Kävin kurkkaamassa oonko saanu huutiksessa palautetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Parista viimeisestä kaupasta,mutta empä oo saanut. |O Mä oon aina heti sen jälkeen kun rahat näkyy tilillä niin antanu ostajalle palautteen,mutta empä oo nyt kun oon venannu et tällä kertaa saisin ite ensiksi. :|

Just tuollaisia myyjiä huutis on väärällään; odottavat aina ensin itse saavansa palautteen. Minusta on myyjän asia antaa palaute kun on rahansa saanut ja sen jälkeen ostaja antaa palautteen tavaran saatuaan. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja daiju:
mä en ainkaan heti tajunnut tuota palautejuttua.Olen vaan kaksi kertaa ostanut sieltä ja yhden kerran itse myynyt.
Jospa ostaja ei myöskään tajunnut moista?
Toisella ostajista on paljon palautteita ettei oo mikään vasta-alkaja huutiksessa.Toisella oli 8 palautetta eli luulis kyllä kans tietävän mistä palautteet annetaan ja se kuuluu tapoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja helläheluna:
mä en edes ikinä laita palautetta. negatiivista jos tarvii laitan, mutta ihan turhaa touhua mun mielestä lässyttää siellä kuinka joku on hyvä kaupan tekijä.

mitä turhia antaa sitä negaakaan jos ei vaivaudu laittaan hyvää?

Alkuperäinen kirjoittaja helläheluna:
mä en edes ikinä laita palautetta. negatiivista jos tarvii laitan, mutta ihan turhaa touhua mun mielestä lässyttää siellä kuinka joku on hyvä kaupan tekijä.

No kertoohan se muille että toinen on kunnollinen. Jos jokainen saisi vain negaa niin eihän tuolla kukaan uskaltaisi mitään huutaa.
Eihän sinne tarvii alkaa lässyttämään, vaan laittaa vaikka kaikki ok tai jotain vastaavaa.

No ei nyt niin kauhee vaiva ole antaa sitä palautetta. Ei sinne tarvi mitään lässytyksiä alkaa keksimään. Mä pistän aina saman: Kiitokset kaupoista! Se riittää kyllä.

Yhteistyössä