyseessäolevia ptilaita hoidankin, en toki töissä naura mutta vapaalla :D

Jou vaan sullekin. Oli töissä tai vapaalla, niin ei ole kovin hyvää käytöstä nauraa asialle asianomaisen paikallaollessa. Ihan sama mitä sen jälkeen tekee, kyllä mekin heitetään huumoria vaikka mistä, muttei koskaan huumorinkohteen ollessa paikalla. Ellei se kohde siis itsekin naureskele sille.

Hyytis selitti ekassa viestissään, että nauraa räkätti ja hekotti, se ei ole mitään hiljaista hihittelyä (joksi se vissiin sitten käännettiin jossain vaiheessa tätä ketjua?). Eli oliko se nyt sitten kovaan ääneen nauramista ja räkätystä vaiko huomaamatonta hihittelyä ja hymyilyä?

Tässä ei ollu kyse, yhä vieläkään, sairaudelle tai ihmiselle itelleen nauramisesta. Vaan niille pieruille. Ei ollu kyse myöskään kiusanteosta.

Annetaan tosiaan lievennykseksi se että oon viettäny tosi rankat viimeset viikot ja nauru tuliki tarpeeseen.
no ainakin mun lapsi ottaa sen henkilökohtaiseksi loukkaukseksi, että hänen pieruilleen nauretaan, koska hänestä, ja myös minusta se on suoraa nauramista ja pilkkaamista lasta, joka ei asialle voi mitään, kohtaan. ymmärrän toki senkin, ettei varmaankaan pysty tätä asiaa käsittämään, jos ei ole itse kokenut asian takia helvettiä

Voi hyvä ihminen. Oikeasti. Ihan varmana jos seurassa ois ollu lapsia oisin vaikka väkisin pitäny naurut sisällä ja vaan siirtyny hiljaa pois. Samoin ko töissä kykenen pokkani pitämään, eikä potilaat tuntiessa ees naurata pätkääkään.

Mut mitäpä sitä vääntää rautalankaa ihmisille jotka on niin ehottomia, plus huumorintajuttomia.

väännä mitä väännät. mulla on kyllä huumorintajua vaikka muille jakaa.

Jou vaan sullekin. Oli töissä tai vapaalla, niin ei ole kovin hyvää käytöstä nauraa asialle asianomaisen paikallaollessa. Ihan sama mitä sen jälkeen tekee, kyllä mekin heitetään huumoria vaikka mistä, muttei koskaan huumorinkohteen ollessa paikalla. Ellei se kohde siis itsekin naureskele sille.

Hyytis selitti ekassa viestissään, että nauraa räkätti ja hekotti, se ei ole mitään hiljaista hihittelyä (joksi se vissiin sitten käännettiin jossain vaiheessa tätä ketjua?). Eli oliko se nyt sitten kovaan ääneen nauramista ja räkätystä vaiko huomaamatonta hihittelyä ja hymyilyä?

Se että repesin nauramaan tarkottaa nimenomaan sitä että ALOIN nauraa, hihittelyä, hekottelua, mut hiljasta, vaikkaki voimakasta näin muuten. Ja juu, kyllä se herra itekki naureskeli, tosin en tiä nauroko niille pieruille vai jollekki muulle.

Kyllä muakin naurattaa ja ihmetyttää moni asia. Ja naureskelen ja ihmettelen niitä sitten omissa oloissani tai kavereiden kesken. En täällä.

Ja pointti on tässä se, mikä on toiselle hauskaa, voi olla jollekin toiselle jotain aivan muuta. Huumori on taitolaji.

Joo, no pittääkö tulla sitte vänkkäämään semmoseen ketjuun jonka huumori ei vastaa omaa? Ihan samalla lailla tässä minun huumoria arvostellaan, ko mitä mie niitten jotka tullee tähän paheksuun.

Se että repesin nauramaan tarkottaa nimenomaan sitä että ALOIN nauraa, hihittelyä, hekottelua, mut hiljasta, vaikkaki voimakasta näin muuten. Ja juu, kyllä se herra itekki naureskeli, tosin en tiä nauroko niille pieruille vai jollekki muulle.

ehkä se naureskeli lapsellisille ja typerille aikuisille naisille:saint:

vaikka ei nauraskaan ni ois kyllä aika kiusallinen siellä olla kun toinen muitten syödessä ja juodessa alkaa paskaa laskea:X
kyllä itsestäkin ois hauskaa jos joku jossain töräyttäs ykskaks mut tommonen kahvio tms,niin enempi vaan oksettas ja vituttas ku joku siellä haisee:O

ei sillä oo luikahtamisen esto-ongelmia ollut sillä ukolla kun on ihan ähkäissyt ja turauttanut:O
tainnut ihana vaan itsekäs ja haiseva porsas olla:X
vituttaa tommoset jotka ruokapaikkohin tulee paskaa työntämään,sikolättiin saisivat mennä.

No "hyvä" että sä sait ensimmäiset kunnon naurut viikkoihin, ehkä tämän hyvänmielesi aiheuttaja ei ole itse saanut aihetta nauraa kuukausiin. Ja vaikka oletkin potilas niin todennäköistä on että siellä kahviossa aika moni muukin on potilaana että siihen on aika turha vedota tuolla käytöksellä.
Olen ehkä joo tiukkapipo mutta alalla vuosia olleena en jaksa repiä huumoria tuollaisesta ja muutenkaan huonot käytöstavat harvemmin huvittavat.

[QUOTE="kia";24374151]No "hyvä" että sä sait ensimmäiset kunnon naurut viikkoihin, ehkä tämän hyvänmielesi aiheuttaja ei ole itse saanut aihetta nauraa kuukausiin. Ja vaikka oletkin potilas niin todennäköistä on että siellä kahviossa aika moni muukin on potilaana että siihen on aika turha vedota tuolla käytöksellä.
Olen ehkä joo tiukkapipo mutta alalla vuosia olleena en jaksa repiä huumoria tuollaisesta ja muutenkaan huonot käytöstavat harvemmin huvittavat.[/QUOTE]

Jos lukisit tarkemmin niin varmaan huomaisit ettei se sielä kovin apeana itekkään istunu. Potilaana saatto olla kyllä, mistäpä tiiän... Tai sitte se oloasussa tsillaillu seuralainen oli se potilas. Nevö nou...

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24374517:
jep, nauretaan vaan toisille, mutta jos epäillään että se toinen nauroikin sinulle, niin vetäistäänpä herneet nenukkiin:laugh:

Hö, mien kyllä pistäis pahakseni vaikka mulle naurettais, ja naurettaanki ko olen uskomattoman kömpelö ja toisinaan ajattelematon ihminen, muistaki syistä, mut multa löytyy kyky nauraa itelleni.

Yhteistyössä