kävin lasten suojelu yksikössä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haluan sanoa sinulle, että kuulostat ihan yhdeltä mun asiakkaalta. Yhtä hmm vinksahtanut ajatusmaailma :/

Näille on ihan turha etes selittää mitään, ennen kuin lääkitys on kunnossa ja päihteet poissa.

Voin sanoa -kokemuksesta tiedän- että vaikka lääkitys olisi kunnossa ja päihteet poissa on paljon vanhempia-äitejä ja isijä - joiden mielenterveys ei ole kohdallaan ja he eivät itse sitä myönnä jolloin he eivät halua lääkkeitä edes. Koska heissä ei ole omasta mielestään mitään vikaa.

Vika on heidän mielestään muissa- sossuissa - koska veivät lapset.
Koskaan eivät tule myöntämään että vika on heissä itsessään ja aikuista ihmistä ei voi pakottaa hoitoon.

[QUOTE="vieras";25787501]Se että anoppi ipisee että et tee noin mutta jos sosku tulee ipisemään matoista kun niitä ei ole! menee överiks! Tai et juttele soskun eukkojen kanssa mitä "miss" suomesta ja lapset oli hiljaa kunnes tyttö kyllästy ja sanoin että ota aku ankka ja lue sitä kohta ollaan perillä![/QUOTE]

Eihän tuossa ole päätä eikä häntää. Jos samalla tavalla ilmaiset aina itseäsi, niin ei mikään ihme, jos sinua ei ymmärretä. Etkä tältä palstalta voi ymmärrystä saada, kun kukaan ei saa tolkkua viesteistäsi. Yritä vähän keskittyä siihen, mitä oikeasti haluat sanoa

[QUOTE="VIERAS";25787669]Voin sanoa -kokemuksesta tiedän- että vaikka lääkitys olisi kunnossa ja päihteet poissa on paljon vanhempia-äitejä ja isijä - joiden mielenterveys ei ole kohdallaan ja he eivät itse sitä myönnä jolloin he eivät halua lääkkeitä edes. Koska heissä ei ole omasta mielestään mitään vikaa.

Vika on heidän mielestään muissa- sossuissa - koska veivät lapset.
Koskaan eivät tule myöntämään että vika on heissä itsessään ja aikuista ihmistä ei voi pakottaa hoitoon.[/QUOTE]

kait tiedät mitä lääkkeet on? Miks käyttäsin huumeita kun voisin vetää itseni teidän perusteilla hulluks! ja tiedän millä saan pään sekasin! ihan vaan kun sanottte hullu!

Eihän tuossa ole päätä eikä häntää. Jos samalla tavalla ilmaiset aina itseäsi, niin ei mikään ihme, jos sinua ei ymmärretä. Etkä tältä palstalta voi ymmärrystä saada, kun kukaan ei saa tolkkua viesteistäsi. Yritä vähän keskittyä siihen, mitä oikeasti haluat sanoa

no ei onnistunut! Kuka ees pyyys kun jo kerroin aika päiviä että palstalta ei saa!!!!! Tiedätkö olenko mies vai nainen?

En tiedä onko se sitten aina tämä sama kirjoittaja, mutta olen kyllä huomannut, että kun palstalla joku selittää aiheettomista huostaanotoista on kirjoitus pääsääntöisesti todella sekavaa ja täynnä kirjoitusvirheitä.

[QUOTE="vieras";25788128]no itse kysin että pistäkää parempaa! Siis olet kyttääjä joka huomaa kaiken! ja kirjotuksen! jos osat[/QUOTE]

sinun pitäs muistaa se että kaikki ei ole trolleja eikä halua pahaa! Ne netti etsivät suoraan vetää sinut hullluks. Ilman tietämystä! Itse käyn välillä niillä sivuilla jotka on jo teitin mielistä vedetty hulluiks! Se mitä luet ei aina tarkota sitä että se on oikeeta!!!!!!

[QUOTE="vieras";25788198]ja nauhotin... Ei muuta ! ;). Siis ipis mutta ipisköön! Sain sovittua lasten tapaamisen![/QUOTE]

Hyvä että pääsit kuitenkin tapaamisesta sopuun :) joudutko odottamaan tapaamista kauankin?

[QUOTE="mjää";25788210]Hyvä että pääsit kuitenkin tapaamisesta sopuun :) joudutko odottamaan tapaamista kauankin?[/QUOTE]

kato eukkoja hyvällä jotka tulee sanomaan mitä tehdä! No 4 veen takia! Siinä ois pelattu lasten kanssa ja 10 vee on jo pompoteltu! Se kun meillä alko 10 veen kanssa mennä hyvin ja tultiin iskän kanssa juttuun!Minä häivyin! ja sain toisen lapsen! toisen isän kanssa!

Muistan myös tämän kirjoittajan, joka toi jo aiemmin esiin sitä, että mattojen puutteen vuoksi huostaanottoon olisi päädytty.. eipä löydy sellaista pykälää laista, että mattojen puute olisi syy huostaanotolle, eikä sekään vaikka ikkunoista puuttuisi verhot. Mutta ap nyt on jo ilmaissut itseään "selkeästi", että todellisia syitä mitä ilmeisemmin löytynee, ap ei vaan kerro mitä kirjaimellisesti lukee huostaanottopäätöksessä.

Muistanpa minäkin kyseisen soskunvihaajan :D Ensin vaahtoaa soskusta, sitten alkaa agressiiviseksi ja lopuksi vastailee omiin viesteihinsä.

Eihän hullu yleensä itse tiedäkään olevansa hullu :)

[QUOTE="heh";25788496]Muistanpa minäkin kyseisen soskunvihaajan :D Ensin vaahtoaa soskusta, sitten alkaa agressiiviseksi ja lopuksi vastailee omiin viesteihinsä.

Eihän hullu yleensä itse tiedäkään olevansa hullu :)[/QUOTE]

aika jännä mitä muistatte? Ei moni pitää jonnii jouta vana! Siks väli että ummärrettä!

[QUOTE="Joooo";25788337]Muistan myös tämän kirjoittajan, joka toi jo aiemmin esiin sitä, että mattojen puutteen vuoksi huostaanottoon olisi päädytty.. eipä löydy sellaista pykälää laista, että mattojen puute olisi syy huostaanotolle, eikä sekään vaikka ikkunoista puuttuisi verhot. Mutta ap nyt on jo ilmaissut itseään "selkeästi", että todellisia syitä mitä ilmeisemmin löytynee, ap ei vaan kerro mitä kirjaimellisesti lukee huostaanottopäätöksessä.[/QUOTE]

Ne näistä jotka yritti!

Yhteistyössä